Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pääsin eilen katsomaan läheltä ja silittelemään 2kk ikäistä vauvaa. Oli samaan aikaan ihana ja haikeaa katsella sellaista pientä. Miten sitä voikaan olla samaan aikaan iloinen ja tuntea pohjatonta kaipausta. Miltä teistä tuntuu jos pääsette kosketuksiin pienen vauvan kanssa? Tai vain näette sellaisen vaikka etäältäkin?
Pääsin eilen katsomaan läheltä ja silittelemään 2kk ikäistä vauvaa. Oli samaan aikaan ihana ja haikeaa katsella sellaista pientä. Miten sitä voikaan olla samaan aikaan iloinen ja tuntea pohjatonta kaipausta. Miltä teistä tuntuu jos pääsette kosketuksiin pienen vauvan kanssa? Tai vain näette sellaisen vaikka etäältäkin?
Mä en oikeen tiedä mihin kirjottaisin,ku ajatukset on ohan sekasin! Mä oon about 4 vkoa sit lopettanut pillerit ja mulla on nyt tän viikon aikana ollu TOSI vahva fiilis(epäilevä) et olisin raskaana,mut voiko se muka olla mahdollista?
Toki voi olla mahdollista onko menkat myöhässä jo? Itsehän plussasin esikoisesta jo kolmisen päivää ennen kuukautisten alkamispäivää