Hirveesti tullu lisää juttuja. Ja niin moneen olis voinut kommentoida jne, mut ku en mä enää muista mihin ja mitä. Röökii en oo vetänyt, vaikka mieli on tehnyt kovasti ja tekee nytkin.. Pitää vaan yrittää unohtaa koko rööki, nii menee helpommin .
Mä rupesin itkeen, kun mä luin jonkun kirjoituksen kaksosista, joista toinen oli lähtenyt enkeleiden matkaan. Ja sit itkin kun luin jonkun kirjoituksen siitä, miten mies oli masulle puhunut, kun luuli mamin nukkuvan

Eli täällä on yks täys itkupilli

Mun oireina on siis tosiaan tuo itkeminen kaikesta ja kokoajan, suuttuminen kaikesta ja kokoajan

sitte on masu niin turvonnut, että jestas sentään. Muutenkaan ei oo mikään pyykkilautavatsa, niin tää turvotus on jotain tosi pimeetä, sit tänään on alkanut närästää ihan sikana. Ja sit on yks outo oire.. Aamulla tuli tosi kova menkkamainen kipu, tuntui, et kohta räjähtää ja alkaa menkat, mut kuinkas kävikään.. Menin (rehellisesti) paskalle ja kivut ja tuntemukset hävis. Sit päivällä duunissa kävi sama homma. Painaakohan mun kakkisuoli mun kohtua tms
Esikoinen tuhisee täydessä unessa ja itekin pitäis varmaan vähä ottaa lepii, et jaksaa taas aamulla 6 jälkeen nousta duuniin

Johkuliini ja raskausviikko joku