Raskaaksi 2014

Käy lukee ilta sanomista... se oli matkustanut libanosta suomeen ja nyt ne oli hakenut sen kotoa sinne sairaalaan. mua oikeasti pelottaa tuo juttu ja kaikki jutut....
 
Vatsaki on ihan järkky pallo. .. vois oikeasti luulla että on söpö vauva masu mutta ei oo. Testit kertonut mulle ne negat ja kuntosalilla tänään... eikä ole yhtään turvonnut olokaan... se vaan on tollanen ihan hirvee. .. miks mua alkaa pelottaa se kohdunkaulan syöpä diagnoosi enemmän ja enemmän, kaikilla mun isänpuolen täteillä ku ollu se vaikka papa koe onki ollu ok mulla ni silti. Ei tämä ole enää normaalia. Jos vatsa on turvoksissa ni kyllä sen olen ennen tuntenut mutta nyt ei oo mitään. Oon kyl niin ihmeissäni itseni kanssa. Oliski vaan vatsalihakset turvoksissa treenin jälkeen...
 
Eikös joku ole ennustanut että maailmaan tulee joku sellanen tauti jolle ei kukaan mahda mitään. Tuskin nyt mikää ebola on mikää muu ku ihmisen kehittämä tauti. (Ei tiedetä onko viruskanta kasvista vai eläimestä lähtöisin) Ja eikös jossai ollu että joku ebolaa sairastunut oli parantunut ( onko sittenkin lääke keksitty millä saadaan vastustus kykyiseksi tälle virukselle). Länsi Afrikka.... nälän hätä, ym.ym. noh. Oli pakko muokata kommenttia. Meni överiksi. ..mutta itse maailmanlopun tapahtumia ohjelmien ja Raamatun lopunajan tapahtumia lukemalla ja muutenki itse tutkiskelemalla asiasta kiinnostuneena olen tullut siihen tulokseen että näinhän ne tapahtumat on mennyt niinkuin on esim. Raamattuun kirjoitettu ja asioita tutkittu. Kaikkihan mitä täällä maailmassa on tapahtunut on kuitenkin meidän ihmisten päätettävissä ollu jo ajanlaskun alusta lähtien. Miks me ihmiset sitten ollaan tällaisia niinku ollaan... kukkaan meistä ei sitä tiiä... joku tarkoitus tällä on oltava. Lopulta kaikki ei vaan voi loppua ja hävitä olemasta, on mun mielipide. Jos johonki on uskottava ni uskon että elämä jatkuu vaikka sairastuisin mihin... Ikävä täältä vaan olisi lähteä yksin kohti tuntematonta. Mutta jos muutkin on selvinnyt niin miks en minäkin. Rauhallisia nuo lähdöt ollu joita seurannut oon ja luottavaisin mielin ovat olleet. Ääh. Menipä nyt överiksi. .. mutta nämä ajatukset mulla herää ebolasta ja näistä maailman ihmisten ongelmista..

Ja se päivän positiivinen: saan nukkua omassa sängyssä ja oon oikeasti terve vaikka välillä kuvittelen kaikkee muuta... asiat on hyvin ja haluan nauttia niistä. Tänäänhän tää positiivisuus haaste loppuu ni ollaanko tänään oikein positiivisia ja jatketaan sitä muulloinkin :wink ihanaa muistella päivittäin hyviäkin asioita vaikka niitä välillä saa kaivella varsinkin kun joka paikasta (uutiset) tulee niitä ikäviä. Niin ja... mitäs... Sain tänään positiivista palautetta työkaverilta. .. :)
 
Muokattu viimeksi:
Nyt tuli aika naistenpolille :) jes, näin ne asiat etenee! Meni joulukuun puolelle, muttei haittaa. kp 17 /??, ei ainakaan vielä selkeää ovista, eilen pientä nippailua vasemmalla puolella ja vähäistä limailua.
 
Tirpukka, no näin mä ainakin ymmärsin ton cb:n sivujen kuvan perusteella.
Ei tässä nyt tiedä mitä ajattelee, tosin ne mun verikokeet kyllä vahvasti väittää ettei mulla ovulaatiota tapahdu. Se on katottava nyt saapuuko täti punainen viikonloppuna vaiko eikö? Tänään kuitenkin laitan testit tilaukseen.
Mukavaa perjantaita kaikille! :)
 
Laitan vielä ton toisen kuvan minkä cb:n sivulta nappasin.

ImageUploadedByVau Foorumi1414729064.542748.jpg
 
huomenta naiset! Nakkasin juuri kirveeni kaivoon.
Äskeinen herkkä r-testi ei oikein antanut edes haamua, tai no tooooooooosi huonon mitä en viitsinyt edes yrittää kuvata. Digeilin myös, "ei raskaana" ----> avattuna sieltä kyllä taas haamuja löytää, mutta mutta... Mää olen vaan niin varma, että tämä oli nyt tässä. Kylhän noi haamut olis ennemminkin lähteny vahvistumaan jos olis raskaana, eikä päin vastoin... :sad001

Mikähän mun kropassani on, että Se ei pelitä oikein. Miksi mun kyydissä ei enää pysytä...?
..Mietin yöllä, että kun viime raskaudessa mul tuli 22kg painoa (sitä edellises 24), ja synnytyksen jälkeen tiputtelin aika reippaasti ne pois ja siihen vielä lisäksi lähti -7 "vanhaa kiloa", niin onkohan mun hormoonitoimintakin lähtenyt samalla litomaan? ..mut sit kuiteskin kuukautiset on säännölliset..Ääh...jos huomenna tulee täti, lähden kyllä sellaselle maratonille illalla että munasarjat lentelee pitkin katuja!!! Ja kotiin päästyäni kiskasen pullollisen punkkua!! PYSY POISSA TÄTI!! ..anteeksi avautuminen..
Ihanaa perjantaita naiset!
 
