Yritystä odottavat

Hyvin sovit JustDolt. Tervetuloa mukaan :) Onko teillä ajatusta missä vaiheessa annatte lapselle luvan tulla?
 
Tervetuloa sekaan JustDoIt :)

Tiada voi hyvin olla, tiedän muitakin joilla tärpänny ilman että yksiäkään menkkoja ei ehtinyt tulla :p

Pääsispä itsekin kohta jännäilemään, hetken kun vielä jaksaisi odotella...
 
Kiva juttu!

Alunperin suunnitelmissa oli, että ensi kesän jälkeen saisi tulla. Nyt on ollut puhetta, että josko kuitenkin jo aiemmin. Pillerit jätin jo pois. Odottelen, että mies tekee lopullisen päätöksen, itse olen jo valmis yritykseen :)
 
Tervetuloa sekaan JustDoIt :)

Tiada voi hyvin olla, tiedän muitakin joilla tärpänny ilman että yksiäkään menkkoja ei ehtinyt tulla :p

Pääsispä itsekin kohta jännäilemään, hetken kun vielä jaksaisi odotella...

Missähän vaiheessa uskaltaa testata..? Viime viikolla näytti negaa
 
Tervetuloa JustDolt! :)

Ehkä ens kesän lopulla alkais täälläkin yritys. :) Nyt on jotenkin niin rauhallinen olo oman vauvakuumeen kanssa, kun on saanut selvän lupauksen siitä, että meille vielä vauva tulee joskus. :happy: vaikka aika onkin aika pitkä ennen kuin yritys alkaa.
 
Missähän vaiheessa uskaltaa testata..? Viime viikolla näytti negaa

Mä plussasin tosiaan kolme päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää clearblue superherkällä testillä. Mutta riippuu ihan ihmisestä (ja testistä ja kuun asennosta) millon näkyy o_O
 
JustDoIt, toivottavasti mies ei kauaa odotuta päätöstään. :)

Nuppunen, varmasti tuntuu kivalta kun voi olla varma siitä että vauvan saa, vaikka joutuisi sitä vielä odottamaan. :)

Mun piti jo ainakin pariin kertaan sanoa, mutta aina unohdin, että ihana kun täällä muillakin on samanlaisia tunteita vauvoihin ja vauvakuumeiluun liittyen. Vertaistukea parhaimmillaan. :Heartred
 
Käytiin itse asiassa just eilen keskustelu aiheesta ja kyllä se varmaan sinne kesälle menee ennen kuin yritys alkaa. Mut ei se mitään [emoji4] Nyt vaan sit kuumeillaan [emoji16]
 
ImageUploadedByVau Foorumi1541655662.694885.jpg

Tänä aamuna testattu.. maha on ku ilmapallo ja siihen sattuu vasemmalle eilen kävin lääkärissä ja se sano et mun vasen imusolmuke olis turvoksissa mitähän lienee sekin tarkottaa :/
 
Ihanaa jahas, tämä vuosi on jo niin pitkällä että kohta pääsette yrittämään! :happy:

tiada, höh sääli kun ei tullut plussaa. Toivottavasti saat pian gynelle ajan ja selvyyden tohon vaivaan. :sad001
 
Jos sulla tiada92 olisi ovisaika vasta nyt? Toivottavasti toi imusolmuke ei tarkoita mitään.
 
Tällä hetkellä istun päivystyksessä mulla on ilmeisesti kohdussa jotain ja vuodan ruskeeta verta.. otti hitoksee verta ja itkin jo matkalla tänne oon niin pelon sekasin tuntein täällä ;(
 
Moikka kaikille, pitkästä aikaa!

Ensi alkuun tervetuloa uusille ketjulaisille ja tsemppiä tiada92:lle sinne päivystykseen.

Täällä on vauva-asiat olleet vähän taka-alalla. Syksy on ollut kiireinen töissä, tälläkin viikolla töitä olen tehnyt matkoineen kellon ympäri. On ollut vähän terveysongelmiakin. Ei mitään vakavaa, mutta kuitenkin sellaista, että vähän jännittää, tuleeko jotain mutkia matkaan vielä ennen yritystä.

On ollut paljon myös tapahtumia yksityiselämässä, surua ja stressiä. En ole edes bongannut tästä kierrosta varmaa ovulaatiota. Jos nyt normaalisti etenee niin viikon vaihtuessa pitäisi alkaa uusi kierto, saa nähdä onko vaikealla kuukaudella ollut vaikutusta.

Harmittaa, etten oikein kotiakaan ole saanut kaikissa kiireissä sille mallille, mitä olen toivonut. Mutta ehtiihän tässä. Vuoden vaihtuessa sitten yritystä kehiin. :)
 
Takaisin
Top