tiuhtimuksen kortsutilaus toi hymyn huulilleni!
Ei ainenkaan kesken pääse loppumaan
Ginger, Ikävä kuulla että tuli mutkia matkaan ja suhdekin rakoillut siinä välissä.
Mutta nähtävästi olette puineet asioita ja nyt näyttää tulevaisuuskin valoisammalta. Itse uskon että kriisit elämässä ovat aina kasvun paikka ja vahvistavat niin ihmisiä kuin suhteitakin.
tiada, Olette jo hurjan lähellä yrityksen aloitusta
Tsemppiä! Ja ihanaa että saatte myös koiruliinin, kertoilethan sitten hänenkin kuulumisia :)
Tervetuloa
Tips ja kiva kuulla että teillä mieskin nyt lämmennyt kolmannelle. Näin ne yllättävät!
Ihana kuulla
Vargynja että siellä on alkanut tavallaan aivan "uusi aikakausi". Paljon positiivisia tuulia puhkun teille!! Ja niin kiva kuulla että mieskin on alkanut lämmetä ajatukselle vauvasta. :)
flikka, Tympäsee puolestasi tuuliviiri mies! Ymmärrän että oli ajatuksissa tietty ikäero jos niitä vihreitä valoja näyttää, niin ois voinut sitten vähän aiemminkin. Mutta toisaalta ihanaa jos se kolmas olisi kuitenkin yhä teidän kummankin toiveena.
Ja muuten, lupaavalta kuulosti tuo kuvailemasi "kiinnittymisvuoto".
ronsu, Tsempit täältäkin! Toivottavasti vuoto olisi vaaratonta. Mikäs nyt on tilanne?
Itselläni oli ylläriplussa joulukuusta ja se menikin sitten kesken. Oli todella ristiriitaiset fiilikset kun ehti jo iloita asiasta, kun alkujärkytyksestä oli selvinnyt.
Meillä on pitänyt niin kiirettä että en oo ehtinyt täälläkään turista.
Lisäksi mun armottomalle väsymykselle ja listalle oireita löytynyt syy taas huonontuneista kilpirauhasarvoista. Yritän parhaillaan taistella itselleni lääkityksen arvoilla jotka on lähes viitteissä, mutta olon kyllä tunnistan ja tunnen.
Mies se yhä elättelee joka kk toiveita että menkat ne ei tulis ja kaikki mun kolotukset sun muut on aina tietysti raskausoireita, voi höpsö.
En tiedä missä kohin kilppariarvot alkaa vaikuttaa myös raskautumiseen ja keskenmenoihin? Eikös suositus oo TSH alle 2, raskautta yrittävillä?
Joka tapauksessa päivä kerrallaan, koitan olla positiivisin mielin.
Jos syksyyn mennessä ei uusia uria avaudu (toivomani työn/opintojen muodossa) niin sitten jos ja kun vointi salliin, se kolmonen voidaan ehkä ottaa tapetille ihan yrityksenkin muodossa.
Aurinkoista pääsiäistä kaikille!