R
Rosann
Vieras
Hei LilyF, mä viime kierrossa koitin kovasti tarkkailla itseäni ja hymynaamatestikin oli käytössä. Mulla ensin tuli tosiaan kivut jotka johtuivat todennäköisesti munasolun kasvusta, molemmilla puolilla oli, enemmän kuitenkin oikealla. Kivut alkoivat kp 8 ja hymynaama tuli testiin kp 13. Oviskivut melko voimakkaina olivat päällä kp 12-15. CB näyttää oviksen (olen näin ymmärtänyt, korjatkaa jos olen väärässä) jo aeimmin kuin tikut, eli ovis tapahtuisi vasta lähessä 48 h hymynaamasta? Limantulo alkoi samassa kohtaa kun munasolun kasvukivutkin. Että jospa sun kierto olisi vaan pidempi? Mullakin menais hermo mennä kun hymynaamaa ei meinannu tulla, mutta tulihan se sitten.
Ja ehdottomasti kannatan Mykerön ehdotusta! Entinen "yritys"kuulostaa melkeinpä toivottomalle. Tuossa ehdotuksessa on selvä määrätietoisuus. Mehän siis raskaudumme! Olipa sulla mielenkiintoinen uni! Mä näin pari päivää sitten unta siitä, että mulla oli poikavauva, se oli jo 8kk mutta ei osannut liikkua yhtään. Silti en ollu yhtään huolissani.
Ja ehdottomasti kannatan Mykerön ehdotusta! Entinen "yritys"kuulostaa melkeinpä toivottomalle. Tuossa ehdotuksessa on selvä määrätietoisuus. Mehän siis raskaudumme! Olipa sulla mielenkiintoinen uni! Mä näin pari päivää sitten unta siitä, että mulla oli poikavauva, se oli jo 8kk mutta ei osannut liikkua yhtään. Silti en ollu yhtään huolissani.

). Olen lueskellut viestinne, mutta ei ole ollut energiaa vastailla.
. Toivon niin kovasti, ettei tämän porukka joutuisi enää pettymyksiä kokemaan.
.