Raskaaksi 2014

Nuuhku ystäväni myös entinen kilpaurheilija! Kalenterissa helmikuun jälkeen 2 kuntoilua ja nyt todellakin onnellisesti ylittänyt puolivälin... Jäitä hattuun ja relax :wink
 
Täällä on kans yksin, jolle on painon saaminen vähän hankalaa. Syön paljon (terveellisesti, mutta myös nipottamatta) ja nostelen salilla puntteja, jotta saisin sitä painoa lihaksena :wink Proteiinin, hyvien rasvojen ja kasvisten määrään pyrin kiinnittämään huomiota ja miehen kanssa pidetään yksi herkkupäivä viikossa. :P
 
Tirpukka, älä vielä luovuta! Nyt odottelet rauhassa viikonlopun yli... :)
Tyhmä täällä kyselee että kuinkahan nopeasti veressä näkyy tuo hcgn nousu?
Tajusin vasta äsken että mullahan on ensi viikolla vielä kontrolli labrat jossa katsotaan toi hcg, niin JOS joku kyytiläinen olisi jo tarttunut niin näkyisikö se veressä jo tuolloin? :) kaksi viikkoa sitten labrassa se oli melkein nollilla ja pari päivää siitä tein negatestin:rolleyes: Joten kaiken järjen mukaan veressä ei pitäisi olla raskaushormonia jos ei olisi uusi kyytiläinen matkassa :)
 
Vauvahaaveilija, kyllä se veressä näkyy nopeammin kuin virtsassa. Eli jos siellä uusi kyytiläinen on niin luulisi arvon olevan jo himpun verran koholla..?
 
nuuhku: kasviöljyt (oliivi ja rypsi, luomuna), kala, pähkinät (etenkin saksanpähkinä sis. omega 3:sta), avokado, siemenet. Noi tuli tälleen äkkiseltään mieleen. Avokadoa mulla on viimeisen kuukauden aikana mennyt n. 1 verkkopussi viikossa :D
 
Kalaa meil ei syödä kun on noi allergisia.. Pähkinöitä syön kyllä sillon tällön mutta tuskin tarpeeks.. Avokado täytyy varmaan yrittää syödä sit niitä. En vaan ihan hirveesti tykkää :wink
 
Se kuuluista avokadopasta, jonka ohje on netissäkin paljon kiertänyt, on ihan sikahyvää mutta hivenen työlästä ehkä tehdä. Kehittelin vahingossa toissa päivänä köyhän ja kiireisen naisen version siitä ja hyvää tuli! :'D Keitin pastan ja lisäsin siihen keittämisen jälkeen 2 avokadoa pilkottuina, muutaman lusikallisen pestoa ja parmesaaniraastetta. NAMS! :p
 
Huomenta naiset! :)

Pikaisesti kysyisin teidän apuja. Eli mun mielestä tiistai oli kp1 ja tässä on tullut 3pv ruskeaa vuotoa sen verran, että laskin menkoiksi ja sidettä tarvitsi. Tänään näyttää kuitenkin alkaneen oikeasti runsaampi verinen vuoto. Eli kysymys onkin, mikä tässä oikein on kp1, tiistai vai tänään?? Ajattelin vaan alkuviikon, että onpas niukemmat kuukautiset... Mitä olette mieltä?
 
Mäkin kävin vielä purkamassa sen edellispäiväsen digin. Näyttää tolta. En mä ehtinyt perehtyä noihin cb:n kuviin, mut aattelin laittaa nyt nää omat "Not pregnantit" tänne vertailuksi muille :)
 

Liitteet

  • 1414739654816.jpg
    1414739654816.jpg
    53.8 KB · Katsottu: 141
Ratamo, mun mielestä kp 1 lasketaan vasta ensimmäisestä kunnon vuotopäivästä, ei tuhrusta.

Minkähä takia noihin digeihin tulee haamuja vaikka tulos on "ei raskaana"..? Pitääpä tutkia asiaa :wink Azaleallakin ihan selkeät haamut!
 
No niin, olisi pitänyt viskoa se kirves aamulla sinne kaivoon niin kuin melkein tein! Sitten menin perumaan puheeni.. Ja nyt täti on täällä:smiley-angry003
Miksi taaaaaaas kävi näin...mitä hittoja nuo on nuo viivat noissa mun testeissä...? Eikä tän vuodon pitänyt vielä tänään alkaa! Huomenna, huomenna,huomenna....ei näin....
...justku kun meinasin tulla lataamaan taas parit tikkukuvat teille..menin veskiin ja istahdin pytylle, heti haistoin veren ja pyyhkäisin.. Tadaa!!! täti prkleen punainen! Nyt luovutan! Tää on vaan niin perseestä!:taunt008:taunt010:taunt005 (nää pyllistykset ei ollu teille vaan tolle tuolla mun housussa!!!!)

Parempaa onne teille ihnut!
 
Ratamo, ensimmäinen kunnon vuotopäivä on kp 1 eli sulle tänään. Yhdelle tutulle oli lapsettomuusklinikalle sanottu muistaakseni niin, että jos ennen klo 18 alkaa kunnon vuoto niin se on kp 1 ja siitä eteenpäin vasta seuraava päivä. Muistaakseni näin meni.

Voi tirpukka :sad001 Isot pahoittelut!

Meillä herättiin vasta 7:30 ja kummasti oma mieli on paljon parempi, kun on nukkunut kunnolla. Mä saan tänään joululahjan etukäteen, uudet puhelimen :gen014
 
voi tirpukka :sad001 pahoittelut tädistä! on tosiaan outoa miksi antaa haamuja vaikka täti tuleekin :O nyt Ensi kiertoon paremmat fiilarit ♡♡♡
azalea sullakin on aika selvät haamut siellä :wink saisikohan varovasti onnitella ? oliko mikä kp/? kun ei taas tyhmä muista :) joku puhu täällä painon keräämisestä. tehdäänkö niin et tuon mun ylimääräset teille ? Haluaisin niistä eroon mut oon laiska :D

ON; tänään dpo5 ja kp18/27-31. en saanu viime yönä nukuttua kiitos ärsyttävän naapurin joka soitti 4 asti musiikkia!!!!!! Olen jo niin kypsä ! muuten fiilikset ihan jees, siivoushommia ois alettava ja sitte jännitetään millä tuulella ukko tulee töistä :O
 
Voi ei tirpukka kurjaa! Voimia sinne!

Larissa täytynee kokeilla jompaa kumpaa katotaan kuinka laiska oon :wink

Lume voi kun se meniskin vaan niin että vois antaa vaan toiselle mä voisin sen 10 kiloo ottaa ihan mielellään :) ei haittais yhtään..
Ja siis lähestulkoon samalla painolla mennään nyt kuin silloin kun aloin likkaa odottaan että oonhan mä kerran jo raskautunut vaikka pelkkä luuviulu oonkin.. Mut jokseenkin tuntuu että nyt ei vaan onnistu? :)
 
Takaisin
Top