Kirjoittelinkin Diku sulle tohon yksäriviestiin. Toivottavasti kaikki sujuu nyt hyvin
Mikä toi d-vitamiinijuttu on?

. Mä en oo kuullutkaan, että jotain sellaistakin lisää kanattaisi ottaa. Ärsyttää ja ihmetyttää, kun ei näistä polillakaan puhuta yhtään mitään. Mulle sanottiin itse asiassa vasta vajaan vuoden yrityksen jälkeen ikään kuin ohimennen tuosta foolihappolisästä. Olin kuitenkin sen(kin) vinkin saanut täältä foorumilta ja aloittanutkin onneksi jo aiemmin. Lisäksi mitään puhetta ei ole ollut mistään vitamiineista, eikä liukkareista. Sekin tuli meille tosi yllätyksenä ja jossain kohtaa vaihdettiinkin pre-seediin, vaikka onkin hiton kallista. Onneks on hyvin (esi)leikkisä mies, niin tuon tarve on vähäistä

Mä olen välillä myös litkinyt tota greippimehua tai greippejä, ja itse asiassa molemmissa tärppikierroissakin oli käytössä. Se mulla vaan tuli jossain kohtaa mieleen, että voiko greippi jotenkin vaikuttaa clomeihin. Kun greipistähän sanotaan, et voi joko buustata tai sitten himmata joidenkin lääkkeiden vaikutusta. Onko kellään mitään käsitystä tästä?
Sitten mulla oli tässä tärpissä myös vehnänalkioöljy käytössä. En tiedä auttoiko, mutta olen senkin nyt aloittanut uudelleen. Siinä ilmeisesti se e-vitamiini on se avittava tekijä? Kertokaa muutkin vinkkinne, jos jotain uusia vielä saisi
Tuo voi hyvin pitää paikkansa, että tämä eka voi olla ovuloimaton kierto, mutta me yritellään silti ja katsotaan johtaako mihinkään. Mulla on tosi kovat ovulaatiokivut yleensä (olen joutunut ihan ambulanssillakin lähtemään, eikä mikään lääke, mitä laittavat tunnu silloin auttavan

), joten mä yleensä sen ovulaation huomaan. Viimeksi kovimmillaan kivut olivat juurikin kaavinnan jälkeisessä kierrossa ja vähän pelolla nyt odotan uutta ovulaatiota. Siihen kun ei mielellään ottaisi mitään troppia, kun todennäköisesti haittaa ovulaatiota tai hedelmöitystä, mutta joskus ne kivut on niin helvetilliset, ettei mitään järkeä. Lääkärit vain sanovat, että se on kurjaa, mutta joillakin vain se on näin, että kivut ovat todella kovat -deal with it