Toukokuun turinat

Hyvä ystäväni kyseli kun hänellä loma alkoi et jos mennään saunomaan ja ottaa vähän lientä siinä ohessa..öö joo mut,mut on vähän huono olo ja silleen.Kyllä tuli huono mieli kun piti selittää,meinasin jo kertoa mutta yritän olla sanomatta vielä.
 
Hyvä ystäväni kyseli kun hänellä loma alkoi et jos mennään saunomaan ja ottaa vähän lientä siinä ohessa..öö joo mut,mut on vähän huono olo ja silleen.Kyllä tuli huono mieli kun piti selittää,meinasin jo kertoa mutta yritän olla sanomatta vielä.
Voi eii näitä koottuja selityksiä:grin tämän vuoksi kerroin alussa jo läheisimmille ystäville.. taisivat jo arvata ilmeestä että salailin jotain :rolleyes: viikon päästä lähden vanhemmilleni käymään ja katsotaan mitä selityksiä joudun keksimään kun heille kerron vasta ultran jälkeen :grin:grin
 
Ma lainasin kaverille mun toista puhelinta ja kaveri oli sit menny klikkaamaan ebayta, josta en ollut kirjautunut ulos. Siinahan sitten nakyy etusivulla etta mita oon viimeksi tilannut.. ne digitestit! En sitten viitsinyt alkaa keksimaan mitaan hatavaletta kun kysyi asiasta.
 
Voi apua :hilarious: mulla ei onneks oo tullut tilanteita vielä eteen, mut elämä salailun kanssa vaikeutuu koko ajan, kun maha pömpöttää ja pitäis laittaa sellaisia päällä ettei se korostu :grin ja sit aloin miettiin et hetkinen, mitähän kaikkee ei taas saakkaan suuhunsa pistää.

Salainen puoli on avattu näemmä, ei vaan taida vielä kirjoitukset riittää sinne :wacky: tää tammikuiset on vielä tooooodella hiljainen ryhmä, koita siinä nyt keskenään rupatella viestimäärä täyteen :D
 
Oletteko katselleet mama malliston vaatteita,jos olette niin mistä?
Vitsit kun tekis mieli ostaa pienelle jo vähän kaikkea,mutta yritän hillitä itseni. :wacky: Josko sitten sen nt ultran jälkeen..
 
En oo nyt katsellut, mulla taitaa olla jotain varastossa kai, en mä varmaan kaikkia saanut myytyä. Mutta mä oon ostanut äitiysvaatetta paljon henkkamaukalta ja name it liikkeestä Mamalicious farkkuja, niissä on säätömahdollisuus vyötäröllä ja muutenkin mukavia jalassa.

Mä taas haluaisin ommella jo kasan pikkuvaatetta, mut just ajattelin kauhulla et pahimmassa tapauksessa pakko odottaa ru et näkee sukupuolen ja värimaailman :D

Sit mä himoitsen sitä pakkausta, nyt se on sellainen et on pakko ottaa. Kahdesta edellisestä en ottanut ku oli musta ruma. Nyt otan vaikka en todellakaan tarvitse :hilarious:
 
Jääkukka, tää on vielä tosiaan tosi hiljainen. Vaklasin, et joulukuisissa oli jo paljon enemmän listalla odottajia kuukausi sitten kuin nyt tammikuisissa!
 
Jääkukka: kannattaa rauhassa vaan oottella muuten joutuu sielä salaisissakin yksin kirjottelee. :D joulukuisillakin salainen ryhmä vielä melko hiljainen.
 
Meillä oli marraskuisissa15 tosi vilkasta tähän nähden, heti ku se avattiin ni saatiin jo komea porukka kasaan. Suuri osa sai sieltä kyllä myöhemmin kengän persiksiin ku lähdettiin muualle kirjoittelemaan, mukaan lukien minä :grin

Jääkukka: kannattaa rauhassa vaan oottella muuten joutuu sielä salaisissakin yksin kirjottelee. :D joulukuisillakin salainen ryhmä vielä melko hiljainen.
 
