Kotidoppler

Niin ja muuten, mä etin äsken toooooosi kauan sykettä, sit kun vahingossa käänsin anturia vähän kyljelleen, ettei siis ollut tasasesti vatsaa vasten, niin sykkeet löyty :) eli kannattaa kokeilla kaikki maholliset kulmat yms.
 
Kyllähän sielä kuulu Ninni22 pieni sykkivän :) joo istukka on hassu ääni :D muistan kun ekankerran kuuntelin, (varmaan jtn rv 5-6) kun en viel tiennyt miten pitkällä oon, niin olin ihan ihmeissäni tosta viuhviuh äänestä :D
 
Eilen tuli doppler postiin ja heti illalla piti kokeilla mutta ei sieltä sykettä löytynyt :sad001 Istukka kyllä kuului hyvin! En vielä tässä vaiheessa ala stressaamaan jos sykettä ei löydy, masukki on kuitenki vaan muutaman hassun sentin pitunen ja mulle sanottiin että istukka on enemmän edessä mikä ilmeisesti hankaloittaa hieman sykkeen löytämistä :D
 
Tänään kävi ensimmäisen kerran niin että en saanut heti sykettä kuuluviin :/ en ole ennen kokeillut heti aamulla herättyäni. Kävin vessassa ja yritin uudelleen niin sitten löysin! Huh, oli kyllä paljon mukavampi lähteä töihin.
 
Heidun kuuluu kyllä reipas syke :)
Leenuskainen kiva että sait kuitenki kuuluviin, on se vaan ihanaa kuultavaa :)
 
Kiva että linkki toimi :) Ipadilta sain linkin kuulumaan, läppäriltä taas en. On aika hiljainen vissiin.
 
Tulipa taas kuunneltua laukkaa :) heti löysin oikean kohdan ja sain kuuluviin. Edelleen 155 jumputtaa. Ihanaa :)
 
Jännä miten sikiöiden sykkeet vaihtelee niin paljon :) Meidän pienellä on viime aikoina keskisykkeet olleet lähes aina jossain 140-145 kieppeillä.
 
Mekin eilen pitkästä aikaa kuunneltiin kotona, heti löyty ja siinä 150 paikkeilla oli :) on se vaan rauhottavaa kuunnella aina välillä, vaikka enään ei hirveetä huolta pienestä ookkaan.
 
En kyllä hommaisi kotidoppleria. Kävin neuvolassa viikot 13+ ja hoitaja ei millään saanut ääniä kuulumaan. Katsottiin sitten ultralla, että kaikki oli hyvin ja sydän sykki. Kyllä itsellä menis yöunet jos ääniä ei saiskaan kuuluviin...
 
Mä en ole hankkinut dopleria enkä hanki. Jos tulee epäilyksiä niin pystyn töissä ultraamaan, vielä ei ole ollut tarvetta. Joku sisäinen luottamus on, että masuasukilla on kaikki hyvin :)
 
Mulla oli viime viikolla neuvola, eikä sydänääniä kuulunut (laite ikivanha). Täti sit katto yhtä vanhalla ultralla mahan päältä ja siellä se vauva sätkytteli. En oo siis vielä kertaakaan kuullu sydänääniä.
 
Meillä tais kuulua ekan kerran sydänäänet rv9+5 ja sen jälkeen on kuulunu joka kerta, mutta ihmiset ja kohdut on niin erilaisia :) mahtava mahollisuus kyllä sulla maaliskuu2016 ku voit töissä tarkistaa ultralla:)
 
Joo niin on, itse sen joudun vaan tekemään. Joten vielä kun en ole ollut huolissani niin en ole alkanut säätämään :) Ehkä myöhemmin kun vauvakin on isompi ja löytyy varmana suht nopeasti.
 
Täällä myös löytynyt sykkeet joka kerta rv12 jälkeen ainakin pieneksi hetkeksi. Kuuluvat aina samalta alueelta, välillä pitää haeskella hetki jos mini on kovin liikkuvaisella tuulella :)
 
Takaisin
Top