Yritystä odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomio mukavaa reissua! Toivottavasti plussa tulis vielä tästä kierrosta :)

Muillekkin toivon positiivisia testejä jotka on päässy jo yritys puuhiin :)

Voi että kun haluis itekkin päästä pian plussailemaan. Hyvä ystäväkin laitto yks päivä viestiä että oli plussannu, ja heillä on kanssa vaan pari kuukautta vanhempi vauva kun meillä. Viimeks siis oltiin raskaana samaan aikaan ja oli ihana jakaa kaikki raskaus jutut yhessä. Eipä päästä nyt samaan aikaan jakamaan näitä juttuja. Mutta ihanaa että jollekkin on tulossa vauva niin pääsee jonkun vauvaa lääräämään. Sehän ei tietty helpota yhtään omaa vauvakuumetta :joyful:

Mukavaa ja rentouttavaa reissua huomio!
Täällä testattu tänään nega. Huomenna pitäisi Flon ennusteen mukaan menkat alkaa. Tosin tässä on alla 15pvän ja 40pvän kierrot, joten mistäpä näistä tietää. Testaan maanantaina seuraavaksi jos ei viikonloppuna ala. Jos muistan..

Heipsan. Olen tätäkin ketjua lueskellut taustalla ja nyt ajattelin ihan ääneen ilmoittautua. Foorumilla on tullut pyörittyä jo useampi vuosi, mutta viimeiset pari vuotta enemmän lasketun ajan salaisella puolella. Meillä siis touhuaa kotona 3/16 poika ja toiveena olisi toinen jonkin ajan kuluttua. Ennen sitä täytyy päästä miehen kanssa samoille linjoille perheenlisäyksestä, sillä hänelle tuntuisi yksi riittävän, vaikka aiemmin puhuttiin kahdesta tai kolmesta lapsesta. Kiveen hakattua kieltävää vastausta ei toisesta lapsesta ole tullut, niin täytyy varmasti vain antaa aikaa ja alkaa enemmän keskustella asiasta, kunnon perustelut ja vastaväitteet valmiina takataskussa :D Täytyy tässä saada myös omaa terveyttä ja hyvinvointia vähä parempaan kuosiin ennen yrittämistä. Tuntuu vauvakuume olevan koko ajan kasvamaan päin, niin siitä aktivoituminen tälläkin puolella. Seurailen varmasti enemmän taustalla, mutta jotain saatan välillä huudella tännekin :)

Mullakin käytännössä eka kierto menossa kuin raskautuminen olisi ollut mahdollista.. täällä sitä mietitään mahdollisia oireita vaikka raskauden mahdollisuus on ehkä muutaman prosentin luokkaa. :banghead::angelic:

Tsempit kaikille muillekkin jännäilijöille.

Mulla ja miehellähän on pitkä odotus ollut, lapsista puhuttaessa suhteen alkuaikoina oltiin molemmat samaa mieltä, että asiaa mietitään sit uudelleen kun koulut on käyty. No, sehän ei sinänsä toteutunut mutta näin 4 vuotta myöhemmin miettii että miten sitä on jaksanut odotella. No, vauvakuumehan ei pahimmillaan silloin ollutkaan.:confused: Nyt jos miettii että jospa taas parin vuoden päästä uudelleen harkittaisiin, tulisin ehkä hulluksi.

Tää tjottailu on ehkä hyväksi mun hermoille, herran haltuun laughing6

Hyvää reissua huomio! Sääli ettei tullut plussaa, mutta ei se tuossa vaiheessa ihme olekaan. Toivottavasti vielä muuttuu plussaksi. :)

Voi pöh, Miitu jos joudut niin pitkään odottamaan yritystä. Itsestä ainakin tuntuu pitkältä ajalta tuo.

AnnaS, höh kun tullut negaa. Toivottavasti siellä kanssa ehtii vielä plussaksi muuttua!

Tervetuloa mukaan jeilei! Onnea miehen päänkääntämiseen! :)

Tjottailu on ehdottomasti ehkäisyä parempi hipshops. ;) Toivotaan parasta että nyt kuitenkin tulee plussa.

