Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lucky87 mulla ne kiinnari kivut oli just tollasia mitä kuvailit vihloo just nivusiin ja tuntuu että lähtee jalat alta kun jysäyttää samalla reisiin :)
Tulehdukset kannattaa tottakai pois sulkee kun nekin saattaa aiheuttaa km tai ennen aikasen synnytyksen!

Äippä x3 no joo! Ois kyllä ihan parasta jos tarjottais se varhaisultra kaikille halukkaille! En itsekkään malttaisi odottaa niin pitkään että joskus kesäkuussa/kesäkuun lopussa pääsee ultraan :D

Ninnu85 oi jos se ei ole tuon kalliimpi täällä kuopiossakaan niin ehdottomasti menen!!! Yksityiselläkö teillä on se? minäkin aattelin digin tehdä ylihuomenna, jännittää mitä se näyttää :)

Johkuliini ittekkin oon tätä mun suolen toimintaa ihmetelly :O normaalisti mun suoli ei toimi ollenkaan, saattaa viikkokin mennä etten saa kuin pienen jäniksenpapanan kakittua mutta nyt on viikon ajan suoli toiminut kuin unelma! Oon ihan haltioissani ollut kun ei oo tarvinnu viikkoon tuntea turvotusta tai vetää jotain laxoberonia :D

Tervetuloa uusille! :)
Mä en oo kovin paljon kirjoitellut, mutta lukenut olen ahkerasti. Kirjoittelinkin tuonne toiseen ketjuun, että varasin tänään keskiviikolle varhaisultran, en oo nyt erityisemmin stressannut, vaikka alunperin ajattelin varaavani sen heti kun vaan voi, sittenhän sen näkee mikä on tilanne. Eikä sekään ole kuin senhetkinen tilanne.

Johkuliini: Mulla ollut samaa oiretta menkkakivun ja paskan kanssa :D

Tsemppiä kaikille!

Johkuliini: voimia itkemiseen se on nyt sallittua! ;D

Täällä on vatsa kovalla mutta tavaraa tulis vähän väliä...
:D

Juu luinki Googlen ihmeellistä maailmasta että kohdun kasvu kipuja ja liitoskipuja... no tänään just huomasin että alavatsa ei enää tykkää sängyn laitoihin nojailuista ja nyt ku tähän pötkölleen rupesin ni tulipa huono olo...etoo nyt. Jotta oliskohan ihan normaalia.. voisin kuitenki soittaa tuosta verisestä valkkarista että mitä ne siitä sanoo... nyt on nimittäin sellanen olo ku esikoisen aikaan että yökkyyttää mutta mitäön ei tuu...täytyy varautua lähtöön

On niin paska fiilis kun poika muka aina huono käytöksinen hoidossa kun on se yks ja sama hoitotäti. Sanoin iha suoraan että käytös on ihan normaalia 4 vuotiaan pojan käytöstä hyppii pomppii ja riehuu ..mitä enemmän kieltää sitä enemmän testaa miten pitkälle menee. Ja poika suoraan sanonu että jos pelleilen nukkumaan huoneessa ni mun ei tartte sit olla siellä. Se ottaa sen palkintona että pääsee pois ku ei halua nukkua.. onhan tuo ihan selvää .. poikas haukku mua läskiksi ja tyhmäksi ni ei lähe ennen kotiin kun on pyytänyt anteeksi. Mä siihen että nää asiat keskustelette sillon ku hoidossa ollaan eikä sillon ku on kotiin lähtö ja väsynyt. Se on varmaa että anteeksi ei pyydä niin kauan ku oon tässä...saatikka kun pojan läsnä ollessa siitä puhut mulle. Voi video että suututtaa... ei harmita mun negatiivinen palaute lappu yhtään enää. Ja aion sanoa huomenna tästä mikäli siellä on ne luotto tätit

Muokattu viimeksi:
MindiS meitsi on kyl aina ollu hyvä paskoja, mut nyt tuntuu tuppaavan oikein niinko moneen kertaan päivässä :wink

Ja en mä sit mihkää nukkumaan näköjään vielkään menny :woot:
Aamulla taas kiittelen itteeni ja kukkumistani.