Oon suht uus palstalla eli mitä on nuo salaiset? Onko nyt meillä joku sellanen pystyssä jo vai? Ja asiasta toiseen, oon kattellu mama vaatteita ja ostoskoriin pistäny nettikaupassa mutta en mä vielä osta.. samoin vauvanvaatteet yms joista haaveilen mut ihan vielä ei kykene. Ar ultran jälkeen vois alkaa kattelee enemmän.. :)
 
Mä en oo katsellut mammavaatteita vielä. Veikkaan kuitenkin, et farkut vaihtuu legginseihin aika nopsaa kun töissä tulee kyykkäiltyä. Varsinkin iltavuoroihin pitää vaihtaa remnompaa, kun turvotus on iltaisin pahin!

En ole mikään himotestaaja, mutta tänään tein liuskatestin. Viimeksi testannut keskiviikkona. Siihen tuli lähes leffaviivat. Tuli tooosi hyvä mieli! Tänään siis 4+4.
 
Se salainen puoli ei oo julkinen, toisin kuin tämä. Tuohon tammikuisten listan vierelle tuli ohjeet kuinka sinne pääsee. Eli pitää olla tammikuun listalla, kirjoittaa lasketun ajan ryhmään 30 viestiä ja profiilin pitää olla kuukauden vanha.
 
Jääkukka : ai mihin muualle lähdit kirjoitteleen ja miksi siitä sai kenkää :O

Ihmemaanlapsi: siellä salaisessa voi jakaa yksityisempiä asioita eikä näy kaikelle kansalle :)
 
Eltsi: Onnittelut lehva viivoista :Heartblue
Mun testit vähenee vähenemistään ja jos huomenna ultrassa kaikki ok,niin yritän olla ostamatta lisää. :cool:
Tosin tulossa on ebaysta tilattu hervoton setti testejä,jotka on tilattu aikaa sitte.. :p :grin
 
Mä jouduin eilen vähän kiertelee ja vaihtaa puheenaihetta, kun veli kyseli, että mitäs meille kuuluu. Hän tietää, että meillä ollu yritys päällä vuoden alusta. Onneks ei kysynyt suoraan, en olis halunnut valehdella..

Tänään pitäis olla 4+3:) Mä oon säästänyt kaikki vauvan- ja lastenvaatteet (tytön ja pojan), joten niitä on tarpeeksi ennestään. Samoin kaikki rattaat, syöttötuoli, potta, kantoreppu, pinnasänky löytyy jne. Isoja hankintoja ei tuu. Mut varmasti ostan jotain pientä kyl, muutamia vaatteita ja pari vauvalelua. Äitiyspakkauksen meinaan kyl ottaa. Ekasta otin, tokasta en, ja nyt haluun taas päästä tutkii sitä:grin

Mammavaatteita hankin varmaan jotain uusia vanhojen lisäksi. Oon lainannut kahdelle kaverille mammavaatteita, joten paljon on niitä käytetty. Ehkä vois henkkamaukasta kattoa.

Eiköhän tänne ryhmään kohta ala tippumaan lisää odottajia. Saadaan varmasti hyvä porukka kasaan höpisemään:)
 
Mä päätin että loppuu testailut, kun sain 2-3 vkoa digiin ja viivat liuskoihin vahvistui päivä päivältä. 22 pvä ar ultra, voi olla että sitä ennen teen vielä yhden digin koska haluan nähdä tuleeko se 3+ :p eikä se testailemalla parane. Se tapahtuu mikä on tapahtuakseen.. sitä yritän itselleni hokea.
 
Hahaa, luin äkkiseltään ton mun äskeisen viestin. "Isoja hankintoja ei tuu". Jepjep, paitsi että auto pitää vaihtaa, että saadaan 3 lasta turvaistuimineen kyytiin:hilarious:
 
Meilläkin on auton vaihto edessä. Tähän mennessä pärjätty kun kaksi koiraa ja me, mutta haluun turvallisemman ja isomman auton..
 
Jääkukka : ai mihin muualle lähdit kirjoitteleen ja miksi siitä sai kenkää :O

Ihmemaanlapsi: siellä salaisessa voi jakaa yksityisempiä asioita eikä näy kaikelle kansalle :)

No sinne mistä ei täällä saa puhua ja siellä ollaan edelleen sen ryhmän kanssa. Mutta siis, kun sinne salaiseen on aktiivisuusvaatimus ja kun ei kirjoiteltu tarpeeksi niin lennettiin pihalle :hilarious:
 
Takaisin
Top