Toukokuun turinat

Testaaminne on vaan niin helpottavaa vaikka pitäisi jo alkaa uskomaan että on sielä vatsassa joku:rolleyes:

Nukuinpa tuossa noin 5,5h "päikkärit". En vaan pysynyt hereillä ja simahdin sitten. Mies oli hoitanut koiran ulkoilutuksen välissä kun ei ollut raaskinut herättää❤️ jos nyt hetken pysyis hereillä ja sitten heti yöunille :grin
 
Tein tänä aamuna digitestin ja viikot oli raskaana 2-3... Hiukka jo huolestuin kun odotin 3+. Nyt ei sitten auta kuin odotella.

Oireita kyllä on useita. Onko täällä muita joilla huonovointisuus iltaisin? Närästää ja ällöttää, toivottavasti ei tarttis oksentaa. Pelkään sitä! :nailbiting:
 
Tein tänä aamuna digitestin ja viikot oli raskaana 2-3... Hiukka jo huolestuin kun odotin 3+. Nyt ei sitten auta kuin odotella.

Oireita kyllä on useita. Onko täällä muita joilla huonovointisuus iltaisin? Närästää ja ällöttää, toivottavasti ei tarttis oksentaa. Pelkään sitä! :nailbiting:

Eilen just illalla oli todella huono olo, juuri kun piti töihin vielä mennä. Ajomatkalla mietin, että olisin voinut varata pussin autoon, jos oksennan. Mutta onneksi ellotus illan myötä helpotti.
Nyt aamulla tosin taas uudestaan.. yök.
 
Mulla ei oo vielä ollut pahoinvointia. Vähän menkkakipujen kaltaisia tuntemuksia.. Masu edelleen tosi turvonnut! Voiko tää vatsa jo alkaa näkyä, vaikka vasta 4+6? Tosin on jo 3. raskaus, ja iso masu tuli edellisistä. Menispä nopeasti nää 2 vkoa niin pääsisi ultraan..
 
Mä itekkin koitan muistella, et kuin on muista tullut viivaa, mut ei kai näin aikaisin leffoja vaikka aikaisin oon kyllä plussannut :/

Onks muilla tullut lantion/häpyluukipua? Eilen ku olin jaloilla melkein koko päivän ni oikein särki alakerran luusto :0
 
Mulla ei oo vielä ollut pahoinvointia. Vähän menkkakipujen kaltaisia tuntemuksia.. Masu edelleen tosi turvonnut! Voiko tää vatsa jo alkaa näkyä, vaikka vasta 4+6? Tosin on jo 3. raskaus, ja iso masu tuli edellisistä. Menispä nopeasti nää 2 vkoa niin pääsisi ultraan..

Musta tuntuu että vatsa pullahti ulos heti kun viiva näkyi testissä. :wink

Tänä aamuna kun katsoin (ennen aamiaista) ja kyllä siinä pieni kumpu jo näkyy. :) Eniten on kyllä turvotusta ja ilmaa...
 
Millä viikoilla siihe digiin pitäs tulla 3+? Mietin tässä, et käviskö ostamassa :joyful: tänään 6+5 ja ylihuomenna varhaisuä.
 
Muokattu viimeksi:
Digiin 3+ pitäis tulla kun on viikoilla 5+, näin oon ymmärtänyt (: että sulla kadonnut pitäisi näkyä jo!
 
Uuu taidanpa käydä ostamssa!

Holahti kovan pyöräilyn päätteksi hiukan ruskeaa vuotoa ja iski heti hirveä murhe keskenmenosta. Toivottavasti tyypillä on kaikki hyvin! Pitäs ottaa rauhallisemmin, sitä kroppakin viestii jäätävällä väsymyksellään :sad001
 
Digiä ei kannata tehdä enää seitsemännestä raskausviikosta eteenpäin. Hcg on silloin niin korkealla ettei se näytä sen jälkeen välttämättä enää oikein eli voi näyttää virheellisesti liian pieniä viikkoja tai jopa negaa. Tästä oli jossain clearbluen faq:ssa juttua ja olikohan ihan ohjeessakin.
 
Mä tein kuudennella sen ja sain jo silloin liian alhaiset viikot vaikka verikoe todisti että hcgtä oli niille viikoille hyvin.
 
Takaisin
Top