Äiti vaan, olen pahoillani ja sanaton kokemastanne menetyksestä. Sure rauhassa niin kauan, että suru vähitellen helpottaa. Kolme viikkoa on lyhyt aika surra näin isoa menetystä eikä kenenkään pitäisi kuvitella, että suru olisi surtu siinä ajassa. Voimia ja jaksamista tuleviin päiviin. Minäkin olen sitä mieltä, että psykologin kanssa asian käsittely on varmasti lopulta hyväksi. On hyvä, että on olemassa paikka, jossa saat itkeä ihan rauhassa, ilman että sinun tarvitsee olla muita kuin itseäsi varten. Kotona kuitenkin ovat ne jo olemassa olevat lapset, jotka tarvitsevat sinua. Toivottavasti en asettanut sanojani nyt hölmösti tai loukkaavasti.
Sabetti, mäkin just mietin, että sais nyt plussata ennen maaliskuuta. Muuten menee se mökkiviikonloppu piinaillessa ja viittiikö siinä paljussakaan sit lipitellä sitä kuoharia?
Pauveli, jospa ne olisivatkin oireita raskaudesta...!
Mies tietää, että kirjoittelen täällä foorumilla. Olen kertonut, että täällä on tällainen ryhmä ja se on vertaistuen vuoksi tärkeä mulle.
Sabetti, mäkin just mietin, että sais nyt plussata ennen maaliskuuta. Muuten menee se mökkiviikonloppu piinaillessa ja viittiikö siinä paljussakaan sit lipitellä sitä kuoharia?
Pauveli, jospa ne olisivatkin oireita raskaudesta...!
Mies tietää, että kirjoittelen täällä foorumilla. Olen kertonut, että täällä on tällainen ryhmä ja se on vertaistuen vuoksi tärkeä mulle.