Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varmasti kaikki on hyvin Beating Heart ihanaa, onnea!
Oliko teillä niin, ettei aiemmin luomuna tullut yhtään plussaa? (sori, ei muista tarkalleen..) Beating Heart
Miitu, no teillä varmasti vauhtia riittää! Varmasti se on just noin. Ja on kyllä tärkeää tunnistaa ne hetket kun itsellä alkaa mennä ylivireen puolelle, ja opetella työkaluja niihin tilanteisiin myös.
Oon varmaan ainakin osittain myös erityisherkkä ja huomannut että katkonainen nukkuminen alkaa aiheuttaa herkästi ahdistusoireilua, lisäksi mulle tulee tosi herkästi rytmihäiriöitä. Mekään ei haluttu juuri tämän syyn takia hirvittävän pientä ikäeroa. Meillä alkaa yritys kesällä ja jos heti tärppäisi niin ikäeroa tulisi n. 2,5v :)Moi kaikille! Tulen tänne esittäytymään. Esikoinen on huhtikuinen 2018 ja nyt vasta alkaa olla sopiva aika antaa toiselle lupa tulla. Oma erityisherkkyys ja sen myötä herkkä kuormittuminen on vaikuttanut siihen etten ole halunnut lapsia pienellä ikäerolla. Ylipäätään oma jaksaminen arveluttaa kahden kanssa joten on myös punnittu jäisikö lapsiluku vain yhteen, mutta lopulta kuitenkin haluamme sisaruksen lapselle jos sellainen vain suodaan. Onko muita samoilla fiiliksillä ollut?
Ja nyt siis oli tarkoitus ensi kierrosta vihdoin yrittää, ja kun päätös on nyt tehty niin ei jaksaisi odottaa tätä paria viikkoa että pääsisi tositoimiin
Tsemppiä muille yritystä odottaville, onhan tämä kaikki melkoisen piinaavaa!
Oon varmaan ainakin osittain myös erityisherkkä ja huomannut että katkonainen nukkuminen alkaa aiheuttaa herkästi ahdistusoireilua, lisäksi mulle tulee tosi herkästi rytmihäiriöitä. Mekään ei haluttu juuri tämän syyn takia hirvittävän pientä ikäeroa. Meillä alkaa yritys kesällä ja jos heti tärppäisi niin ikäeroa tulisi n. 2,5v :)