Toukokuun turinat

Jääkukka

Piirimestaruustason postaaja
Tammimammat 2018
Täällä ei näemmä ole vielä mitään jutteluketjua, niin avaan tän sitten :)
 
IMG_6391.JPG IMG_6395.JPG Aika rohkeasti hyppään tänne vaikka tietty olis voinut seurailla vielä hetken, mutta viiva on paripäivää vahvistunut joten ehkä se sitten on uskottava. Menkat ei oo vielä edes myöhässä, kiinnittymisen olin tuntevinani tiistai aamun pikkutunneilla kovana selkäpistona ja jomotuksena. Nyt Kp24/25-27 ja oletettavasti dpo10, tässä aamun ekasta pissasta ja tokasta pissasta dipatut, tokat näyttää olevan vahvemmat :wacky:
 
Jääkukka, kyllä tuossa haamu näkyyy :) toivotaan että lähtee vahvistumaan❤️ itse plussasin dpo10 myös. Tänään 4+5 (; Collage 2017-05-01 12_59_32.jpg
 
Minäkään en vielä uskalla listalle lisätä itseäni, koska vasta haamun olen testannut. En kyllä uskonut, että testissä mitään näkyisi, koska oli vasta 3+3, mutta en vaan malttanut olla testaamatta :D jos tässä viikonloppuna tekis uuden testin.

Hei ja onnea teille plussasta!
 
Nitsa komea viiva sullakin jo tullut aikaisin :)

Just piti sanoakin et laittakaa muuutkin vähän millä päivillä ootte plussaillut ja kuviakin mieluusti :Heartred

Nemie onnittelut plussasta kans, onks sulla kuvaa? Mullakaan ei varmaan ole viikot vielä mitään, pitääkin etsiä joku laskuri ja katsoa se LA myös :D
 
1c20b78b80b3ceabf897358a723bb837
20170424_192115.jpg
ddfeeb5168bb961e8b3cd89c9cd1e57b
Tässä mun viivan kehitystä. Miehen nähtävä plussa tuli dpo11 eli tais olla 3+4
 
Diann, sulla kyllä on hyvin taltioitu tämä viivan vahvistuminen! Musta on nyt jo ihana katsoo että miten itellä alussa näkyi vain pieni himmeä viiva ja nyt jo niin tumma!IMG_20170505_172937.jpg Pitihän se vielä uus testi tehdä, ehkä nyt voi jo uskoa että on se vahvistunut! :happy:
 
Joo mustakin se on aivan ihanaa :) tosi hyvä viiva sielläkin!
 
Siis ihanaa ku on muitakin innokkaita testaajia, ku mäkin oon tuhlannut jo aika paljon, tänäänkin pelkästään neljä ku oli pakko koittaa eri testejä et onhan se nyt varmaan oikea viiva eikä mikään viivanpaikka :hilarious: Ja ihan loistavaa ehkä huojentavaakin kun moni on saanut viivat aikaisilla päivillä, pystyy ehkä paremmin luottamaan omiinsa :smug:
 
Jep, himotestaaja täällä terve. :D Tuossa oli vain pregchekit. Muitakin testejä tuli tehtyä jokunen (toista kymmentä)...
 
Iskee ihan kateus, kun näkee teidän testien määrän :D itse vasta tosiaan sen yhden testin oon tehnyt, kun ei sattunut kaupassa olemaan liuskoja ja en normi testejä kehdannut kovin montaa ostaa. Hienosti on teillä kyllä viivat vahvistuneet! :)

Voin huomenna yrittää muistaa ottaa kuvaa omasta testistä. Mieskin (punavihersokea) näki siinä viivan niin kyllä siinä täytyy muutakin olla kuin mun kuvittelua :D
 
Meinas jo paniikki iskeä kun ekasta pissasta tuli ihan hailut sekä herkkään että tavalliseen. Pissa kupissa oli kyllä aika vaaleaa, kun juoksin yöllä janon perässä vesihanalla. Sit tein tunnin pidätyksellä vielä uuden satsin ja woooot :wideyed: laskin et viikot on nyt 3+4

Ylemmässä kuvassa kaksi ylintä ne aamupissat ja kolmas eli alin tokasta pissasta. Sit tokassa kuvassa molemmat pissa nro2.IMG_6406.JPGIMG_6404.JPG
 
Katapultti: onnittelut hyvistä viikoista! :Heartpink
Polttelis tehdä itsekkin digi,mutta ellei viikot olekkaan mitä toivoo niin alan stressaamaan entistä enemmän.Odotan piinaillen maanantain ultraan :rolleyes:
 
Vitsi mä en raski ostaa edes digiä, ostan samalla rahalla ellei enemmällä halppiksia vaan :D

Diku tsemppiä maanantain ultraan ja piinailuunkin :) eiköhän kaikki oo mallikkaasti :)
 
Takaisin
Top