R
Rosann
Vieras
Olen samaa mieltä. Vaikka tässä keväällä plussaisikin, (toiveajattelua) niin uskon että sitä ei ihan heti uskaltatuisi siirtyä noihin raskaaksi ryhmiin. Niin olis kiva jos vois kirjotella vapaammin. Kiitos Mimmu kun lupasit selvittää asiaa.
Susanne, olipa hyvä että syy keskenmenoon löytyi. Ja että todennäköisyys että se toistuu on varmaan minimaalinen. Toivottavasti se tuo lohtua yrittämiseen.
Kohta on aika viimeisen tabletin, sitten vaan menkkoja tänne kiitos niin päästään uudelle kierrokselle. Mies ei aamulla uskaltanut puhua mulle ollenkaan kun ilmoitin negasta.
Suvi-ii:lle vielä testausonnea, ehkäpä siellä onnistaa?! Esikoisellakin hyvän kuuloisia oireita.
Susanne, olipa hyvä että syy keskenmenoon löytyi. Ja että todennäköisyys että se toistuu on varmaan minimaalinen. Toivottavasti se tuo lohtua yrittämiseen.
Kohta on aika viimeisen tabletin, sitten vaan menkkoja tänne kiitos niin päästään uudelle kierrokselle. Mies ei aamulla uskaltanut puhua mulle ollenkaan kun ilmoitin negasta.
Suvi-ii:lle vielä testausonnea, ehkäpä siellä onnistaa?! Esikoisellakin hyvän kuuloisia oireita.
huomasin miehen käytöksessäkin eroa kun juteltiin näistä jutuista taas. Hänkin alkoi selkeästi uskoa että meitäkin voi vielä onnistaa :)
mä haluan myös uskoa että seuraava plussa tois vihdosta viimein toivotun tuloksen.