Kotidoppler

Mulla on tullut hinku kanssa dopplerin hankintaan, lähinnä miehen takia haluaisin sen että hänkin pääsisi enemmän mukaan tähän raskauteen. :)
Minkämoiset dopplerit teiltä löytyy kotoa? Raskauskeijussa oli kaksi mieleisintä mallia loppuunmyyty :sad001
 
Mulla on unbornheart fetal doppler vai mikä lie onkaan, se mikä menee kännykkään kiinni,noin 50€. :) ja raskauskeijulta ostin lisää geeliä.
 
Multa löytyy AngelSounds Fetal Doppler :) geeli tuli mukana ja makso n.50€ postikulujen kans!
 
Nii tuossa mun omassa tuli muuten kans geeli mukana mut se oli niin pieni tuubi, että se loppu melkee heti :)
 
54dbfb4a86b3938b13e5d2d0f8896ac9
tämmöne täysin toimiva ois myyä. Tarjota saapi
 
Mulla myös Unbornheartin doppleri. Tyytyväinen ollut. Pakettiin kuuluva minipullo geeliä loppui lähes samantien, mut kaupanpäälle sai sillon myös ison pullon geeliä. Oon kuunnellut niin ahkeraan että täytyy tilata vielä uusi pullo geeliä että saa jatkossakin silloin tällöin kuulostella sykkeitä. Ainoa ärsytys että postikulut raskauskeijulla about saman verran kuin geeli maksaa :shifty:
 
Mun täytyy kans tilata uus pullo geeliä jossain vaiheessa :D tai sitte ei, jos liikkeet alkaa tuntua jossain vaiheessa päivittäin. :)
 
Täällä tuntunut ekasta tuntemuksesta lähtien päivittäin, mut jos tulee oloja että haluaa kuunnella dopplerilla niin täytyy olla geeliä varalla. Eikä haittaa vaikka jäisi vähäiselle käytölle :) Hyödynnän samoilla postikuluilla bola-korun tilauksen ja ehkä muutakin :D
 
Saako sen rasvan pyyhittyä hyvin siitä dopplerista ettei se jää rasvaseks?
 
Multa on nyt muutaman kerran neuvolassa kuunneltu ja jo noilla kerroilla tyyppi on ollu niin vilkkaana, ettei oo antanu aina ku hetken kuunnella. En ole omaa hommannut, kun tiedän sitten stressaavani vielä enemmän. Ja mulla joten neuvoloita niin paljon, että pääsen kyllä kuunteleen milloin tarvetta on. Neuvolassa myös ultra, joten huoli pois. :-)
 
Täytyy kysyä teiltä liittyen doppleriin!

On toiminut moitteettomasti tähän asti, mulla siis Unbornheart ja oon usein yhdistänyt kuuntelun ohella IpaDiin josta näkee käyrää ja sykkeet yms. Tänään kun koitin illalla kuunnella, vauvan sykkeet kyllä kuului, ja kun oli samalla IpaDista sovellus auki niin normaalisti näyttänyt sykkeet esim. 145, nyt näytti 1.... ? Jos doppleri löysi mun omat sykkeet, oli lukema esim. 75. Mutta kun sykkeet meni yli sadan eli löysi vauvan sykkeen, näytti vaan 1.... eli ekan numeron ja loput pisteinä. Koitin käynnistää sovelluksen uusiksi, dopplerin uusiksi, ottaa johdot irti ja laittaa uudelleen, ei auttanut. Mies vaihtoi jopa patterit kun epäili sitä syyksi. Ei auttanut.

Onko kenelläkään muulla ollut samaa ongelmaa? :anyone

Jos sul on viel toi ongelma ni eilen tuli sovelluspäivitys ja nyt mul näky se sykeluku oikein
 
Hulluilla Päivillä oli muuten dopleri tarjouksessa.. Melkein jo sorruin, mutta jätin kauppaan.. ..vielä. :wink
 
Meillä on edelleen se dopplerin mukana tullut pikku pullo. Aluks törsäsin ihan kauheena, kunnes huomasin että pikku tippa siihen anturiin riittää :) toki mulla on löytyny melkein aina samasta kohdasta niin ei tarvi etsiä tai liikutella doppleria niin geeliä ei kulu niin paljo :)
 
No nyt näkyi sykelukemat taas sovelluksessa :)

Tuntuu muuten nykyään että sydänäänten löytäminen on mennyt vaikeammaksi mitä enemmän on tullut viikkoja. Olis kuvitellut toisinpäin. Ennen löytyi kova jumputus helposti, nyt äänet kaukaisemman kuuloisia vaikka miten koittais hakea oikeaa kohtaa ja äänten kuuluviin saaminen vie enemmän aikaa. Liekö kaveri sitten niin vilkas vai mikä.. Muilla samaa?
 
Heidun, mulla vähä sama juttu :D kuvittelin kans, että se menee helpommaks viikko viikolta.
 
Takaisin
Top