Helmikuun hölinät

Warheartko kyseli purppuraviivan perään? :D ä katoin just viime vkl peilistä ja semmone punanen viiva siellä vsossa jo oli pitkällä *naur* ei mulla kyllä synnytys oo käynnissä :-o että tiiä sitte mitenkä tummaksi sen pitäs muuttua....
Niin ja onko sillä viivan tummuudella merkitystä, vaiko vain pituudella? Voihan paikat olla auki, vaikka ei synnytys olisi vielä käynnissä :)
 
Jaan viestejä vähän, jotta ne viestit tulee nopeammin täyteen :D onko siellä salaisella puolella hyvin keskustelua?
 
Täällä myös alkanu menkkakivut ja supistukset, nyt rv 34+0, 31 viikolla kävin äitipolilla, kohdun ulkosuu oli sormelle auki ja puolikiinteä. Viikko sitä ennen neuvolassa se oli kiinni ja kiinteä. Meillä ennestään -15 joulukuussa syntynyt tyttö, joten edellisestä synnytyksestä ei oo kauaa aikaa.
 
Warheart, en tiiä, itellä se menee ainakin tuolla äärirajoilla saakka :P mutta on enemmänkin semmone punakka (oisko sitte värillä väliä?) Ja ainaski 36+ viikoilla paikat oli lekurin mukaan hyvin kiinni ja vauvaki nii ylhäällä että lopulta ultras onko ees pää alaspäin kun ei saanut minkäänlaista tuntumaa
 
Warheart, joulukuisissahan minet kyttäili silloin pyllyään tuon viivan takia :D mutta en tiedä miten piti paikkansa :D en oo ite kattellu :D
 
Warheart, joulukuisissahan minet kyttäili silloin pyllyään tuon viivan takia :D mutta en tiedä miten piti paikkansa :D en oo ite kattellu :D
Siitä se mulla tulikin mieleen :D Kyl mulle se kuulemma sillon ilmestyi :P
 
jaahas se pitäs alkaa"häätö"yrityksiä tehä jos jaksaa :D eli pojat hoitoon ja siivous juttuja(vaikkei kyl yhtää kiinnostas)..ei tainnu vuoto ainakaa lisääntyä yön aikaa,eikä ainakaa viel oo pahemmin tullu,joten ei taija tarvita näytillä käyä...seurailla...menkkajomoo vähä oikeel alamahal nyt... Sit iltapv pitäs viel semmonen 130km autolla jaksaa ajella pojat viemää...saiskii siihe sit sopivasti supparit alkaa nii vois hurraattaa suoraa synnärille ku pois ajellaan :grin *toiveajattelua*
oon jo alkanu ihmetellä et mite kaua tää oikeesti meinas sisuksissa pysyä ku joku aika sit olin iha varma et hyvä jos 38+ vkolle pysyy...:rolleyes:
 
Mä täällä innostuin tänään hankkimaan loput vauvavälineet mitkä puuttui :) Sain sen sähkökäyttösen rintapumpunkin 30€:lla ja siihen vielä kolme maidonkeräyspulloa :) nyt on aikalailla sitten kaikki valmiina, osa tavaroista hakee vaan paikkaansa!
 
Täällä taas meinaa supistaa ja on kipuja alamahalla. Mulle kun sanottiin että jos kestää kivut yhtäjaksosesti esim tunnin niin pitäis näytille mennä. Soitin jo veljen hätäavuks jos tulee lähtö niin kivut vähän helpotti. Tarviikin aina heti soittaa joku vahtiin muksuja jos vähän vihlasee jos kerran aina sen jälkeen loppuu. :D
 
Niin se tuntuu vähän olevan, et äänen ku sanoo, että supistaa, niin kappas ku loppuu... Sama jos kertoo ettei ole kipuja ja saanu nukutuksi tms, niin eiköhän sit ala kipuilut ja unettomuus :D
 
Niinpä. Tää on kyllä jo aika hanurista kun on sanottu että herkästi pitää olla yhteydessä jos on jotain kipuja. Sit mietit pään puhki että mikä on se herkästi kun ei taas turhanpäiten siellä halua ravata.
 
Niinpä.. Mut parempi olla liian varovainen ku täysin huoleton ja tosiaan aina sinne voi soitella ja kysellä mielipidettä :)
 
täällä toinen ässä tälle päivää tehty,saunominen siis..kolmannen taijan jättää suosiolla huomiselle,jos sais ny vaa löhöö ja relax loppu illan...autolla jakso iha suht hyvi sen 130km ajella...jos tekasis lämppäri sämppäreitä tossa kohta ja möllöttäs salkkareiden uusintoja tossa ukkelin kans... :) huomenna sit häätöyritykset jatkukoon ja toivottavasti tuloksen kanssa! :D
 
Täällä ihan normaali perjantai, eli kakarat unille kasin pintaan, sit kahvakuulailut saunan lämmetessä. Mies ku tulee iltavuorosta niin sit saunaan ja saunan jälkeen jtn sarjaa/leffaa ja seksiä ennen nukkumaanmenoa. Hitto miten on kuiva seksielämä nykyään ku meinaa kahdesti viikossa olla työn takana :D Mä en noihin hömppäjuttuihin kyllä usko, synnytys käynnistyy ku käynnistyy, normaalilla elämällä mennään kuten tähänkin asti. Raskaus on aivan paskaa aikaa, joten yritän (Huom yritän!!!) olla stressaamatta näin lopussa kun aika käy sitten niin hiton pitkäksi... Tähän asti viikot menneet aivan lentämällä :)
 
Warheart, oon kateellinen, täällä tuo 2 kertaa on kuukaudessa........
 
Warheart, täällä kans yks kade! :grin
Mutta itseasiassa, kyllä se oikein ajoitettu kolmen ässän viimeisin homma voi oikeasti käynnistää synnytyksen, kun aika on otollinen!! Nimittäin viime raskaudessa näytti ettei mukula tuu ulos ollenkaan omasta tahdosta, ja oli jo 41+2 ja paikat visusti kiinni vielä. Kävin äitipolilla tuskailemassa, tehtiin oikeasti hyvin varovainen sisätutkimus päivällä ja päätettiin että seuraavana aamuna osastolle käynnistykseen.
Noh, illalla sitten vähän ukon kans jumpattiin ja kas, yöllä alko supparit, lorahti vettä ja 10 h eteenpäin oli nyytti sylissä. :)
Anteeksi kun jaan tämän, kaikki ei välttis halua kuulla näitä juttuja!
Mutta joko se oli sitten sopivaan aikaan se puuhastelu mikä käynnisti tai sitten mukula kuuli suunnitelman seuraavan päivän käynnistyksestä ja ajatteli että No way!! :grin
 
Mä kuulema rutisen jo niin joka paikasta ettei oo hetkeen uskaltanu!

No kieltämäti alkaa kyllä itelläänki olla olo semmone ettei jaksa muutako maata, jotta eikai siinä haluja oo toisellakaan :P
 
no täällä on enemmän niin et miehellä kyllä haluja riittäs mut itellä ei... :sad001 niin on kyl aina ollukin...tylsää&tyhmää itestä... :sad001 siis ku ei haluta...
 
Meillä just toisin päin...ite ollu melkein kiimanen mursu ja tyyppi on sitte vähä että täh...mutta eipä se mitään,joskus meillä saattaa olla kuukauden parinki tauko..
 
Takaisin
Top