Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moi minulla tuli rv 3+1 eka toosi hailura haamu ja 3+2 oli jo selkeä :)Täällä alkais kuukautiset ens viikon puoli välissä, nyt parina iltana tuntunu ihmeellinen närästys ja illalla ollu huono olo kun oon menny nukkumaan. Viime yönä heräsin kans jännään pistoon mahassa. Tänä aamuna oli pakko tehdä varulta testi. Apteekin herkkään testiin piirtyi himmeä mutta silti selkeä viiva !! Nyt vaan täytyy toivoa että viiva vahvistuis. Mut kierto on ollu muutenkin epäsäännöllinen et olisko ovis voinu ollakkin aikasemmin, vai voiko muuten tulla näin aikasin jo viiva näkyviin ? Nimittäin nyt olis kuukautisten mukaan rv 3+2 ??
Täällä alkais kuukautiset ens viikon puoli välissä, nyt parina iltana tuntunu ihmeellinen närästys ja illalla ollu huono olo kun oon menny nukkumaan. Viime yönä heräsin kans jännään pistoon mahassa. Tänä aamuna oli pakko tehdä varulta testi. Apteekin herkkään testiin piirtyi himmeä mutta silti selkeä viiva !! Nyt vaan täytyy toivoa että viiva vahvistuis. Mut kierto on ollu muutenkin epäsäännöllinen et olisko ovis voinu ollakkin aikasemmin, vai voiko muuten tulla näin aikasin jo viiva näkyviin ? Nimittäin nyt olis kuukautisten mukaan rv 3+2 ??