Yritystä odottavat

Täällä kyllä ottaa nuppiin menkkojen alkamisen odottelu tunnen suurta myötätuntoa pitkän kierron kanssa kamppailevia kohtaan. Haluis vaan nopeesti et kroppa lähtis toimii ”säännöllisesti”..
 
Juliet, todella samat fiilikset. Flon mukaan jo yli viikon myöhässä, applen terveysappi ennustaa tätä päivää. Ei mitään fiiliksiä ja eilen tein negatiivisen raskaustestin varalta. Olen lähdössä lauantaina reissuun, kuitenkin siellä sit alkaa.:dead:
 
Noora992! Mäkin pelkäsin et reissus alkaa, mut ei sit alkanukkaa. Toivottavasti ei sulkaa Tissit on melko arat, toivottavasti meinais alkavia menkkoja. Onko pitkäki reissu edessä?
 
Pidetään sormet ristissä että sulla alkais pian. Lauantaina lähdetään ja keskiviikkona takas, siinä ehtis hyvin menkat olla. Nyt kp41, jos on yhtä pitkät kuin viimeksi niin vielä 10 päivää :banghead:
 
Kiitos Vargynja!

Tääl heittelee mielialatki päiväst ja laidast toisee. Tiedän, et moni odottanu pidempiäki kiertoja menkkoja, mut omal kohdal kärsivällisyys ei oo koskaa ollu hyve alkaa huumori loppumaan. Ja välil hiipii pelot mielee, et jos ei koskaan voi saada lapsia.. todella hölmöä sikäli kun ei oo viel virallisesti yritys alkanukkaa. Ärsyttää vaa nää tissi ja maha oireet ja testit näyttää negaa eikä menkkoja näy
 
Kiitos Vargynja tsempeistä!

ymmärrän Juliet ihan täysin tuon kärsimättömyyden tunteen. Siihen vielä yli vuoden vauvakuumeilu niin ei tee hyvää tää epäsäännöllinen kierto. Myös samoja pelkoja oon käsitellyt. Lisäksi lähipiirissä pariskuntia jotka raskautuneet omien sanojensa mukaan todella helposti, pelottaa vaan omasta puolesta että miten kauan menee. Vaikka turha sitä on etukäteen stressata. Tuntuu myös että kun stressaa menkattomuutta niin aiheuttaa vaan itselleen hallaa ja menkat ei tuu koskaa stressaa sitä ettei menkat tuu. Jos vaan osais rentoutua :facepalm:. Onneks kesään on aikaa ja kaikkia kivoja kevätprojekteja vois alotella :happy:
 
Aikataulut tarkentuneet tässä asiassa! Viimeinen kortonkipaketti tilaukseen muiden apteekkikamojen joukossa ja toukokuun alusta alkaa viiiiiiiiimein yritys tässäkin taloudessa :smiley-bounce013 Sitten pääsee kunnolla jännittämään. Ovistestailut tosin on käynnissä taustalla ja foolihapot ja kumppanit jo alkaneet...
 
Tiedän myös tuon pelon tunteen ja epävarmuuden. Ensimmäistäkin tehtiin yli vuosi ja tässä on ollut miehellä kahdet syöpähoidot välissä, niin mietityttää kuinka kauan yritys tällä kertaa kestää ja saadaanko ollenkaan vauvaa. Tai saadaanko miehen omilla soluilla, sitä kun ei tiedä varmasti miten sytostaatit on siittiöihin vaikuttaneet. Ja sitten on myös epäsäännöllinen kierto. Olen taipuvainen pistämään stressin sun muun piikkiin, mutta, mutta... Pojan laskettu aika siirtyi aikoinaan ultrassa viikolla eteenpäin. Siitä päätellen ainakin se kierto oli heittänyt tavallisesta. Ota tästä nyt siis selvää, mitään somaattista syytä kiertojen heittelylle ei ole tullut missään yhteydessä ilmi. Oli joka tapauksessa rasittavaa arvailla, koska voisi testata, kun yritettiin ennen kun otin asiassa takapakkia.

Mahtavaa, että pääsette pian asiaan Tonninseteli. :) Hyvä myös että syöt jo foolihappoa, sitä kannattaakin syödä jo ennen yritystä niin on varmasti sitä tarpeeksi vauvalle, kun tärppää.
 
Noora992! Kiva kun on muita jotka pohtii samoja asioita, eikä ole ns. Yksin ajatustensa kanssa. Onhan se kyllä kieltämättä tyhmää etukäteen murehtia

Tonninseteli! Onnea ja menestystä lähestyvään yritykseen pitäs iteki kyl noi foolihapot ja vitskut alottaa.

Vargynja! Juu ei se kaikilla käy kädenkäänteessä ja just siks jännittääkin, että kuuluuko itsekin niihin joilla vaikeuksia. Toivotaan, että miehelläs vielä toimivia simppoja löytyy❤️
 
Mä palaan tänne ketjuun :oops:

Täällä on uusia niin lyhyesti kerron meidän tilanteesta. Meillä on kaksi lasta, 15 ja 17 syntyneet. Mä odottelin, että mies lämpenisi ajatukselle kolmannesta. Viime kesänä sitten yhdestä hupsista keikkaa kerrasta tulinkin raskaaksi, mutta se meni elokuussa kesken. Ei tyhjentänyt itsestään, ja vasta lokakuussa oli toimenpiteiden ja kontrollien jälkeen arvot ok. Sitten mies sanoi, että aletaan yrittämään, ja jätettiin ja ehkäisy pois. Mutta en oo raskautunut. Kaksi kemiallista on ollut tässä välissä :arghh:
Ja nyt mies sitten sanoi joku aika sitten, että ei tiedäkään onko oikea aika kolmannelle.

