Raskaaksi 2014

Mä ainakin siirryn tänne puolelle. Ikävä kyllä. Kiva Gatusa kun aloitit uuden ketjun. Tänne vaan kaikki löpisemään! :)
 
kiva ku kaverit tulee tännekin, tervetuloa :) aamu eikös plussata samas kuussa sitten, ainaki toivottavasti samoin freyja :) ja sanontaha menee uusi vuosi uudet kujeet...
 
Olis se Gatusa niin ihanaa jos sen plussan saisi mutta kuten jo tonne toiseen ketjuun kirjoittelin niin mun mieliala ei oo kauheen korkeella tällä hetkellä. :sad001 Mutta jospa tästä vielä positiivisen puolelle päästäisiin...
 
uskon sen Aamu ja itelläki on tässä kaikki maholliset pelot käyny jo mielessä kromosomien yhteensopimattomuudesta siihe että meille vaa ei ol tarkotettu lasta. mut niin kauan ku ei ol menopaussi on toivoa. tässä pitäs mennä naimisiinki ku tässä maassa ei tunnusteta euroopassa solmittua avioliittoa eli suomes oon naimisis mut tässä maassa en joten pitänee hoitaa seki mahollisimman pian pois alta...huvittavaa vuosia ollu jo naimisis mut sit täällä merkintä edellee ukolla että naimaton. tuleepa kivat häät jos sellaset pidetää, mennää imaamille ja sanotaa tahdon siinä kaikki ja ei yhtää sukulaista ole täällä...paitti ukon suku ja ukkoa ei vois vähempää kiinnostaa pyytää niit mukaan todistamaa, itellähä ei ol tääl sukulaisia. ukko sano että pyytää jotai tuttavii todistajiks tai sit kadulla pysäyttää pari tyyppii ja sanoo et tulkaa todistajiks. huoh ei himppuakaa mitää mitä haaveillu tosin eihä meil suomessakaa ollu aikoinaa mitää, 2 todistajaa maistraatissa.
 
Mä taidan kans jo seurailla tätä ketjua, tänään kp 24/23-26 eli tällä viikolla tätiä odotellaan tulevaksi. Ja seuraavasta kierrosta mä aion vakaasti sit saada sen tärpin :cool:
 
Ehkä minäkin varovaisesti liityn tähän ketjuun, vaikka vielä olisi se yksi mahdollisuus tämän vuoden puolella. :wink
Menossa kp 19/26-34.
 
tsemppiä dawwe ja myy, toivottavasti saatte plussan tässä kierrossa jo mutta kävi miten kävi olkaahan mein seurana täällä silti :)

täällä odotellaa ukkoa saapuvaks jotta saa kuulla kysykö se mun lääkärilt niist tuloksist vai ei ja soittiko ylenpäätää mun lääkärille et meil on sen testin tulokset. epäilen suuresti.
 
Heips minäkin tulen tänne kuumeilemaan kun ihan vielä ei saa yritystä aloittaa. Meillä on huhtikuussa 2013 syntynyt tyttö joka syntyi sektiolla ja seuraava raskautuminen olisi suotavaa vasta vuoden päästä sektiosta. Ensi maanantaina loppuu pillerit ja sitten annetaan mun kropan tasottua pari kuukautta ja aloitetaan kakkosen yritys.
 
Täällä olis nyt tärppipäivät (jos kierto ei ole sekaisin km jälkeen) jolloin ei saa touhuta kuin ehkäisyn kanssa. Tammikuun puolessa välissä olisi sitten hyödynnettävät tärppipäivät. Tällä hetkellä vaan odottelen sitä vuoden vaihdetta ja jälkitarkastusta :D

Äsken aloin ihmettelee et miks mahassa juilintaa ja menkkamaisia kipuja kunnes tajusin et nythän alkaa olla puoliväli eli varmaan jotain oviskipuja... Olin jo unohtanut ne :D
 
tervetuloa pirpana5 :)

pampero vielä on toivoa tärpistä mahollisest?

freyja tsemppiä sinulle ja yritähä jaksaa ootella jälkitarkastusta, täällä ei sellasta ees ole. mulle ei annettu keskenmenojen jälkee mitää ohjeita et kuinka paljo pitäs oottaa. tosin enhä mä ees suomes asu ni onko ihmekää ettei tääl oikei ohjeit anneta. toivottavast sit ku lupa tulee ni teillä tärppää mahollisimman pian :)

on: 9/32 ja tässä mietin et millokoha se ovis ois tarkallee, varmaanki joulun jälkeen. en kyllä jaksa uskoa itelläni tärppii ainakaa helposti, onha tuol tietty ovistestei joita vois kokeilla.
 
Yksi mahdollisuus on vielä raskautua tän vuoden puolella. Mulla tärppipäivät osuu just jonnekin joulun pyhille joten tietää mitä on tiedossa. Toivottavasti saadaan hyödynnettyä kun ollaan sukulaisissa. Kiva että täällä alkoi heti turina. :)
 
Tuo tarkastus on siksi että tosiaan kaikki km aineet ovat poistuneet elimistöstä. Ja pitäisi odottaa sinne asti eikä saisi uudelleen raskautua jotta tietävät varmasti et kyseessä se km-raskaus. Olis aika ikävää jos joutuis kaavintaan ym jos kyseessä olisikin uusi raskaus. Tosi selkeesti selostettu :D Ja luin jostain et km jälkeen helposti raskautuu mut kohdun limakalvot voi olla vielä heikot ja siksi pitäis odottaa yhdet luomumenkat... Eli kiltisti odotellaan ja totellaan lääkäriä :)
 
juu tuo jälkitarkastus on hyödyllinen, mullaha ei ole ees ollu sellasia oikeestaa kertaakaa. ja kerran oli koitua kohtaloksi se etteivät tarkastaneet. mutta se siitä, toivottavasti saatte luvan alkaa yrittämää :)
 
Minäkin siirryin nyt tänne :) Ei oo hirveenä ehtiny täällä kirjotella kun ollut reissua ja esikoisen synttärijuhlia :)

Tosiaan viime kierrossa tuttu täti tuli kylään, nyt en edes ovista meinaa seurailla ja annetaan nyt oikeasti mennä omalla painollaan. Jospas sitten ens vuosi toisi tovotun:Heartred

Anteeksi oma napailuni, olen vähän tippunut kärryiltä tässä, enkä viitsi enää nuita vanhoja lukea, kommentoinpa sitten tulevia juttuja taas :D
 
Dolly, te saitte siis kunnialle 1-vuotissynttärit juhlittua :) Onnea neidille!

Gatusa, kp2 eli ei toivoa :) Missä päin maailmaa asustelet (jos haluat kertoa)? Nuo käytännöt vaihtelevat paljon ihan Suomessakin, ystäväni joka sai keskenmenon (keskeytyneen), ei saanut jälkitarkastusta ollenkaan. Piti vain tehdä raskaustesti kotona ja jos se oli nega, niin kaikki oli ok.

Freyja, mutta tosiaan tuon kohdun limakalvon takia onkin järkevää malttaa se lääkärin suosittelema yksi kierto odottaa. Olisi tosi kurjaa saada toinen keskenmeno heti perään, jollei olisi ehtinyt toipua :sad001 Ja eihän se yksi kuukausi oikeasti pitkä aika ole (vaikka näissä yritysasioissa se siltä yleensä tuntuukin :D ).
 
Takaisin
Top