..lisäystä edelliseen. Pitihän Se tikku käydä vielä huvikseen tsekkamassa, ja Joo, testiaikahan oli mennyt jo, mutta nyt näytti kutakuinkin samanlaista värillistä haamua kuin aiemminkin. Ja tajusin myös, että enhän mä varmaan odottanut kun sen minuutin ja vilkaisin tikkua ja heitin roskiin...vaik yleensä lyttään sen maximiajan 10min! :-)
Joo tiedetään, olen aika kärsimätön himo-sarjatestaaja..!!
..mä haen vielä sen kirveen takas sieltä kaivosta. Heitän sen sit huomenna.
 
Junttura kauanko sulla meni tuohon että sait ajan?

Tirpukka älä vielä heitä kirvestä kaivoon :wink jos tätiä ei vielä näy niin mahdollisuus on vielä! Mikä kp sulla nyt?
 
Kp ties mitä, ei tätiä ei oireiden vähenemistä :angry1 Se valkovuotokin vaan jatkuu ja irvailee tullessaan "hahaa, taas luulit punasta vihdoin vuotavan, mut minä täällä taas" :D
 
Voi tirpukka sun kans! Älä nyt heitä sitä kirvestä sinne kaivoon! Ja joo musta tuntuu vähän samalta että kun en saa tuota painoa nostettua niin mitä jos se vaan on syys iihen että kaikki ei pelitä kunnolla.. Ja mä en tiiä mitä mun pitäis tehdä..

Tää unikeko heräs jo puol 7 voi morjes ja parina yönä oon heränny myös keskellä yötä kauheeseen janoon..
Ja hei unohdin eilen kertoa päivän positiivisuuden!
Likka oli tehnyt kerhossa isänpäiväkortin johon oli piirtänyt itsensä ja isän. Ainoo vaan että oli piirtänyt isän kuvaan jalkojen väliin komian "pallon" naureskelin sitä hulluna kun kävin hakemassa likan kerhostaja tarhan täti sit sano mulle että likka osaa hienosti kyllä piirtää ja että kyllä hän kysyi että mikä tuo on (osoitti sitä palloa piirrustuksessa) niin meidän likka siihen että nooh se on selllanen hassu juttu :D
Jooh on se sellanen hassu juttu! :D
 
Nuuhku: voi teijän tyttö on ihan huippu! :) Lapset on vaan niin aitoja!
..ai sie painit siellä saman painoasian kanssa? Tiäkkö, minä jopa laitoin 1,5 kk sitten juoksulenkit ja lihaskuntotreenit tauolle ja aloin vetää hampparia ja karkkia, ja oon saanu 3 läskikiloa takas!!! Tai siis ei painon kerääminen mulle vaikeaa ole, kylhän Se nousisi jos vaan olis ja mässäilis, mutta kuitenkin kun on tällanen liikunta-addikti Niin Se ei tunnu kauheen mieluisalta. Mutta jos näistä parista lisäkilosta oliskin apua...? ..ääh, lapset heräs, heippaaa....!
 
♡ Huomenta ihanaiset ♡

Pikkuinen herätti tämä aamuna rusikoimalla mun nekkua... Mutta kuinka ihanaaaaa; neeeeenä, nenä, nennä :)

Liikunnasta ja painon pudotuksesta... Pudotin puolessatoista vuodessa 30kg ja ilmeisesti tämä jarrutti raskautumista... nyt takana reilu kk ilman mitään reeniä. Turhauttaa ja tylsää, mutta mitä vaan raskauden eteen! Ystäväni on varsinainen "nälkäkurki" ja 6kk kuntoilemattomuus johti juurikin siihen ultimaattiseen päämäärään... laskettuaika 2.2015

Lapset on ihania ja noille piirrustuksille saa nauraa... Se vaan on niin vilpitöntä ♡

On kp28/28-31 ja menkkajomoja huomattavissa :O

Ostettiin pojan kanssa miehelle 6kk treeniohjelma ja ruokavalio bull Mentulan ohjauksessa... Tänään siis kauppaan ja kärryllinen lisäravinteita ym. Kalliiksi tulee, mutta on tuo rakas sen ansainnut! Ainakin toinen meistä saa "haaveet todeksi" :) Mun haave oli "vain" 3 lasta :sad001
 
Muokattu viimeksi:
Tirpukka jep vaikka En mä oo mikään liikunta adikti kyllä mä liikunkin pakkokin kun on koiria mutta yleensä koirat saa sit tehdä sen raskaan työn ja mä vähän köpöttelen :D mutta vaikka kävisin joka päivä purilaisella ja mäsäilisin karkeilla ja sipseillä niin ei auta.. Olin joo viikko sitten lihonnu kilon mutta veikkaan että sekin on taas jo tippunut takasin.. :/ mä en vaan tajua tätä mun aineenvaihduntaa.. Mutta joo entinen kilpaurheilija oon. Tosin nekin hommat jätin jo kymmenen vuotta sitten.
 
Takaisin
Top