Yritystä odottavat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Towanda . Hyvin on mennyt. :) muuten rauhallinen ja kiltti poika mut nyt kun on tullut hampaita niin niistä ollaan kitisty öisin et öisin on välillä aika moista kun tissitellään et rauhottuis ja sekään ei aina auta.
Tukia pitkin meillä nyt kävellään ja isoveljien perään mennään kovaa ja lelut ryöstää. Onneks isommat on aika hyvin osannu pitää pikkulelut omassa huoneessa ettei pikkunen saa niitä. :) mä täällä haaveilen neljännestä mut ensin on muutettava isompaan asuntoon.
Mites teillä on mennyt? :)

Towanda . Hyvin on mennyt. :) muuten rauhallinen ja kiltti poika mut nyt kun on tullut hampaita niin niistä ollaan kitisty öisin et öisin on välillä aika moista kun tissitellään et rauhottuis ja sekään ei aina auta.
Tukia pitkin meillä nyt kävellään ja isoveljien perään mennään kovaa ja lelut ryöstää. Onneks isommat on aika hyvin osannu pitää pikkulelut omassa huoneessa ettei pikkunen saa niitä. :) mä täällä haaveilen neljännestä mut ensin on muutettava isompaan asuntoon.
Mites teillä on mennyt? :)

Kuulostaa tutulta, eli hampaita tehdään täälläkin ja yöt menee miten menee. Panadol vie varmaan pahimman terän kivulta, mutta tissiä pitää silti saada lohdutukseksi.

Meidän poika oli pitkään paikallaan, kunnes heinäkuun aikana lähti ryömimään, konttaamaan ja nousi seisomaan tukea vasten. Hän on hirmu nauravainen ja temperamenttinen poika, joka rakastaa koiria ja uimista sekä äidin isoja korviksia. :wink

Siinä se pähkinänkuoressa, nyt odotellaan että sektiosta on kulunut vuosi ja katsotaan, josko saadaan pojalle pikkusisarus.

Pääsykokeet takana ja olipas koettelemus. Pääsin vaan päivästä läpi, mutta en usko jatkopaikan silti aukeavan. Noh, nyt tiedän millanen koe on ja lokakuus uus.

Towanda. Kiva kuulla että siellä on mennyt hyvin :) ja hyvin samanlainen meno pikkusella kuin täällä. Toivottavasti noi hammas kitinät helpottais meillä molemmilla . Toivon teille pikaista tärppiä sitten kun pääsette yrittämään . :)

Niemja. Toivottavasti pääsisit läpi mut jos ei niin tsemppiä ja onnea seuraavaan pääsykokeeseen . :) onneks niitä on noin usein .

niemja, No pidetään peukkuja! :happy: Jos ei nyt tärpännyt niin sitten lokakuussa uusi yritys :wink

No, uudestaan sitten lokakuussa jos tarpeen, niemja! Eikä sitä koskaan tiedä, jos vaikka yllätitkin itsesi!

Mä en kauaa tässä ryhmässä olekaan - kiertoon ja tosi moneen muuhun seikkaan liittyen päätettiin, että mä käyn poistattamassa kapselit yksityisellä jo ensi perjantaina. Oon aina ollut ihminen, joka haluaa kuulua joukkoon, ja nyt tuntuukin, ettei kuulu tänne, eikä myöskään Raskaaksi 2018 tms keskusteluihin. No, sitten jos plussa tulisi niin ehkä sitten.. :) Kiitos juttuseurasta ja tsemppiä kaikille odottamiseen <3

Opiaattina, Toivottavasti saamme pian lukea iloisia plussa kuulumisia! :happy: Voithan käydä hihkasemassa tänne kun niin käy :grin

Moikka ! En jaksanut selailla ketjua kokonaan ja päästä kiinni teidän tilanteisiin..
Mutta tarvin paikan johon purkaa ja vertaistukea joten tänne päädyin :D
Mulla poika 3/16 ja nyt kovasti haaveissa ja toiveissa toinen, mutta yrittäjänä asia ei ole ihan niin simppeli...
Yrityksestä toisen puoliskan omistava on raskaana ja saa joulukuussa vauvan ja mun odotettava ainakin siihen asti ennen yrittämisen aloittamista. Kuume on kamalan kova!!
Olis ihanaa jos täältä löytyis muita joilla vastaava tilanne, joku joka estää yrittämisen aloittamisen :(