Kiva jännätä teidän kanssa tuleeko plussia. :)

Miitu. Toivottavasti ei venyis hirveen kaus toi yritys mut onneks teillä on sit suunnitelmia miten menee.. :)

Annas.pahoittelut negasta. Toivottavasti vielä muuttuu plussaks.

Huomio. Tsemppiä maanantain testiin. ++

Sanpe. Toivottavasti pääsisit pian ihailemaan plussaa.. :)

Rauha. Voi höh.. Sielläkin nega.. Toivottavasti vielä muuttuis plussaks..

Jeilei. Tervetuloa ja toivottavasti miehes mieli muuttuu pian.. :)

Hipshops.Tsemppiä piinailuun ja toivottavasti se pian palkittais..

Vargynja. Saako kysyä et mikä tilanne teillä nyt on? Onko hoidot jo ohi vai vielä päällä?

Mä ootan et meillä asiat etenis näissä kämppä jutuissa niin voisin sit alkaa lämmittää tota miestä ajatuksella nelosesta..;)

Päivitän väliaikatietoja, menkat ei ainakaan vielä ole alkaneet mutta en ole uskaltanut tehdä vielä testiä. :hilarious: ehkä myöhemmin tänään tai sitten huomenna, mikäli ferrari ei kurvaa ennen sitä paikalle!

Päivitän väliaikatietoja, menkat ei ainakaan vielä ole alkaneet mutta en ole uskaltanut tehdä vielä testiä. :hilarious: ehkä myöhemmin tänään tai sitten huomenna, mikäli ferrari ei kurvaa ennen sitä paikalle!

No nyt kuulostaa lupaavalta, jäämme jännäilemään! :)

Oon pysynyt poissa jonkin aikaa foorumilta. Mies pysyy kannassaan, ettei enempää. Päätin sitten itsekin unohtaa kaikki vauvahaaveet ja nauttia vaan tästä ajasta näiden kahden kanssa. Paljon työtä se vaati itseni kanssa, mutta lopulta kuumeilu loppui lähes kokonaan. Aloin jo iloita ajatuksesta, että kohta tää vaipparumba loppuu, kohta on kuopus pahimmassa uhmassa ja sitten helpottaa. Että ei enää pullon lämmitystä, vuotavia tissejä, pahanhajuisia lastenruokia. Ei enää kymmentä yöherätystä (kuopus 1,5v eikä edelleenkään nuku täysiä öitä). On jo niin paljon helpompi liikkua lasten kanssa ja voi jo tehdä kaikkea kivaa lasten kanssa.

Mulla on vuosikausia ollut ärsyttävän lyhyt kierto, 25-28 päivää. Nyt päästiin kp31 ennen kuin mitään kuului. Kerkesin jo panikoida. Ja iloita. Ajatella kaikenlaista. No, tulihan ne menkat kuitenkin. Ja se vauvakuume :sad001

Tässä mä samalla juoksen lastenhuoneessa peittelemässä poikaa ja yritän järkeillä miksi ei enää kolmatta.
Mahduttaisiin kolmioon vielä vuosia.
Ollaan päästy lähes kaikesta liikaa tilaa vievästä vauvojen roinasta (sitteri, leikkimatot...) eroon.
Kohta voisi alkaa pitää koriste-esineitä ja kynttilöitä taas lipaston päällä.
Autoa ei tarvitse vaihtaa.
Olen hakemassa syksyllä kouluun, ja olen aika innoissani alanvaihdosta.
Ei tarvita enää kuin yhdet pienet rattaat.

Ehkä mä vaan jännitän uutta elämänvaihetta. Onhan tää kotona olo kuitenkin ns.helppoa. Tuttua.

Saa toki kysyä loora. Hoidot on nyt ohi ja miehen avanne laitettiin kiinni hiljattain (hänelle siis tuli avanne toisen leikkauksen yhteydessä, ennen toisia sytostaatteja.) Nyt sitten mies toipuu sytostaateista ja sulkuleikkauksesta (ja opettelee elämään ilman paksusuolta ja avannetta). Ja sitten on psyykepuoli, jota joudutaan meiltä kummaltakin kasaamaan ennen kuin on mielekästä tehdä toista. Kun ei sen yhdenkään kanssa meinaa jaksaa.

