Toukokuun turinat

Voi yök, aamulla koiralle ruokaa antaessa alkoi todella ellottaa. Jauheliha ei ollut enää ihan tuoreimmillaan ja haisi ihan hirveälle. Miten tämän supernenän kanssa pystyy tekemään normi asioita? :)
 
Komppaan. Pahat hajut on nyt kyllä todella pahoja. Oon ihan suosiolla ulkoistanu mm. biojätteen ja kissan vessan tyhjennykset miehelle, jos ite ryhtyisin niihin ni lopputulos vois olla aika brutaali.:grin Tänään lounaalla haistoin myös vieruskaverin lasissa olevan maidon, ei mikään erityinen nautinto.
 
Komppaan. Pahat hajut on nyt kyllä todella pahoja. Oon ihan suosiolla ulkoistanu mm. biojätteen ja kissan vessan tyhjennykset miehelle, jos ite ryhtyisin niihin ni lopputulos vois olla aika brutaali.:grin Tänään lounaalla haistoin myös vieruskaverin lasissa olevan maidon, ei mikään erityinen nautinto.

Kissan astia kannattaa muutenkin jättää miehelle, joku tauti voi sieltä tulla lukemani mukaan!
 
Hoitajana ei oo ennen mitkään eritteet kuvottaneet, tänään vaipanvaihdon yhteydessä sai hieman nieleskellä ettei tule oksu :yuck: sama kun jakoi asiakkaille ruokaa niin haistoin vaan sen ruuan määrän että alko jo kuvottaan :grin ihanaa tämä raskausaika❤️
 
Hoitajana ei oo ennen mitkään eritteet kuvottaneet, tänään vaipanvaihdon yhteydessä sai hieman nieleskellä ettei tule oksu :yuck: sama kun jakoi asiakkaille ruokaa niin haistoin vaan sen ruuan määrän että alko jo kuvottaan :grin ihanaa tämä raskausaika[emoji173]️

Outs! Koita pärjätä! Toivotaan että yökötys helpottaisi jossain kohtaa :)
 
Mitä mieltä olette, missä kohtaa raskautta menisin tällä hetkellä?

9.4.2017 pillerit jätin pois
16.4.2017 ovisplussa
26.4.2017 oletettu dpo 10 r-testi nega/haamu
28.4.2017 oletettu dpo 12 r-testi pos. digi 1-2 viikkoa

Omien laskujen mukaan lasken tuosta ovisplussasta eli viikkoja 5+2, olenkohan nyt kartalla :hilarious: ?
 
Mitä mieltä olette, missä kohtaa raskautta menisin tällä hetkellä?

9.4.2017 pillerit jätin pois
16.4.2017 ovisplussa
26.4.2017 oletettu dpo 10 r-testi nega/haamu
28.4.2017 oletettu dpo 12 r-testi pos. digi 1-2 viikkoa

Omien laskujen mukaan lasken tuosta ovisplussasta eli viikkoja 5+2, olenkohan nyt kartalla :hilarious: ?

Jos sä olet saanut ovistestiin plussan 16.4. niin ovis on todennäköisimmin tapahtunut 17.4. Jos oletetaan että ovis on sulla tapahtunut kiertopäivä 14, niin siitä laskettuna nyt olis 5+1? Mutta saattaa tosiaan heittää suuntaan tai toiseen jos ovis ei ole ollut tuossa kp14 kohdalla. Neuvolahan kyllä laskee juuri sen kp14 mukaan eli 2 viikkoa ovispäivästä taaksepäin kuten olitkin ajatellut. :)
 
Onnittelut leffaviivoista ihmemaanlapsi! Niistä todellakin tulee hymy huulille :)

Loreen, mullakin vähän viikkojen laskeminen hepreaa. Mut eiköhän ne sitten ultrassa selviä!
 
No mulla ei oo testejä jäljellä ku kaks enää että lopettaminen on lähellä. Ehkä mä pidän pari päivää taukoa ni olis hyvä lopettaa leffaviivoihin :smug: Lisää en kyllä varmaan osta :rolleyes:
 
No mulla ei oo testejä jäljellä ku kaks enää että lopettaminen on lähellä. Ehkä mä pidän pari päivää taukoa ni olis hyvä lopettaa leffaviivoihin :smug: Lisää en kyllä varmaan osta :rolleyes:

Mä lupasin kans miehelle että en osta enää testejä.. hups, tänään kävi vahinko :p
 
Oih, mitä viivoja teillä näkyy!! :love7

Ihmemaanlapsi: täälläkin on ongelmia vesilasin kanssa :wtf: haisee tosi oudolle! Ei vesi, vaan se lasi.. :grin
 
Takaisin
Top