Raskaaksi 2014

pahoittelut niille jotka saanu menkat, inshaAllah nyt tärppäis.

plussatuulia piinailijoille.

mimi älä turhaan stressaa tuollasella asialla. mulla ollu pari keskeytynyttä keskenmenoa ja oireit ollu vaihtelevast mut yleensä ne loppuu. mulla ollu sillai ettei oireit ol ollu enää mutta vuotoakaa ei ol näkyn muuta ku yhessä keskeytynessä km:ssa. muista että vuotelu voi johtua iha hyvin kuivista limakalvoista, hematoomasta (verenpurkaumasta kohdussa) yms eli voi olla vaaratontakin.

on: 33+1 ja huomen kuulemaa uusimmat uudet inshaAllah. hohhoijaa aamu alko taas tyypilliseen tapaan kuten yleensäkin. no josko tämä tästä rauhottus vielä jossai vaihees, sit saa levätä ku esikko menee kouluun...mikäli ukko ei keksi jotai taas vaihteeks.
 
Ebolasta en löytäny sitä mitä piti, mutta:

http://ebola-lopunalku.blogspot.fi/2014/10/ebola-epidemia-2014-kulkee-kasi-kadessa.html?m=1

Niinsanottua biologista sodankäyntiä eliitti vs kansa. Ja kuka tästä hyötyy? Lääkefirmat. Keksitään sairaus - ihmisiä kuolee (kansa alkaa pelätä) - keksitään siihen lääke - kaikki jonottaa parannusta tautiin - lääkefirmat rikastuu - eliitti rikastuu.

Oon muutenkin vähän eri mieltä näistä rokotteista/lääkkeistä kun valtaosa joten pidetään ne hernemaissipaprikat pakkasessa, ei nenässä :wink)
 
Mimi mulla on kyllä oireet lieventyneet ennen keskenmenoa. En vaan tajunnut sitä ennen kuin km todettiin. Ja kyllä valitettavasti voi käydä kaksi kertaa peräkkäin :sad001 Mä toivon ettei niin kuitenkaan olis.

On: aamu alkoi taas pönttöä halailemalla, nyt vähän huono olo helpottaa vaikka sitä koko ajan onkin. Pelko vaan nostaa päätään ja vielä pitäis viikko piinailla. Huoh :sad001
 
Silv, mä oon aika pitkälti samoilla linjoilla. Toki rokotteet on tehneet paljon hyvää, polio ym.. rokotukset mutta nää nykyiset sikainfluenssat ja hpvt ja muut niin en ihan lähtis ottamaan tai suosittelemaan.. Mua on niin naurattanu kun ihmiset tappeli siellä terveyskeskuksissa että minä ensin minä ensin rokotettavaksi ettei tule influenssaa ja sitten ihmetellään kun on kaikenmaailman sivuoireita ja narkolepsiaa.. jep :D

Ja musta hyvä on myös tää sairaus nimeltä vanhuusiän lihasheikkous johon myös on kehitetty lääke :) ketä palvelemaan, no lääkefirmoja :)
 
Olen siinä asiassa samaa mieltä, että lääkkeitä tyrkytetään ihmisille aivan liikaa, kun ei jakseta/haluta ottaa huomioon ihmisen koko elintapaa (nukkuminen, liikkuminen, ruokavalio, stressi yms.) ja ihmistä kokonaisuutena. Esim. kolesterolilääkkeitä määrätään liian helposti ilman, että ihmistä TODELLA ohjataan muuttamaan elintapojaan ensin. Ja toisaalta täällä pohjoisessa on vaan ihan normaalia, että kolesteroliarvot on korkeammalla kuin esim. Välimeren alueella.

Influenssarokotteet on suurimalle osalle turhia (paitsi riskiryhmille, jotka voi kuolla kovaan influenssaan). Olen silti myös vauvojen/lasten rokottamisen kannalla vaikka vähän hippiäinen olenkin :grin Niillä rokotteilla kuitenkin ehkäistään tiettyjen sairauksien epidemiat ja ollaan saatu osa tarttuvista sairauksista kokonaan karkotettua Suomesta. Tässä yksi varoittava esimerkki:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288645697833.html

Mutta nämä on taas mun mielipiteitä, älkää näistäkään suuttuko :wink
 
Joo. Ja just tää perus influenssarokote.. Koskee 7 virustyyppiä, vaikka eri viruksia on olemassa yli 300. Mitäs sitten kun mulle tuleekin flunssa, saaks rahat takas? :D siis joo, tiettyyn pisteeseen asti niistä on ollu hyötyä mut kun mennään yli ni mennään sit kunnolla...
 
Kiitos larissa vastauksesta :)
Ovulaatiota en oo tosiaan tikuttellu mut ahkerasti on touhuiltu tosta negatiivisesta testistä lähtien. Joten voihan olla että ees tiistaihin mennessä vaikka raskaana olisinkin ni ei viel näkyisi veressä.
Odottavan aika on pitkä, ehkä nyt heitän tommoset toiveet kaivoon ja elän rauhassa ainakin sinne marraskuun puoleen väliin menkkoja odotellen.. :)
Mimi, älä tee digiä saat vaan turhaa stressiä! Yritä nyt rauhassa odotella sinne uusinta ultraan :Heartred
 