Huomio, mä jännään täällä sun puolesta, tuleeko täti vai plussa. :>

Mukava kuulla kuulumisiasi flikka. :) Onpa tylsä kun vauvakuume iski takaisin vaikka olit sen jo hetkeksi saanut haudattua. Ehkä se vielä pysyy poissa tai sitten mies lämpeneekin vielä yhdelle.

Vargynja ja muut, plussahan sieltä tuli! :shy: päivällä en enää malttanut mieltäni vaan tein testin ja tältähän se näytti:

Liitteet

• IMG_20180618_155919.jpg
    IMG_20180618_155919.jpg
    516 KB · Katsottu: 320
Vargynja ja muut, plussahan sieltä tuli! :shy: päivällä en enää malttanut mieltäni vaan tein testin ja tältähän se näytti:

Voi miten ihania uutisia! Paljon onnea plussasta ja pienelle tarrasukkia :) Mitäs kaikkia oireita sulla on ollut?

flikka, Voi harmi mikä tilanne ja voin kuvitella kuinka hetkessä on jo innostunut ja sitten saakin pettyä, niin kurjaa. :sorry: Mutta, mutta sulla on kyllä todella jännät ajat tiedossa ja kuulostaa ihan loistavalta että oot päässyt opiskelemaan haluamaasi alaa. Nuo muut listaamasi plussat ovat myös suuria juttuja, joten ehkä noiden varjolla voisi sen hetkisen odottaa jahka saat miehesi pään käännettyä. :shy:

:wav plussaa! Ja muille kärsivällisyyttä ja voimia sekä toimivia keinoja miesten pehmittelyyn!

Miitu, ei juurikaan vielä mitään oireita, ehkä vähän hengästyttänyt ja väsyttänyt. Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin seuraavaksi iskee tissikipu ja sitten pahoinvointi.

Onnea plussasta huomio!! :)

Täällä testattu tänään aamulla nega. Tosin lueskelin tossa mun kalenterimerkintöjä ja huomasin, että kiertopäivät on ollu edellisen raskauden jälkeen 28 - 33 päivää (ennen raskautta oli aika tasan 28 ). Eli menkat voi alkaa vasta sunnuntainakin, aikasintaa pitäs alkaa keskiviikkona :confused:
En tiedä kuvittelenko vaan, mutta rinnat tuntus olevan vähän arat, mitä ei yleensä kierron aikana tapahdu. Todennäkösesti tässä keksii vaan pään sisällä kaikenmaailman oireita :D

Mulla kierukka jätti menkat ny pois ja on kyllä kaikista pahimmat raskausoireet päällänsä, testiä en oo silti tehny enää ku kaks negaa tein menkkojen oletettuna alkamispäivänä ja 5pv jälkeen. Joten uskon vaan kierukan vittuilevan ku kuuli lähtevänsä pois :D tää turvotus on aiva jäätävää ja näytän ku olisin jo puoles välis. Noh, vielä reipas viikko, huomenna koitan soittaa ja aikaistaa sitä parilla päivällä reissun takia.

Flikka. Toivottavasti miehesi mieli muuttuu vielä..

Vargynja. Kiva kuulla että hoidot on takana päin ja toivottavasti pysyvätkin. Uskon että toipuminen fyysisesti ja henkisesti on raskas prosessi. Teilläkin on niin pitkään kestänyt hoidot. Tsemppiä toipumiseen<3

Huomio. Voi että :) Onnittelut plussasta ja tarrasukkia pikkuiselle <3

Annas. Voi harmi tota negaa...Toivottavasti sielläkin tulis vielä plussa. :) Tuuhan kertomaan jos testailet..

Niemja. No johan se kierukka keksi kiusata.. Toivottavasti sielläkin pian selkeytyis ja toivottavasti plussan merkeissä. :)

Oi, ihanaa huomio! Paljon onnea ja tarrasukkia! <3

Kiitos loora! <3

Voi pöh AnnaS kun tuli nega. Toivottavasti nyt olisi vain pitkä kierto ja tulisi myöhemmin plussa.

Voi hitsi niemja, kun se kierukka noin sotkee. :/ Toivottavasti pian tulee selvyys.

Takaisin