Heippa ja tervetuloa Adessaa! :)
Tälläillä hepposten muutaman tunnin yöunilla varmistelen, siis omistat yrityksen jonka toinen osakas odottaa nyt ja saa joulukuussa vauvan? Ja teidän yrityksen on odotettava ainenkin sinne asti.. Onpas hankala tilanne! Ja jotenkin hieman kurjakin, kun tavallaan tilanne on nyt "jonkun muun armoilla". Mutta sitten taas, johan tässä laskettiin viikkoja vain Jouluunkin, niin meneehän aika kovin nopeasti varmasti lopulta. :)

Adessaa tervetuloa, ei todellakaan helppo tilanne teillä! Kovasti tsemppiä sinne, toivottavasti saatte alottaa heti joulukuus yrityksen :)

Onnea yritykseen Opiaattina! Ainakin minusta olisi kiva kuulla sitten vähintään ne iloiset plussakuulumiset. :) Toivottavasti löydät omalta tuntuvan ryhmän.

Tervetuloa Adessaa! Onpa kimurantti ja ikävä tilanne. :/

Ai niin, omasta tilanteesta vielä! Päädyin nyt siihen terapeuttiin, josta olin ehkä kannalla. Aloitetaan terapia heti jos/kun saan kelalta myöntävän tukipäätöksen. :)

Tsemppiä alkavaan terapiaan! :) Se on varmasti raskasta ja vie paljon voimia, mutta antaa enemmän! Ihana juttu että löytyi se oikea ihminen jonka kanssa kemiat pelaa ja tuohon projektiin voi lähteä mukaan. Kuinkahan vikkelään noita tukipäätöksiä yleensä saa?

Moikka ! En jaksanut selailla ketjua kokonaan ja päästä kiinni teidän tilanteisiin..
Mutta tarvin paikan johon purkaa ja vertaistukea joten tänne päädyin :D
Mulla poika 3/16 ja nyt kovasti haaveissa ja toiveissa toinen, mutta yrittäjänä asia ei ole ihan niin simppeli...
Yrityksestä toisen puoliskan omistava on raskaana ja saa joulukuussa vauvan ja mun odotettava ainakin siihen asti ennen yrittämisen aloittamista. Kuume on kamalan kova!!
Olis ihanaa jos täältä löytyis muita joilla vastaava tilanne, joku joka estää yrittämisen aloittamisen :(

Heeeei Adessaa, tervetuloa! Sä olitkin samassa esikoisen ryhmässä! Sinnekin voi tulla pölisemään, on erittäin aktiivinen ryhmä vielä salaisella puolella :)

Kuinkahan vikkelään noita tukipäätöksiä yleensä saa?

Terapeutti sanoi että siinä menee yleensä n. viisi viikkoa.

Kiitos tsempeistä! Raskasta siitä varmasti tulee, mutta olen toiveikas että se myös oikeasti auttaisi. Olisi niin paljon asioita ja tunteita jotka pitäisi saada käsiteltyä...

Kiitos Opiaattina ja Miitu :)

Minä lopetin nyt viikonloppuna hormonaalisen ehkäisyn. Melkein jo tuntuu, että oltaisiin aloitettu yrittäminen ja olen innoissani, ihan pöhköä! Mutta hyvältä tuntuu, että pääsee normalisoimaan hormonitoimintaa. Ei nuo minipillerit ole aivan sivuoireettomia ole olleet kuitenkaan. Ja kierto onkin niin sekaisin, että saa nähdä miten tilanne asettuu.

Mitenhän sitä malttaa tämän jäljellä olevan ajan? No, aion viettää hyvän syksyn, jossa on teemoina pesän rakennus ja itsensä hoitaminen.

Tervetuloa kaikki uudet!

Takaisin