Raskaaksi 2014

onnea darkmimosa ja muut plussanneet mashaAllah :)

pikkuminski pahoittelut negasta mut älä katoa minnekään...

mitähä piti sanoa viel kaikille...hyvää uutta vuotta ja voipi olla että 2015 ketjussa jossai vaiheessa kuumeillaan taas, riippuu millo mulla alkaa menkat ja miten kauan neiti päättää olla maito ruokavaliolla.
 
Minun tinasta tuli paksu! Ei paista valo läpi :eek:
 

Liitteet

  • 1420052899439.jpg
    1420052899439.jpg
    101.5 KB · Katsottu: 265
  • 1420052909799.jpg
    1420052909799.jpg
    88.3 KB · Katsottu: 277
Näyttää Minski ihan istukalta:wink

Ei saa hävitä mihkään, taukoa kyllä tarvittaessa saa ottaa, mutta miten täällä muka pärjätään ilman sinua ja taikatossujasi.
 
Oikein paljon onnea Darkmimosa! Mahtava uutinen! :Heartred
Onnea Orm Onnekas! Hienosti kerkesitte ketjun mukaisesti plussasta.
Minski elä nyt kattooo mihhinkään. Tääl tulee ikävä sua!
 
Pikku minkki! En siis tykänny sun negasta enkä olosta mitä tunnet, mutta tykkään siitä että virkkaaminen on hiton terapeuttista! Ethän jätä meitä!
 
Kerrottakoon vielä tänne kun täältä viime huhtikuussa plussasin :)

Eli meidän poikavauva syntyi (rv 39+4) 22.12.2014 klo 1.50 :) Painoa 3715 g ja pituus 54,5 cm :) Synnytys meni hyvin ja jouluaattoaamuna päästiin kotiin :) Nyt ollaan harjoiteltu elämään nelihenkisenä perheenä :Heartred

Ehkäpä minäkin vielä myöhemmin vuotta eksyn tuonne Raskaaksi 2015 -ketjuun kuumeilemaan...Mutta toivottavasti vasta ihan vuoden loppupuolella... 2013 ja 2014 meni pääasiassa raskaana ollessa, josko tämä 2015 olisi välivuosi :)
 
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis mitä mitä mitä mitä, ensinnäkin ONNEA GATUSA! Tämä ketju ei ole ilmoittanut mitään uusista viesteistä sen jälkeen kun tuonne 2015 siirryin, voi ei mikä kurjuus kun en päässyt aiemmin onnittelemaan Gatusa sinua :Heartbigred Mahtavasti on siis esikoinen ottanut uuden tulokkaan vastaan jipii :hello2 jes! Olikin jo valtava halu kuulla teistä. Tule ihmeessä 2015-ketjuun muuten vaankin, kun vauva-arjelta ehdit, ihanaa! :Heartbigred:Heartred:Heartbigred:Heartred:Heartbigred:Heartred:Heartbigred

Sandylle hurjasti onnea ja onnellisuutta! Nädään 2015 ketjussa mikäli sinne tulet :cheers :Heartbigred

DarkMimosan kuva on mieletön, häntä olenkin jo onnittelut mutta onnittelen silti koska jee! :Heartred Onnea!:wav:Heartred

PikkuMinski älä katoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :Heartbigred

Harmony miten sulla menee? :Heartbigred

Hiukan tulee viivellä nää mun asiat.. ja siis näiden kommenttien takana on kiivilintu :santa uuden nimimerkin tein ennen uutta vuotta :hello
 
Mun puhelimella näyttää tää foorumi 2362 sivua.... on sitä turistu 2014! Paljon on plussaneita! Osalla jo Nyytti sylissä! Ja osa vielä odottelee! Ja osa kuumeilee. Tää on elämää! On jaettu ilot ja surut! Itketty yhessä ja naurettuki ollaan... ihan kuin hyviä tuttuja jo oltais!
Mutta ketään väheksymättä/loukkaamatta on mun pakko valita vuoden kuumeilja täältä ja se on ehdottomasti ollu mun mielestä gatusa! Joka taisteluiden taistelut käynyt tuolla maailmalla. Siinä on nainen jolla suomalaista sisua on. Huvittavinta lie lambi sisällä ja se kameleontti? Jos oot gatusa kuulolla ni löytykö se kun se tais johonki puuhun sillon hävitä...

muistan madh:n meidän oma terkkari :)

Kiitos kaikille tästä vuodesta tsemppiä tulevaan!!!
 
Takaisin
Top