Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sabetti, mä en ole uskaltanut käydä kurkkaamassa maaliskuisten ketjua kuin ihan vasta hiljattain. Juuri tuosta syystä, että aiemmin on tuntunut liian kipeältä käydä siellä, kun periaatteessa pitäisi kuulua siihen joukkoon, mutta sitten ei kuulu kuitenkaan.

Eipä se taida olla herkkua liian pitkä kuin liian lyhytkään kierto. Täällä tänään vatsassa ihan sellaisia tuntemuksia, että eiköhän tässä pian näe taas punaista.

Käytiin tänään moikkaamassa kaveripariskuntaa ja heidän pientä vauvaansa. Mies ollut kuin myrskyn merkki sen jälkeen, kun tultiin kotiin. Tiedä nyt sitten, mikä sitä risoo, työtilanne vai tämä meidän vauvattomuus vai mikä?

Muokattu viimeksi:
Höh, starling ja sabetti oireettomuudelle ja menkka-aavistuksille! Minä just ajattelin, että tule kyselemään teidän tilannetta. Olis niin kiva saada plussa-uutisia tässä ketjussa, mieluiten useammalle kerrallaan ja lopuillekin siihen perään!

Entäs mimmu? Odotukset ei ole korkealla sulla ovulaatio ajankohdan vuoksi, mutta olisko se pieni veriviiru olla kiinnittymisvuotoa?

Ja miten miukilla menee? Jokos pian pääsette kurkkaamaan mitä masuun kuuluu?

Ja kaikille muille onnekkaita sattumuksia ovulaatioihin ja talletuksiin sekä pikaisia kiertojen käynnistymisiä niille, jotka sellaisia kaipaavat.

Kyllä mäkin odotan kauhulla seuraavia vauvauutisia. Varsinkin, kun tiedän, että mun lähipiirin uutiset on just tämmöisiä, "jätin just pillerit pois ja hups, tulin heti raskaaksi. En olis ehkä halunnut näin nopeasti" Voi oksu sentään :(

Mä en ole kyllä vieraillut millään raskaana-sivuilla, sitten km ultran. Ja itseasiassa sen jälkeen, kun sain kavereilta niitä urpoja kommentteja ja viestejä, en ole enään myöskään heidän raskauksia kommentoinut. Enkä kommentoi.

Pauveli, joo periaatteessa miksei. Mutta mä nyt yritän olla kuvittelematta yhtikäs mitään, kun mahdollisuudet on niin olemattomat. Meinasitko sä testailla?

Huomenna maanantaina viikko tyhjennyksestä.. keskiviikosta asti ollut kipuja, supistusmaisia. Lauantaina kohdusta roikkui "jotain" josta sain pari oalaa irti.. luulen kyllä että isompi pala jäi vielä kohtuun. Nytkin ihan hullut kivut huomenna tk päivystykseen, luulempa ettei päivystyksessä kyllä paljon apua saa. Luultavasti käsketään odottaan jälkitarkastukseen ja syömään kipulääkettä..

sisannne, valitettavasti tk:n touhu on yleensä välinpitämätöntä. Voi olla että käskevät odottaa jälkitarkastukseen ja tulemaan uudestaan mikäli tulehdusoireita ilmaantuu. Jaksamisia sinne!

sabetti, tiedän tunteen. Kävin tammikuisten ryhmässä aiemmin ja siellä moni hehkutti kuinka heillä on jo ihana nyytti sylissä. Kyllä se väkisinkin pistää kiukuttamaan kun tietää että se omakin nyytti olisi jo tuhisemassa vieressä. Noh... Ehkä vielä joskus.

Pois kaikki menkkaolot, hushus! Mä haluan plussia!

Susannne, kannattaa käydä päivystyksessä ja olla tiukkana, että tsekkavat ultralla! Ei sulla olis mahdollisuutta olla suoraan yhteydessä naistentaudeille? Mulle sanottiin silloin osastolla tehdyn lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen, että saa olla suoraan yhteydessä osastolle jos tulee jotain ongelmaa.

Pauveli, tässähän tää menee, kiitos kysymästä! :) Pahoinvoinnit on vähän helpottanut, johan tässä viis viikkoo oksennettiin. Viikkoja kasassa 9+5, perjantaina on eka neuvola ja ens viikon pe 13. päivä nt-ultra. Ultraa odotan ihan kauhuissani. Välillä iskee epäusko siihen, että mahtaako tuolla mahassa olla ketään. Pelkään siis keskeytynyttä keskenmenoa tosi paljon.

miuk, toivottavasti siellä on kaikki hyvin ja pikkuinen siellä heiluttelee!

Itseasiassa nyt kun mäkin asiaa muistelen niin jos ja kun tuli ongelmia niin piti soitella naistentautien päivystykseen.