Ymmärrän kyllä, koska tässä on ollut paljon kaikkea. On stressiä ja huolta. Todella paljon kaikenlaista mietittävää ja järjesteltävää.
Ja alkaahan elämä helpottaa kun nuorimmainenkin on jo kolme.

Mutta täällä siis ollaan! Odotetaan sitä myöhempää hetkeä, jolloin aloitetaan yrittäminen.
Täytetään molemmat tänä vuonna vasta 28v, joten onneksi on aikaa :)
 
Tervetuloa takaisin flikka. Vaikka ikävää että jouduit palaamaan. :sad001 Toivottavasti se oikea aika tulee pian miehenkin mielestä.
 
Flikka! Harmi, että jouduit palaamaan tänne! Mutta toivottavasti mies pian muuttas mielensä!

Blääh. Täällä odotellaan edelleen menkkoja. 46 päivää on vikasta pilleristä.
 
Ehkä mä alan pikkuhiljaa päästä keskenmenosta yli, mutta ei ole enää koko ajan paha mieli vauvoja miettiessä :) Nyt alkaa taas nähdä hyviä asioita "vain" kahden lapsen äitinä ja osaa ajatella myös järjellä.

En tiedä milloin yritys tulee ajankohtaiseksi, ehkä muutaman kuukauden päästä, ehkä vuoden päästä, ehkä vasta kun esikoinen menee kouluun.
Helpottaa tietysti, kun tietää että jossain vaiheessa kuitenkin :)
 
Ugh, täällä taas yksi kesken kierron tiputteleva. Todella rasittavaa. Ja vaivaa on pengottu vaikka kuinka monta kertaa, ainoaksi syyksi keksivät tuon kohdunnapukan ektopian, joka sitten itsekseen vuotelee vähän miten sattuu. Joka kerta kuitenkin varma, ettei sinne mitään pääse tarttumaan, jos koko ajan tiputtaa :banghead:

Sitten päästään herkulliseen koronaan. Siinä kanssa varsinainen vitsaus. Mikä tätä vuotta 2020 risoo?! Itsellä sydämessä pieni rakennevika, joka teki meikäläisestä riskiryhmäihmisen possuflunssassa, mutta tässä ilmeisesti tarvittaisiin jatkuva lääkitys riskiryhmään kuulumiseen. Äiti, sisko ja siskon mies ovat kaikki sairaanhoitajia, voimia heille, enkä mene nyt kuukauteen tervehtimään, jotta pysyvät varmasti työkuntoisina :stop:

Onneksi omalla työpaikalla meitä on kolme, yksi tekee töitä kotoa tämän viikon ja minä sitten ensi viikon. Pitää jo valmiiksi miettiä miten saa pään kestämään kun ollaan ukon kanssa molemmat kotitoimistossa :rolleyes:
 
Mä hyppään myös tänne mukaan! :nailbiting:

Mä oon siis kuumeillut viime syksystä saakka todella voimakkaasti. Välillä oon ihan joutunut pakottamaan itseni ajattelemaan jotain muuta. Meillä oli kevääksi matka varattu, jonka takia oltiin siis sovittu ettei ennen sitä ruveta yrittämään. Halusin matkustaa ilman stressiä / väsymystä / pahoinvointia.

Nooh, sitten tuli korona. Ja matka peruuttiin, ja hetken aikaa kyllä mieli on myllertänyt sen suhteen että mikä ihmeen tarkoitus tässäkin oikein oli. Mut jotenkin sitä sitten vaan haluaa uskoa että kaikella on tarkoitus, ja meidän yrityksen oli tarkoitus alkaa vasta myöhemmin. :rolleyes:

Mullakin ( kuten näköjään muutamalla muullakin) on kierron kanssa haasteita tuon pcos takia. Esim. nyt on taas menossa ihan helvetin pitkä kierto. Luulen etten nyt ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan. Meidän eka tarttui ekasta kierrosta matkaan, vaikka tulikin km ( tärppäsi heti uudestaan) joten vähän jännitän, millainen tämä yritys sitten mahtaa olla. :confused:

Vaikka tässä keväällä on ollut kaikkea - ei niin mukavaa- niin onneksi tämä että päästään yrittämään, tuo edes vähän valoa. :) Ollaan nyt sovittu että pari kiertoa tässä vielä odotellaan ja sitten peukut pystyyn. :thumleft
 
Onko kuinka monella yrityksen aloitus siirtynyt koronan takia?
Tässä ryhmässähän nyt kaikki odottelee vasta sitä oikeaa aikaa, mutta olette varmaan kumppanin kanssa asiasta puhuneet?
 
Minä palloilen kyllä yhä täällä kun en tiedä onko yrityksen odotusta vai yritystä, vai jotain siltä väliltä. :hilarious:
Mutta me ei olla ainenkaan siirretty yritystä koronan takia, eikä varmaan niin tultaisi tekemäänkään.
Sitten siirtyy muista syistä jos siirtyäkseen. (Olen mm koittanut tänään palaveerata muutaman firman esimiehen kanssa nimenomaan tulevasta syksystä ja toimenkuvastani)
 
Ja tervetuloa mukaan Adiela! Minäkin haluan aina uskoa että kaikella on tarkoituksensa ja usein senkin näkee sitten vasta myöhemmin, kun osaa katsoa isompaa kuvaa. Tsemppiä vielä hetken odotukseen! :)
 
Takaisin
Top