Raskaaksi 2014

Tota, voiko raskausoireet jatkua jos on keskeytynyt keskenmeno?
Mulla on vieläkin tissit arat ja tulee repäisykipuja, pahoinvointia ei oo vielä ollu tälle aamua..
Niin ja laskeeko se hcg keskeytyneessä vai laskeeko se vasta sitte ku raskausmateriaali on tullu ulos. Mietin vaan että uskallanko tehä viikonloppuna digiä.
 
mimi, minulla oli oireita vielä viikon päästä lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Ja r testi näytti plussaa neljä viikkoa.. Mutta ei nyt mietitä sellaisia, jookos?
 
Mä oon ihan samaa mieltä että mimin ei nyt vielä pidä miettiä tollasia! Mä niin uskon että kyllä siellä se pieni vain köllöttää tyytyväisenä! :Heartred

Ällövaroitus: nyt tuli limanen verinen klimppi joten eiköhän ne menkat rupee jo pikkuhiljaa alkamaan! :)vihdoinkin!
 
Mä en tekis mimi. Kun eihän se oikeastaan mitään kerro ja pahimmassa tapauksessa saa sulle vaan enemmän paniikkia päälle. Nyt vaan jäitä hattuun ja odotat ensi viikkoon. Ei ole helppoa, tiedän!!
 
mimi, olen samaa mieltä muiden kanssa. Älä turhaan tee digiä, sillä se ei anna sulle oikeaa vastausta mihinkään suuntaan tässä vaiheessa. Yritä odotella sinne seuraavaan ultraan. Oli tilanne mikä tahansa, et kuitenkaan itse voi vaikuttaa loppulokseen millään tavalla, et hyvässä etkä huonossa! Pidän kovasti peukkuja sulle ja toivon parasta :Heartred Mutta ajattele niin, että raskaana olet kunnes toisin todistetaan!
 
Mä niin toivon että olis supersiittiöitä ollu liikkeellä ja ensviikolla se syke näkyis :Heartred ku eihän näin voi käydä kahtakertaa.... >.<
 
Tulipahan testattua 100% nega... Ei haamua ei viivanpaikkaa ei mitään :sad001 Tervetuloa vaan vi*un täti! :mad:

Mimille kaikki Tsempit ♡
♡ Viivoille vahvistumista ja onnea plussanneille ♡

:mad: me kuulutaan TAAS siihen paskempaan ryhmään :mad: ei jaksa enää :sad001
 
mimille lohtuhali, koeta kestää ens viikolle.:Heartred

pahoittelut negoista ja tädeistä :sad001

lucky mietti hiustenlähtöä, kävisin tarkistuttamassa kilpirauhasarvot,rauta-arvot ja vitamiininpuutokset (D, B), voihan olla että johtuu jostain semmoisesta.
 
PikkuMinski, jos menkkoja ei edes vielä näy niin älä turhaan vielä luovuta :)

Napaa: Toissapäivänä sain ovisplussan eli ovis oli eilen tai tänään. Äsken tuli ovistyyppistä läpinäkyvää limaa, jossa oli seassa ruskeita veriviiruja. Ovisvuotoa? Menee samaa rataa kuin viime kierrossa. Toivottavasti tiputteluvuoto vaan jää nyt loppukierrosta pois :) Ääää pitkät pari viikkoa saa taas ootella :grin

:smiley-angelic008

Larissa kp 16/29
 
Muokattu viimeksi:
Voi ei, taas huonoja uutisia :sad001 pahoittelut tädeistä :sad001

Mä oon sitä mieltä tosta ebolahommasta, että se on koeputkisairaus. Kehitetty siksi, että maailmassa on liikaa ihmisiä. Niinkuin hpv-rokotekin. Voin laittaa kohta mielenkiintoisiin teksteihin linkkiä ko asioihin liittyen..

Hassua ajatella että joku voi painia painoasioiden kanssa noinkin päin :eek: itse aina ollut vähän pullea, ei lihava mut ylimäärästä on. Ja nyt ehkäisyn loputtua kevyet 10 kiloo lisää :angry1 luin jostain että ehkäsy vois pitää jollain tietyllä tasolla kilppariarvoja - ettei oireita hirveesti olis. Et ne oireet vois ilmestyä kun "ylimääräset" hormonit jää pois. Nyt kun on kaikkia tullut kesän aikana niin alan epäillä et jotakin on vähän vinksallaan.. Mikään muu siis ei oo elämässä muuttunu kuin tuo ehkäsy jääny pois..
 
Takaisin
Top