Susanne, on kyllä huonoa hoitoa jos eivät mitään tutkimuksia suostu tekemään! Toivottavasti tilanne kuitenkin selviäis. Minulla tk:n omalääkäri kyllä monta kertaa muistutti herkästi olemaan yhteyksissä ja hommas sen ultrauksenkin minulle.

Ihanan paljon viikkoja miukilla ja ultrakin pian. Toivottavasti ultrassa kaikki hyvin.

Mimmu, meinasin jo sortua testaamaan eilen tai tänään, mutta mä en löytänyt prismasta r-testejä. Kävin sitten tuijottelemassa apteekin valikoimaa, mutta en kuitenkaan ostanut mitään... Järkevintähän se on testata vasta, kun on menkat myöhässä, niin toivottavasti saa selkeemmän tuloksen. Vasta viikonloppuna sitten, jos on tarvetta.

Susanne, soita ihmeessä suoraan naistentaudeille, siellä ne ymmärtää tilanteen. Mäkin rimpuutin sinne kipujeni kanssa ja heti ottivat verikokeisiin. Nyt on varattuna seuraavien menkkojen jälkeen vielä verikokeisiin ja tarkastukseen, tykkään kun ottavat tosissaan.

On täällä surullisia kohtaloita, mut ihania asenteita ♡ Ittelle oli silloin kun toista alettiin yrittämään 10/13 hirmuisen tarkkaa mikä tulee ikäeroksi. Stressasin ajan kulumista kamalasti enkä osannu enää nauttia raskautumisen jännityksestä. Nyt kun aikaraja on mennyt umpeen, oon paljon rennompi asian suhteen, kunhan vaan vielä saataisiin yksi pieni käärö.

Vauvauutisten kuuleminen kauhistuttaa muakin, oon kyllä iloinen muiden puolesta, mutta kyllä se aina ajatukset vie omaan napaan ja siihen millainen oma tilanne olis jos..

Mutta, hurjan ihanaa tiistaita meille kaikille!

susanne; Ehdotan samaa kuin Miuk,ole yhteydessä naistentaudeille.Yleensä se tk:n palvelu on niin ja näin..
Pauveli; Toivottavasti se plussa sinne tulisi :smiley-angelic001
Minniliini; Mulla oli vielä about pari viikkoa sitten testissä haamu,nyt on oviksen oireita ollu.Miten sulla?
Mimmu; En silloin uskonut et ekalla letro kierrolla tärppäis,puhumattakaan kun oviksen aikaan ei paljon peittoja heilutettu.Mies oli just koulutuksessa.
Kysyn itse ystäviltäni jotka on siinä vaiheessa jo puhelimessa et onko uutisia raskaudesta,voin sitte romahtaa yksin kotona ennen kuin nähdään.
Tietääkö kukaan miten sen oviapregnancy saa poistettua luurista,ettei lähetä enää mailia joka päivä raskauden kulusta?Muistuttaa joka aamu kuinka pitkällä raskaus olisi :smiley-angry026

Susanne, täältäkin sama neuvo. Ole suoraan yhteydessä naistentautien polille ja selitä tilanne. Uskoisin, että saat sieltä parempaa palvelua kuin terveyskeskuksesta.

Miukille kaikkea hyvää odotukseen ja ensi viikon ultraan! Ymmärrän pelkosi täysin, niin varmaan jokainen meistä täällä.

Täällä kp 1. Saako luovuttaa?

Turhan hyvin muistissa vuoden takainen syntymäpäivä. Kuinka paskalta se tuntui. Toivoin niin, että olisin edes raskaana, mutta en ollut. Nyt sama paska edessä. Helvetin hyvää synttäripäivää mulle! Synttärit siis parin päivän päästä.

Starling; Pahoittelut tädin saapumisesta :sad001 Älä luovuta,kyllä se nyytti vielä teille tulee :dummy:
Onko teillä kuinka pitkään kuumeiltu kokonaisuudessaan?

Susanne, olisko hyvä käydä ihan päivystyksessä näyttämässä ettei vaan olen kohtutulehdus. Eihän sulla ole kuumetta? Eli samaa ohjetta kuin muilta :) Hurjasti tsemppiä!

Kiva kuulla Dikusta pitkään aikaan!

Miukille tsemppiä odotukseen ja toivotaan tosiaan, että siellä kaikki menee hyvin.

Voi starling, onpa pyllystä. Isot pahoittelut. Mutta vastauksena sun kysymykseen, ei saa! Nyt vaan tsempataan toisiamme jatkamaan, kun tiedetään kuinka mahtava palkinto meitä loppukädessä vielä odottaa. Nih :)

Mä niin toivoisin tänne meidän palstalle hurjan monta plussaa vielä tämän vuoden puolella. Jotenkin tuntuu, että täällä olevat sen juurikin ansaitsevat. :Heartred

Voi kiitos, olette ihania! Sain itseni kasaan paljon tavallista nopeammin. Kai se helpottaa, kun näitä pettymyksiä on jo tässä alla useampia. Ja onhan mulla ne opiskelut. Silti löi vasten kasvoja. Luuseriolo.