Nii joo, laskuri näytti muistaakseni rv 4+2. Hassua kuin se ei sillai oo pääs kokoajan nyt, vaikka esikoista odottaessa oli niin tarkasti :dummy1:

Mulla taas päinvastoin suolen kanssa. Hirveesti ummettaa, mut mulla kans sit tuota että varmaan suoli painaa kohtua. Koska kun tulee tunne että pitää ponnistaa paskaa niin kohtuun koskee ja sit ku saat ängettyy niin helpottaa kohtukivutkin.
Hihihi, kakkajuttuja :D

Johkuliini, täällä myös kakkajuttuja, mieletön ummetus joka on mulle täysin vierasta ja kivuliaita ilmavaivoja :D

lucky87, aika kumma hoitotäti jos ei ymmärrä lapsen pitävän tahtonsa läpi saamista palkintona. Ihan aiheellista varmasti antaa rehellistä palautetta. Meille on tullut kerhosta palautetta että neiti on aina se joka villitsee muutkin riehumaan ja pomppimaan, mutta ihan ystävälliseen sävyyn aina kertoilevat kerhokuulumisia ja muutenkin ilmapiiri on kiva. Mä aina kannatan asiallisen palautteen antamista niin usein kun tuntee siihen olevan tarvetta, oli se sitten sisällöltään positiivisempaa tai negatiivisempaa. Me suomalaiset ollaan aina toisinaan vähän kehnoja palautteen antajia :P

Haha, olitte mahan toimimisesta puhunu :grin mulla taas aina ennen toimi maha hyvin, nyt jos ei aamulla ensimmäisenä käy kahvin jälkeen vessassa niin sit menee koko päivä maha ummella :shifty:
Ja nämä ilmavaivat...:mad:

Väsyttää kun piti jo viideltä herätä töihin, pitää myöhemmin käyä ajatuksella lukemassa :)

Sylikinkku 8+0

alle satanen varhaisultrasta vois vielä mennä... Eilen kun soitin neuvolaan, niin sanottiin, että julkiseen varhaisultraan ei saa lähetettä edellisen keskenmenon perusteella. Toisaalta mulla on tällä hetkellä jotenkin hyvä fiilis, ja ihan niinkuin Mammuko se oli, totesi, että ollaan raskaana niin kauan kuin toisin todistetaan! :) Olotila on tosi hyvä kaikin puolin. Ainut raskausoire on tuo nännien herkkyys. Viime yönä huomasin, ettei meinannut mahallaan kärsiä nukkua, kun nänneihin paino... heh...

Metsäläinen 4+6

Oikein hyvää huomenta tännekin :) Itsellä kanssa nuo rinnat arkana ja eilen illalla ei menannu uni tulla kun oli etova olo. Tänä aamuna taas vuoto alkoi :/ Enhän mä eilen muistanu sinne nlaan soittaa, jospa tänään :)

Rv 6+4

Mammu83 hyvää huomenta :) soittelehan tänään sinne neuvolaan! Toivotaan että kaikki siellä hyvin ja pieni super tiukasti matkassa <3

Hyvää huomenta kaikille! :) Toivotaan että kaikilla pysyy pikkuiset matkassa mukana! Täälläkin ollaan suht levollisin mielin, muutaman tunnin päästä ultraan! :)

Kakkakeskusteluun, mulla liikkuu muuten hyvin mut usein jää tunne ettei kaikki tule ulos :D

7+5 / 11+4

Tähän samaiseen uloste keskusteluun; Mulla maha on hivenen löysällä. Melki heti ruoan päälle saa käydä tarpeillaan ja taas hetken päästä uudestaan. Ja varsinkin jos on huonoa oloa, niin saa mennä heti. Että kovalla se ei ainakaan ole :D

Lucky87 unohdin eilen kommata sulle että tosi hienosti oot taistellu tupakkia vastaan ja ei se eilinen yks sortuminen ole maata kaatavaa. Sulla on ihan valtava tsemppi ollu päällä <3 jatka vaan samaan malliin! Mites muuten siellä lucky?

Mulla toimii suoli kerran/kaks päivässä ja ennen toimi vaan kerran/kaks viikossa :DD oon niin nauttinut tästä kun suoli toimii :)
Tänään tosin sain toivottaa tervetulleeksi aamupahoinvoinnin jota oon vaan saanut "kateellisena" kuunnella että muilla on :'D

Takaisin