Haha olin täällä kirjoittamassa kunnon avautumisviestiä tästä lääkkeet vs. ihmisten elintavat -asiasta, mutta deletoin sen. En vaan halua suututtaa ketään (yhtään enempää). :grin Uskon kovasti lääketieteeseen vaikka jonkin verran ituhippi olenkin. Mutta kohtuus ja kultainen keskitie kaikessa :happy112

Juuh, ei mitään Vauvahaaveilija. :) Toivottavasti joku meidän terveydenhoidon ammattilaisista (MadR, Aurinkoinen?) vastaisi sulle myös, kun itse olen ihan vaan maallikko joka lukee liikaa :grin
 
pakko laittaa vielä nämä:

aamun testit:

tänään.jpg

Ja sitten eilinen ja tän aamun "nega" digi purettuina:WP_20141031_003.jpg
 
Samaa mieltä. Itse olen noiden "vanhojen" lasten rokotteiden kannalla, mutta skeptinen noiden uudempien rokotteiden suhteen. Sikainfluenssarokotetta en ottanut, esikoinen ei saanut pneumo-rokotetta ja en aio antaa laittaa sitä hpv-rokotetta tytölle. Influenssarokotukset olen aina jättänyt ottamatta.

Katsoiko kukaan muu sita Yle Teeman ohjelmaa: Mikä ei tapa vahvistaa? Oli mielenkiintoinen sarja näistä viruksista, rokotteista ja bakteereita vastaan taistelusta.

Harhauduin vähän aiheesta, mutta siis...

Onnea plussanneille ja peukkuja ja onnea vielä yrittäville!

Pahoittelut tädeistä ja ei muuta kuin uuteen nousuun.

Täällä Kp 18/28-35, ei mitään hajua ovulaation ajankohdasta ja peittoja ollaan heiluteltu satunnaisesti. Alaselkä juilii ja aivastuttaa. Olisko tuo alaselän jumitus peräisin uudesta Pilates-rullasta :confused: . Koska sitä vois uskaltaa testaileen? Ehdotuksia?

Kauheesti teksiä tullut yhden päivän aikana, luin kuuliaisesti kaikki kuitenkin läpi. Valitettavasti en muista enää kenelle piti kommentoida ja mitä :oops: .
 
hei arvon naiset, voiko ovis olla kaks kertaa samassa kierrossa?:confused:o_O
eilen ja tänään on ollut sellaista ovisliman tyyppistä ja muutenki "kosteusprosentti korkealla". vai oliko mun aiempi ovis huijausta, tää ois se oikee ja kierto oliski pidentynyt jotenkin kummallisesti? mulla on ollut melko tasainen kierto, 27-30 päivää. vai voisko tää olla jotain muuta, pari kolme päivää on ollut etova olo ja huimannut ja alavatsassa muljuu. toiveajattelua...:smiley-ashamed005
 
Toffee, jos samassa kierrossa irtoaa kaksi munasolua, niin toinen irtoaa viimeistään 24-48 h ensimmäisen jälkeen. Eli vastaus on kyllä ja ei :grin Useamman päivän/viikon välillä ei voi olla kahta ovulaatiota. Mikäs kp siellä on nyt? Ovis voi kyllä lykkääntyä vaikka viikollakin eli ensin yrittää tulla, mutta esim. stressin/flunssan vuoksi jää tulematta ja siirtyy. Yhdessä kierrossa mulle kävi näin ihan todistetusti eli ovislimat ja kaikki oireet oli jo kp 12, kohdunsuukin oli pehmeä ja auki, mutta o-plussaa en testiin saanut. Oireet alkoivat uudestaan myöhemmin ja ovis oli vasta kp 20. Menkatkin olivat sitten myöhässä useamman päivän, koska ovis myöhästyi.

Toivottavasti tajusit mun sepustuksen :grin
 
Täällä kans rokotteita vastaan. Ainut mitä pidän "tärkeänä" on jäykkäkouristus ja sekin ihan vain yksinään eikä yhdistelmiä. Naurettavilta kuulostaa mun korvaan esim. Vesirokkoa vastaan oleva rokote??? Mielellään en myöskään turhaan särkylääkkeitä/antibiootteja käyttäisi mielummin jotain luontaista esim. Homeopatia. Mutta nämä on näitä mistä ollaan tuhatta ja sataa eri mieltä :D

Mä nään tirpukan testissä haaleat viivat.

Pahoittelut menkoista teille jotka ootte tädin kohdanneet!
 
Ja mimille voimia :Heartred odota rauhassa ultraa. Yritä olla murehtimati vaikka vaikeaa varmasti on :sad001
 
Tosta magneettimediasta sen verran, että älkää vaan uskoko mitään, mitä siellä lukee. Lukekaa muutama artikkeli ja googlettakaa vähän ja tehkää omat johtopäätöksenne. Saa toki uskoa jos haluaa, vaikka joulupukkiin, mutta faktaa sieltä ei löydä vaikka suurennuslasilla etsis. Vaan muka-tiedettä ja olevinaan-faktoilla perusteltua pelottelua...
 
Otin vapauden koostaa nämä teidän puretut digit samaan kuvaan niin on helpompi vertailla. :grin Osalla taitaa olla eri järjestyksessä noi liuskat mitä ne oli digin sisällä, mutta kuitenkin. En vaan käsitä, että miksi noissa "ei raskaana" tuloksissakin näkyy selkeät haamut?

edit. lueskelin netistä enkuksi useita keskusteluita, että noita digejä ei kannata availla, kun niissä näkyy kuulemma AINA haamuja/viivoja oli raskaana tai ei o_O

digien kooste.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top