Diku, kuumeilua mulla on takana pian 3 vuotta, välillä voimakkaampana, välillä lievempänä. Kuitenkin viimeiset 2 vuotta olen kuumeillut jo kovasti. On ollut sellainen valtava oman lapsen kaipuu, joka ei ole tuntunut helpottavan millään. Mies ei ollut valmis kuin vasta viime kesänä, joten yritys meillä on alkanut kesäkuun alussa 2014.

Hävettää, laitoin miehelle masennuksissani aamulla tekstarin. Vastauksena sain viestin, että epäilee lähdön tulevan niissä yt-neuvotteluissa. Hävetti niin, että ruikutan tavallaan niin pienestä. Tässä vauvayrityksessä kuitenkin jokainen kuukausi on uusi mahdollisuus. Miehellehän tässä on tuplasti pettymyksiä, jos lähtö tulee.

Kovin kummoisia odotuksia tähän kiertoon ei ole. Voi olla että ovis osuu just niille päiville, kun olen työmatkalla. Sit vain pitää mennä sillä mitä on ja kasailla itseään taas kuukauden kuluttua. Nokka pystyssä kohti uusia pettymyksiä! :grin

Plussaa toivon ihan jokaiselle täällä ketjussa pian. Samaa mieltä Mimmun kanssa, että jokainen meistä ansaitsee sen uuden, tiukasti masussa kiinni pysyvän plussan. :Heartred

Susanne, tsemppiä ja toivottavasti pääset pian kuntoon.
Starling, pahoittelut tädistä. Kyllä teille sen plussan soisi.

Minä en ole käynyt kurkkimassa kesäkuisissa km:n jälkeen myöskään. Olen yrittänyt positiivisesti ajatella et kesäkuu ei oo meiän kuukausi, edellinenkin km sattui samaan aikaan ja samalla viikolle. Ovis on ilmeisesti tänään limoista päätellen, nyt on siis kp 12. Onkohan liian aikaista? No peittoja on heiluteltu kp 10 ja 11 joten sais mun puolesta tuottaa tulosta. Mitään munasarjatuntemuksia mulla ei kyllä vielä ole ollut.

Voin kuvitella tuon, että on todella kurjaa kun muut ilmoittelevat raskauksistaan. Itselläni on ihan eri tilanne. Tulee olemaan shokki jos ja toivottavasti kun ilmoittelen raskaudesta… toivotaan että positiivinen shokki. Omille vanhemmille ja anopille ja appiukolle sekä molempien siskoille tuli kerrottua km raskaus ja he kaikki olivatkin yllättävää kyllä todella iloisia puolestamme. Mut en tiedä et miten ne kaverit ja tutut asian mieltää. Omaa siskoa kans mietin hän on 33v eikä heillä ole vielä lapsia. En ole koskaan uskaltanu kysyä että yrittävätkö vaiko eivät. Meillä on iso ikäero eikä olla oikein koskaan oltu läheisiä, olen sitä kyllä kovasti toivonut ja olisi ihanaa jos heillekin pian tulisi oma nyytti, se voisi yhdistää meitä siskojakin. Mutta en oikein uskalla kysellä.

Tsemppiä Miukille ultraan! Eiköhän kaikki hyvin mene. Olisi kiva jos tulet kertomaan ultrakuulumisia.

Starling; On todella raastavaa odottaa odotuksen alkamista.Kannattaa antaa itselleen lupa rypeä itsesäälissä vaikka juuri se kp1,voi pojat se on masentava päivä aina.
Rosann; Toivottavasti tämä ovis toisi sen plussan :Heartpink

Rosann, alkoi hymyilyttää tuo sun potkupuku ostos :) minä ostelin ja ompelin pikkusia vauvanvaatteita ennen kun aloin odottaa poikaa,joka ei sitten mukana pysynytkään.sillon luottamus siihen että kyllä meille viel vauva tulee oli hiukan eri luokkaa kun nyt. Nyt keskenmenon jälkeen melkein heti sairaalasta tultua sulloin ne kaikki varastoon,mutta en sentäs heittänyt pois. Ja kyllä vieläkin jos jotain ompelee niin sitä ihailee kankaita silläsilmällä mitä ihania pikkuisia vaatteita niistä vois tehdä :) toivottavasti vielä joskus...

Mimmu; Tunteet menee kuin vuoristoradassa ilman jarrumiestä :hungover:
Oon yrittänyt kasailla itseäni,alkaa olla jo suurin osa ajasta parempaa(raivolla lenkkeilly joka päivä 10km)
Ahdistaa ajatus taas kanituksesta kalenterin kanssa,meillä kun molemmat saa siitä paineita.Miten muilla?
Mimmu; Meneeko sulla alkukiertoon jotain lääkitystä?

Takaisin