Yritystä keskenmenon jälkeen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja j.n
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Diku: Aluksi ajattelin, että ei hyödynnettäisi tätä kiertoa, mutta kyllä me sit kuitenkin taidetaan, kun lääkäri sanoi kaiken näyttävän hyvältä ja follikin hyvässä vauhdissa kasvamassa :grin.

Anskunen: Voin kuvitella noi sun ajatukset siitä, että olisiko keskenmeno ollut vältettävissä. Mulla on pyörinyt vähän samat ajatukset siitä, kun sanottiin, että mun kroppaan herkästi jää tavaraa sisälle ja että mahdollisesti ekankin kaavinnan jälkeen on voinut jäädä ja siitä aiheutua se km :sad001. Mutta ei auta miettiä...uutta mahdollisuutta kohden.

Mimmulle tsemppiä superovikseen...kyllä ne clomit ihan hyvää tavaraa taitaa olla :happy:. Mullahan alkoi ensimmäisestä kierrosta raskaus.

Kaikille muillekin tsemppejä kiertoon ja rentouttavaa viikonloppua!

lisää oireita,joko kuviteltuja tai aitoja, mä itkeskelen vähänväliä.esimerkiks satukirja jossa on iloinen loppu tai jotkut lehtien kirjotukset jotka liittyy lapsiin/perheisiin.ja sitten mä saan järjettömiä kiukkukohtauksia.tunteet heittelee laidasta laitaan.ja tänään siis kp 30,testi:edelleen onneton haamuilija :( maanantaihin tuntuu olevan ikuisuus.

Äiti vaalla lupaavia oireita, jospa se viiva lähtis vahvistuu :)
Mimmulle tsempit ovikseen :)

On. Nyt alkaa tosissaa jo jännittää ja pelottaa, maha on turpee ei saa enää vedettyä sisään. Samanlainen turvotus tuli enkeliraskaudessaki jo ennen plussaa eikä enää laskenu.. Vielä vaan odoteltava testin tekoa..

esikoinen,toivottavasti olis sinne plussaa tulossa!!!
mua alkaa hirvittää kohta sekin et jos muuttuukin kunnon plussaks,ei se voi mennä hyvin kun ei meinaa nousta hcg millään!! mut ei tosiaan mitään vuotookaan ole,edes tuhrua!vaik joka kerran kun se mahakipu alkaa oon satavarma et nyt vuotaa,mut ei.

Äiti vaan, jos se nyt on vaan testeissä jokin vika tai ominaisuus, kun näyttää hailakkaa...? Maanantainahan oli ihan verikoe tiedossa? Jospa tulis kunnon lukemat! :joyful:

Esikoisellekin jännitän plussaa!

Ja kaikille muille tsemppiä kierron eri vaiheisiin ja plussaa lopulta.

joo,maanantaina verikoe.nuilla samoilla testeillä sain ihan selkeän plussan jo oiskohan ollut 24-25 kp tuosta mikä viimeksi meni kesken. ja toisaalta taas keskenmenon jälkeen näytti hailuraa plussaa vielä muutama päivä ennen jälkitarkastusta jollonka se verestä mitattuna oli enää 9. että siinä mielessä en usko että testeissä vikaa.
toivoahan on niin kauan kun toisin todistetaan.mutta en jaksa uskoa hirveen paljon et vahvistus ja jos vahvistus niin miks hitossa vie nuin kauan?!

äiti vaan, toivotaan että saat maanantain verikokeen seurauksena positiivisen yllärin :) ja hailura viivakin muuttuisi kunnon leffaviivoiksi!

Esikoinen, jännät paikat sulla :woot: jospa sä aloittaisitkin meidän plussa-aallon!

Mitäs Pauvelille kuuluu?

Hei pitäiskö meidän ottaa tännekin ketjuun käytäntö että laitettais omat kiertopäivät aina kirjoituksen loppuun? Tai vaikka päivän ensimmäiseen viestiin niin ei tarvitsisi kokoajan laittaa jos sattuu olemaan meillä aktiivisempi päivä? :confused004

Meinaan allekirjoittanut ei ainakaan tahdo millään pysyä muiden kp:en ajantasalla joten tämäkin lahopää pysyisi mukana missä mennään :grin

Elikkäs täällä kp 18/27

Täällä vointi aikaslailla ennallaan (rv9+0); pahoinvoinnista "nautiskelen" ja lisäksi alhainen verenpainekin kiusaa. Mutta oon jo vähän oppinu oireiden kanssa elämään. Tiistaina oli eka neuvola ja yllärinä terkka ultras lopuksi ja yhä siellä pieni sydän läpätti. Oon myös alkanu yhä enemmän ajattelemaan, että kyllä tämä vauva meille tulee vaikka ei tietenkään "riskiviikotkaan" ole takana.

Ja niin kovasti toivon tänne kaikille pikaisia plussia!

Tsemppiä oireiden kanssa :) olipa mukava yllätys että ultrasivat neuvolassa samalla! Meidän neuvolassa on niin vanhat laitteet että sen takia eivät ultraa ja kaikki ultrat on keskitetty yksityiselle.

Kp22/28

Katina-85, täällä kanssa oon yleensä näihin kierron aikoihin jo kokenut kaikki oireet mielikuvituksen voimalla :D

Mun täytyy varmaan parina kuukautena tikuttaa ovis, ihan vaan mielenkiinnosta ajankohtaa kohtaan.

Ahaa Esikoinen, samoissa mennään :) Mä en pääse testaamaan ennen todennäköistä kp3:sta, eli ei tarvii tuhlata testejä tässä kierrossa :)
Oon reissussa ens viikon ja täytyy sanoa et jos ei menkat ala odotetusti ni sit oon tulisilla hiilillä sunnuntaihin :P

Mimmuu..! Meidän kilppariekspertti :grin Kaivoin nuo omat tulokset esiin, eli tsh 1.41 ja t4-v 13. Nää ny vissiin menee ihan viitearvoihin? :)

Yes! Kiitos! :happy:

Mulla on jotenkin ihan omituisen hyvä fiilis, vaikka onkin kp2 menossa.. Jotenkin on semmonen hullun luottava fiilis, että kyllä tästä vielä jotain tulee. Ja oon ilonen ku kesäksi sain töitä, saapahan muutakin mietittävää kuin vaan tän yrittämisen. Ja aurinko paistaa ja kevät! Kyllä se tästä! :flower

Kilppariekspertti :laughing021 toi oli hyvä! :grin

Onneks meillä tosiaan on Mimmu joka tietää näistä asioista :) mä olisin ihan sokeesti luottanut tuohon 2.5. Sain tulokset ihan kotiinkin niin 4.2 oli TSH ja T4V 12.2

Mäkin voin liittyä tuohon tammivauva ryhmään. Mies kolmen päivän reissussa just oviksen aikaan, joten en taida edes tikuttaa. Täällä ehkä kp 1, koska vasta nyt vuoto sellasta kun yleensä kp1. Mut oon ihan fiiliksissä, tein tänään autokaupat!

Takaisin