Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuulostaapas kivalta tuo kilpatanssitunti kotoa! Onko teidän yhteinen harrastus?
Mekin ollaan siirretty meidän kuntosalit ja joogat tänne kotiin ja lapsetkin innostuneet siinä sivussa. :)
Tsempit tulevaan yrityskiertoon!
Mamiliksi kai se ovulaatiokin voi jo aikaisin tulla. Mulla alkoi kummankin jälkeen menkat tosi aikaisin, heti jälkivuodon perään vain pienellä tauolla :) Esikoista osaimetin ja kuopusta kokonaan vielä siinä vaiheessa.
Ja Beebellekin tervetuloa kuumeilemaan :)
Mulla on nyt ollut vähän alakuloinen loppukuu. En ole osannut päästää irti siitä ajatuksesta, että meille pitäisi olla vauva nyt. Laskettua aikaa en edes tarkemmin muista, mutta tässä kuussa se olisi ollut. Ja tuon takia nämä menkat nyt ärsyttää niin paljon
Tiedän jo mitä mieltä mies on, mutta kai mä otan vielä kerran puheeksi. Silleen että kerron, että mä tahtoisin kolmannen nyt. Että kunnioitan myös hänen päätöstään, mutta että mun mieleni ei ole muuttunut ja jään odottelemaan milloin hän on valmis. Koska siitä on kyllä puhuttu ja mieskin on ajatuksella, että sitten joskus.
Mä en vaan tahtoisin jatkaa yrittämistä heti, koska onhan tässä jonkun aikaa yritetty ilman tulosta
Entä jos sitä ei tulekaan.