Helmikuun hölinät

Täällä kans seksitöntä arkea, ei tee mieli kyllä yhtään. Eikä ole erityisen seksikäs olokaan, ku tuntuu että on joka suunnasta iha norsun kokonen :D Mutta koskaan ei ole näin pitkää taukoa ollu seksissä meillä. Vaa onneksi sitä läheisyyttä ja huomioimista voi muutenki osoittaa :)
 
Ei ole kyllä itselläkään mitenkään seksikäs olo, mut eipä tuo ole haluja vienyt :D

Mä oon tainnut aina olla sängyssä makaamassa ku synnytys käynnistynyt, kerran illalla ja kahdesti aamulla herättyä. Voihan se synnytys alkaa millon vaan kun aika otollinen, seksin aikana erittyy oksitosiinia, niin voihan se nopeuttaa synnytyksen alkamista :)
 
Meillä kans esikoisen synnytys käynnistyi sellaisen illan jälkeen kun oltiin saunottu ja sekstailtu.
Jotkut on sanoneet että sperman joku ainesosa aiheuttaa supistuksia tai paikkojen kypsymistä, en tiiä :D
Meillä kans minä haluaisin useammin kuin mies. Ymmärrän kyllä toisaalta että miksei toista haluta.
 
Joo, kyl sperma sisältää sitä prostaglandiinia, mitä käytetään ihan synnytysten käynnistyksissä, mut määrät ovat todella vähäiset :)
 
Esikoisen synnytys käynnistyi, kun olin kävellyt koko päivän kaupungilla. Mulla tuli sellainen tunne, et nyt riitti, pakko päästä ulos ja liikkumaan. Ja tadaa, sit kun pääsin kotiin, synnytys alkoi. :)
 
Ja noista edellämainittujen asioiden vuoksi meillä tosiaan seksikielto rv 36 asti:banghead: ku ei passaa vielä alkaa synnytys..
Et kyllä se seksi vaikuttaa. Mut vaikuttaisi se positiivisesti omaan olooki:hilarious:
Meillä ei näin pitkään taukoa ole koskaan ollut. Kohta 2 viikkoa takana:angelic:
 
Sain eilen ILLALLA inspiksen ruveta siivoomaan(kävin seinät läpitte pölystä ja pesin pyykkiä) ja se inspis jatkuu tänään! Lakanat vaihdettu kaikkien sänkyihin ja vintti imuroitu, odotan miestä kotiin mettäreissulta että saadaan matot pihalle ja saan sen tytön kans ulos talosta että pääsen alakertaa siivoamaan! mutta toistaseksi ei muuta ku vihasia potkuja kylkiin :woot: Nyt välillä siis ruoanlaittoon ja sitten taistelut jatkukoon... Eihän se sieltä ulos tuu kuitenkaan ennenku viikolla 10, tiiän sen niin satavarmasti! :grin:rolleyes::shifty::wacky: mutta nyt tuli olo, että pitää saada siivottua ja tuuletettua kunnolla että voi sitten vaan olla (paitsi että ihan niinku se menis oikeasti niin!)
 
Niin, kyllä raskas liikunta, seksi ja rasitus vaikuttaa synnytyksen käynnistymiseen ja supistuksiin JOS paikat jo siinä kunnossa. Monestihan on seksikieltoa ja rasituskieltoa, kuten itselläkin kahdessa edellisessä raskaudessa, mut sit ku viikot täynnä niin ei mtn vaikutusta enää :D Eihän sitä kukaan tiedä varmaksi, että mikä sen synnytyksen lopulta käynnistää ja miks joillain ei käynnisty ollenkaan ja joudutaan siks leikkaamaan.
 
Niin, kyllä raskas liikunta, seksi ja rasitus vaikuttaa synnytyksen käynnistymiseen ja supistuksiin JOS paikat jo siinä kunnossa. Monestihan on seksikieltoa ja rasituskieltoa, kuten itselläkin kahdessa edellisessä raskaudessa, mut sit ku viikot täynnä niin ei mtn vaikutusta enää :D Eihän sitä kukaan tiedä varmaksi, että mikä sen synnytyksen lopulta käynnistää ja miks joillain ei käynnisty ollenkaan ja joudutaan siks leikkaamaan.

