Lucky87 meilläkin koira normaalisti hyppää vasten kun tulen kotiin mutta nyt ei ole kohta viikkoon enää hypännyt minua vasten mutta miestä vasten on. Ja aamullakin kiertää jalkapäähän ennen kuin hyppää sänkyyn antamaan aamupusut, ennen siis hyppäsi vauhdilla mun vatsan vierestä tai vatsan päältä. Niin oon miettinyt että josko ne eläimet oikeasti vaistoaa jotain.
Timbe meilläkin koiruus (n25kiloa) ei varmaan jaksa kannatella sen valtavia aivoja kun sekin aina on lepuuttanut päätään noin niinku Lucky87:n koira :'D
Joulutonttu mulla ois LA 28.12 eli varmaan joulu tai uus vuos vietetään synnärillä, meillä ei niinkään ole väliä että kuinka käy koska pääasia on että saahaan terve nytti jonka kanssa aloittaa uus vaihe elämässä
:)
Tuhina teillähän hauskasti sattuu synttärit olemaan kaikilla peräkkäin, siinä onki sit melkosta juhlahumua kun sit tuleeki taas joulu ja sit uus vuos
Qaarina toivottavasti kaikki on hyvin! Voimia sinne
toivottavasti saat ultran mahdollisimman pian! Neuvolan kautta varmaan se on mahdollista saada koska sinulla on vuotoja.
Äyriäinen ihania ultrakuulumisia!
Nellie hahaha onpas hassu sattuma että kaverin äiti on neuvolatätinä :D oletko jo kyseiselle kaverille kertonut
Minuakin kiinnostaisi kuulla kaikkien ultra ja eka neuvolakäynneistä :) kuinka moni muuten meinaa miehen ottaa matkaan?