Yritystä odottavat

Tervetuloa Adiela! Kuulostaapa tympeältä tuo että matkan takia on lykätty yritystä ja sitten matka peruuntuu. Tsemppiä viimeisille kuukausille ja sitten plussatuulia. :)

Meillä ei korona vaikuta yritykseen. Korkeintaan niin että voimavaroja tuntuu tässä hulabaloossa olevan entistä vähemmän. Tai sitten se johtuu vain siitä että olen ollut vähän kipeänä useamman päivän (tuskin koronaa, kun on vain vähän lämpöä eikä muita oireita).
 
Vargynja, Itsellä sama on todella lieviä oireita ja lievää lämpöä, mutta nuha loistaa poissaolollaan. Olen lukenutkin että useammalla potilaalla lämpö on ollutkin vain lievää, kuten oireetkin. Mutta toivotaan nyt ettei kummallakaan meistä tuota tautia olisi! Niin ja tsemppiä myös yritykseen :Heartred

Mulla pitäisi huomenna alkaa menkat kp 32/29-33. Tässä mennään vähän niinkuin kuukausi kerrallaan tämän yrittämisen kanssa, mutta kyllä me varmasti seuraavakin kierto hyödynnetään. Tällä kiertoa me ei siis mitenkään yritettykkään, eikä ilmeisemmin tärppiäkää oo käynyt. Yhden negan jo ehtinyt testata. Ehkäpä huomenna hanat aukeaa. :joyful:
 
Meillä oli parina päivänä vähän lämpöä ja käsittämätöntä väsyä 3/4 perheenjäsenistä. Sitten meni ohi. Minä ihan toivoin että olisi ollut lievä korona niin olisi tullut immuniteetti ja saataisiin tätä laumasuojaa kasvatettua. Ongelma taudissahan ei ole itse tauti vaan se että jos kaikki sairastaa kerralla, ei kaikkia voida hoitaa. Moni varmasti sairastaa sen ennemmin tai myöhemmin, eihän se tässä kuukaudessa mihinkään katoa. Riskiryhmien tartuttamista itse varon enemmän kuin itse sairastamista.

Niin ja ei meilläkään yritys tästä pöpöstä ole kiinni. Jonkin verran surrealistinen olo tästä maailman tilanteesta ja sitä miettii, mitä tuo tulevaisuus. Ja olisiko parempi jos olisi enemmän sisaruksia vetämään yhtä köyttä sitten isompina...
 
Ihana tapa ajatella Tips! :Heartred Kun aina kuulee miten hirveä paikka tämä maailma on ja kannattaako tänne lapsia tehdäkään..

Se on myös totta että moni sen sairastaakin lievänä.
Miehellä oli myös aivan hirveää väsymystä ja päänsärkyä.. Sinänsä oireet sopisivat.
 
Kiitos tervetulotoivotuksista:Heartred

Meilläkään korona ei vaikuta yritykseen. Ensi kierto jää sen takia välistä, koska jos sattuisi tärppäämään niin laskettuaika osuisi jonnekkin joulun tienoille, ja mä oon niin jouluihminen henkeen ja vereen et haluan nauttia joulusta rauhassa kotona. :angelic: Mut joo toki korona siinä mielessä jännittää, kun tietoa alkuraskauden vaikutuksista ei vielä ole. Se alku on niin herkkää aikaa, kun kaikki elimet yms. kehittyy että ei siinä nyt kovin mieluusti mitään viruksia elimistöönsä ottaisi. :nailbiting:
 
Adiela, No mekin vähän pohdittiin kun meillä osuisi la nyt seuraavasta kierrosta 31.12 :nailbiting: Mutta koska parempi olisi että tärppi kävisi nyt, kuin odotuttaa niin täytyy varmaan tämä kierto koittaa hyödyntää.
Itsekin olen kyllä jouluihminen ja siitä ei pääse yli eikä ympäri :happy:
 
Täällä ilmaantu eilen illalla seksin jälkeen jotain pikkuvuotoa. Toivotaan, et tänää muuttuis vihdoin ja viimein menkoiks❤️ Täällä ei virallisesti tosiaan yritetä, muttei sinänsä ehkästäkään. Enkä itse kyllä anna koronatilanteen vaikuttaa.

Tervetuloa uudet joukkoon!❤️
 
Jeee! Täällä alko eilen vihdoin menkat! Eli kp2 menossa. Ja puhuttiin miehen kanssa vähän semmosen suuntasia et vois alkaa virallinen yk1 täällä joten siirrynpä tuonne raskaaksi 2020 puolelle. Zemppiä yrityksen odotteluun!
 
Jeee! Täällä alko eilen vihdoin menkat! Eli kp2 menossa. Ja puhuttiin miehen kanssa vähän semmosen suuntasia et vois alkaa virallinen yk1 täällä joten siirrynpä tuonne raskaaksi 2020 puolelle. Zemppiä yrityksen odotteluun!
Onnea yritykseen ja hyvää jatkoa!
 
Juliet, Missä vaiheessa kiertoa olet?
Jeee! Täällä alko eilen vihdoin menkat! Eli kp2 menossa. Ja puhuttiin miehen kanssa vähän semmosen suuntasia et vois alkaa virallinen yk1 täällä joten siirrynpä tuonne raskaaksi 2020 puolelle. Zemppiä yrityksen odotteluun!