Niinpä! Parempi vaan todeta, että tulee ku on tullakseen. Aina ne sieltä ulos tulee, tavalla tai toisella :hilarious: mut kyllähän sitä kaikkea kokeilee, että pääsis synnyttämään.
Vähän sama ku toisilla kovaa pahoinvointia alkuraskaudessa ja toisilla ei. Istukkahormoni vaan toisille aiheuttaa sitä enempi mut ei oikein tiedetä tarkkaan miksi ja mikä auttaa. Tai niinku mua lohdutettiin alkuraskaudesta lääkärillä:ainoa varma hoito siihen on synnytys :woot:
 
Muokattu viimeksi:
Jjep, viime raskaus pahoinvointia 3+ viikoilta synnytykseen asti :D taisin olla kaks viikkoa oksentamatta... Tein raskaustestinkin viikko ennen ku menkkojen piti alkaa ku alkoi oksentelu ekana. Että eipä sitä mene raskaudet samalla tavalla ja parempi ottaa varman päälle varhaisilla viikoilla, kun se muksu paremmin voi kuitenkin siellä mahan turvassa :) Eikä noista kotikonsteista haittaakaan ole, ellei vedä itseään ihan piippuun.
 
-miRi-, haha! No, ainakin laakari puhui totta. :hilarious: Tosin ei kylla varmaan paljon lammittanyt. (Anteeksi, mutta kyllapas naurattaa! Tosin itse karsin raskauspahoinvoinnista ekat 4 kk ja voin sanoa, ettei silloin olisi varmaan kylla naurattanut. Mr. tai Mrs. Empatia taisi olla laakarina.o_O)
 
Libra, ei minuakaan silloin naurattanut tri empatian sanat.:hilarious: nyt kyllä, ku aika alkaa kultaataan muistot. Mulla onneks helpotti rv 18, siihen saakka raskausaika aika sumua.Vähän niinku sulla warheart tiesin phv:sta ja heikotuksesta varsinki salitreenien jälkeen olevani raskaana ennen ku testi huomasi mitään.
Ja tosiaan aika montaa konstia yritin jolla phv helpottaisi. Ainoa mikä auttoi joskus hetkeksi oli salmiakki.mut joo pisteet siitä että oli rehellinen :grin
 
Täällä tulee vihertävää valkovuotoa, näinköhän on hiivatulehdus? Ei oo enne sellast ollu ja vissii jos on nii pitäs hoitaa pois enne synnytystä? Pitääkö täst lähteä lääkärii vai voiko vaa apteekkii mennä hakee apua et ku en tosiaa oo 100% varma siit et on hiivaa
 
Jos oot varma, että hiiva, niin ei kai siinä muuta ku hakee apteekista lääkkeet. Loppuraskaudessa vaan otettava huomioon lapsiveden tihkumisen mahdollisuus ja jos yhtään epäilystä, että vihreää vettä tihkuttaa, niin näytille mentävä. Minä varmaan soittaisin neuvolaan tai johonkin mistä sais varmistuksen mitä tehdä.
 
En usko et lapsivettä ois ku koostumukseltaan niiku valkovuoto. Ja täällä on iha turha yrittää soittaa neuvolaa ku sillo ku niil on puhelinaika nii ei ne oo kertaakaa vastannu :/
 
En usko et lapsivettä ois ku koostumukseltaan niiku valkovuoto. Ja täällä on iha turha yrittää soittaa neuvolaa ku sillo ku niil on puhelinaika nii ei ne oo kertaakaa vastannu :/

Voitko laittaa tekstaria tai eivätkö he soittele takaisin päin kun ehtivät? Tai eikö melkein kaikkialla näihin aikoihin ole puhelinaikakin jo. :)

Meillä voi laittaa neuvolaan ihan viestiä tai soittaa muuhunkin aikaan jos on tärkeää, he sitten soittelevat takaisin.


/ vai eivätkö he siis vastaa edes puhelinajalla. :eek:
 
Tuon puhelinajan kans onneks sitä asuu niin pienellä paikkakunnalla ettei täälä semmosia ole. Voi huolettomasti soittaa ennen neljää ihan milloin vain jos jotain on..
 
mulleki sanottu neuvolasta(ainaki nyt loppuaikoina) et voi kyl soitella iha muullonki ku puhelintunnilöa jos jotain tulee...
 
Meillä terkka soittaa takaisin viim seuraavana päivänä. Ja synnäri, se vastaa aina :joyful:

Tänään on ollut hankala päivä. Supisteluja, liitoskipuja, armotonta väsyä ja tuntuu että jalka lähtee alta. Panadolista ei mitään apua. Toiv huomenna olo parempi. Rv 34+2.
 
Takaisin
Top