Ihanaa onneaMinäkin liityin uskomattomasti yk1 mukaan plussa-aaltoon. Jospa tästä meidän kolmas saapuisi syliin
Pitänee hipsiä maaliskuisten ryhmään :)
Tsemppiä teille vielä yritystä odottaville!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa onneaMinäkin liityin uskomattomasti yk1 mukaan plussa-aaltoon. Jospa tästä meidän kolmas saapuisi syliin
Pitänee hipsiä maaliskuisten ryhmään :)
Tsemppiä teille vielä yritystä odottaville!
Täällä nyt kanssa on vauvakuume laantunut tällä hetkellä ja kun katsoo noita kahta pikku sälliä miettii, että olisiko hyvä kuitenkin näin.. katsotaan koska taas mieli muuttuuOnnea plussasta tämä oli sinulta kaiken kaikkiaan melko pikainen prosessi mutta vitsit ihanaa että tärppäsi noin pian
Itsellä ajoittain melkein laantuu tämä vauvakuume, kunnes sitten pamahtaa taas tappiin
Täällä nyt kanssa on vauvakuume laantunut tällä hetkellä ja kun katsoo noita kahta pikku sälliä miettii, että olisiko hyvä kuitenkin näin.. katsotaan koska taas mieli muuttuu
Sympatiaa ja voimia luinkin ikävät uutiset tuolta kolmannesta kuumeilioiden ketjusta, mutta itse kans tänne kuulun, kun yritystä eikä hoitoja aktiivisesti päällä vaikka mennään ilman ehkäisyä.Mä liityn takaisin tänne
Viime tiistaina ultrassa todettiin keskeytynyt raskaus, ja tyhjennyslääkkeet kotiin.
Ja nyt ei auta kuin odotella kontrollilabraa ja ensimmäisiä menkkoja.
Pidin jotenkin itsestäänselvänä, että aloitetaan yritys heti uudelleen. Mutta onneksi älysin mieheltä kysyä enkä vain olettaa. Hän ei olekaan vielä valmis!
Ymmärtäähän sen, onhan tää iso menetys miehellekin. Ja kai se täytyy vaan antaa sillekin aikaa toipua.
Eli yritystä odotetaan. Taas.
Just niin onkin kaikki suunnitelmat alusta miettiä no sen onneksi tiedetään että 1/21 alkaa sivari jos mies ei pääse kouluun ja jos pääsee niin sekin on iloinen juttu ja sitten katellaan miten arki lähtee jommankumman asian lisänä menemään katsotaan myöhemmin muita hoitoihin paluuta ja kouluun paluuta, kun arki lähtenyt kunnolleen käyntiin koulun tai sivarin merkeissä.Otan osaa ja voimia flikka. (Vai olinko jo sanonut, mielestäni jostain ainakin jo luin kuulumisiasi...) Toivottavasti seuraavaksi tulee vauva, kun jaksatte taas yrittää.
Kuulostaa siltä että pääsitte taas miettimään asiat uudestaan Heitsu, kun ei armeijaa tähän väliin tullutkaan.
Kiitos Sindy.
Tervetuloa Haaveissa tänne mukaan (huutelen plussanneista asuttuani tässä ketjussa liian kauan).
huomio, Aikalailla samoja pohdintoja sielläkin kolmannen tiimoilta kuin itsellänikin oli. Noh, vauvan kaipuu voitti.
Ja nyt odotellaan innolla jo vauvaa ja kaikkea mitä se tuo mukanaan.
Onpa kurja että jatkuvasti vuotelee. :/
Onkohan tuo yleistäkin kapselin kanssa? Mutta eihän tässä toki enää kovin pitkä aika ensi kevääseen olekkaan.
Täällä edelleen. Tein testin, ja mun mielestä näytti vahvempaa viivaa kuin viime viikolla Vaikka eihän se nyt voi olla mahdollista! Näytti kyllä oudon märältä koko testi, vaikka ihan normaalisti tein. No, pitää pidätellä seuraavaa pissaa nyt kauemmin ja kokeilla uudestaan.
Tiistaina labrat ja saa vihdoin tietää, onko tää tältä kertaa ohi
Kyllä minäkin uskon elämä kantaa. Katsotaan nyt nuo miehen jutut ja jatketaan sitten näiden kahden asian pohdintoja. Kilpisrauhas labrat otettiin viime viikolla ja normaalit olivat paitsi 171 oli maksa-arvot.Heitsu, Minä käyn kyllä lukemassa täällä yhä kaikkien kuulumisia! Mulla tuli mieleen tuosta väsymyksestä ja kuukautishäiriöistä myös kilpirauhasvaivat. (Itselläni kun kokemusta) Onko sulla milloin viimeksi nuo tutkittu?
Joka tapauksessa tsemppiä tulevaan!
Teillä on kyllä tosiaan tapahtunut paljon ja isoja päätöksiäkin. Uskon että elämä kantaa ja kaikki menee kuten kuuluukin, omalla painollaan ja ajallaan.
Teidänkin aika tulee vielä! :)