Tsempit yritykseen ja pikaista plussaa! :)
 
Onnea Julietille menkkojen alkamisesta! Ja plussatuulia :love7

ja Adielalle tervetuloa mukaan :happy:

Täällä ollaan koronaa pakoiltu kotoilemalla ja luonnossa liikkuen. Meillä yrityksen on ollut tarkoitus alkaa kesäkuussa ja mietittiin että siirretäänkö yritystä jos ei ole siihen mennessä laantunut tuo tauti. Koska siihen on vielä aikaa niin ei olla otettu vielä stressiä.

Flon mukaan kp 54, turhauttaa. Alkuviikosta tein varalta raskaustestin ja odotusten mukaisesti negatiivinen.
 
ja Adielalle tervetuloa mukaan :happy:

Meillä yrityksen on ollut tarkoitus alkaa kesäkuussa ja mietittiin että siirretäänkö yritystä jos ei ole siihen mennessä laantunut tuo tauti. Koska siihen on vielä aikaa niin ei olla otettu vielä stressiä.

Kiitos :)

Me miehen kanssa mietittiin joskus että kannattaisko odottaa vielä pitempään koronan takia, mutta sitten kun monessa lähteessä on sanottu että tää saattaa kestää 6kk tai jopa 1,5 - 2 - vuotta. Kun ei just tiedä et millon on se "kaikkein pahin". vaihe ja milloin tämä on ohi, niin helpompi vaan antaa sitten kohtalon päättää miten tässä käy. Voihan se olla ettei edes vuoteen tärppää.

Päästiin myös uuteen kiertoon. Hauska ajatella että ensi kierrossa sitten jo päästään yritykseen. :nailbiting:
 
Adiela, jep ymmärrän hyvin ettei jaksa enää odottaa! Eipä tuosta viruksesta voi vielä tietää kauanko jyllää, toivottavasti mahdollisimman lyhyen aikaa. Meillä lähinnä ajatuksena että odotetaan sinne alkuperäiseen aloitusajankohtaan (kesään) ja katsotaan mikä tilanne on sitten. Teillä ei oo pitkä aika enää yrityksen aloittamiseen! Ihanaa :happy:
 
Onnea yritykseen Juliet92! :)

Täällä lämpöily kesti jonkin aikaa. Sen verran että kyllästyi sisällä oloon. Ja meni sitten ohi. Eipä sitä tiedä oliko korona vai mikä pöpö. Tottahan tuo on että se monilla on hyvinkin lievänä. En pelkää itse siihen sairastuvani, mutta riskiryhmien vuoksi toivon ettei hirveästi leviäisi.
 
Täällä kp19, Flo ennustaa ovulaatiota perjantaille ja Clue (käytössä ollut pidempään) lauantaille. Ajattelin keskiviikkona (eli HUOMENNA! Hitto menee päivätkin sekaisin täällä himassa istuessa) alkaa tikuttaa CB Dual testeillä. Olot on kyllä sellaiset, että pitänee paikkansa. Sitten asiaan! Miten saa nyt vielä tämän kierron skipattua, jostain on nyt iskenyt jäätävä tarve aloittaa yritys ja lisääntyä HETI :angelic:

Pitää varmaan vaan vältellä ukkoa. Mikä on erittäin helppoa kun molemmat himassa etätöissä :hilarious: Kivaa viikkoa kaikille! (Kohta meidät vielä lukitaan tänne pääkaupunkiseudulle...)
 
Juu, Tonninseteli, pakoon ei pääse. :wink Mutta ei muuta kuin laitetaan Suomi nousuun, syntyvyydessä varmaan mukava piikki vuodenvaihteessa.

On kyllä niin kaksijakoiset fiilikset taas kun jäi se suurempi hammasoperaatiokin välistä tämän koronan takia. :mad: Mieskin jo kauhisteli että jos tärppäisikin, niin olispa se sitten raskaana jäätävä hoitaa koko homma. Ja pystyisikö edes hoitamaan ja missä jamassa terveydenhuoltokin tämän kaiken jäljiltä on.. :nailbiting:
Tälläiset asiat ovat vasta nyt alkaneet nostaa päätänsä.. Mutta ehkä pohdin liikoja ja suotta päätäni vaivaan, kun ei tässä enää kauaa ole yritystäkään ilmoilla.
Sitten voin hyvällä omalla tunnolla notkua seuraavat vuodet täällä yritystä odottavissa! :rolleyes:
 
Testasin sitten kuitenkin jo eilen illalla myös digillä. OneStep ei näyttänyt tasavahvaa viivaa mutta digiin pläjähti hymynaama. Nyt aamulla OneStep viivat oli myös aikas tasavahvat. Mikähän tässä ropassa on vikana, kun en ole digiin saanut ikinä sitä vilkkuvaa hymynaamaa, se on aina joko tyhjä tai kiinteä pärstä. Tulkitsenko tästä, että hormonit menee tässä taloudessa sitten aina nollasta sataan, eikä mitään siitä väliltä :hilarious:

Jatketaan nyt kuitenkin välttelyä, jotenkin tuntuu, että nyt ei vielä ole ihan nappiaika lisääntyä. Onko tämä nyt se kuuluisa "tulee jos on tullakseen" tunne :singing:
 
Todellakin tsemppiä pääkaupunkiseudulle! Toivottavasti saadaan tää korona mahdollisimman pian kuriin.

Pitkään ja hartaasti odotetut menkat saapui, kierto 56 päivää. Flo ennustaa seuraavan kierron pituudeksi 34 päivää ja iphonen terveysappi 54päivää. Saapa nähä. Jospa ehtis vähän normalisoitua kesäkuuhun mennessä. :confused005
 
Takaisin
Top