Yritystä keskenmenon jälkeen

Mäkään en oo vielä päässyt ryhmään :eek: laitoin eilen viestiä mutta en oo saanu vastausta. oottelen viel tän päivän ja jos ei sittenkään nii sit oon tehny jotai väärin :)
 
Huippua Mimmu, et clomit toimi! Mulla tais kans tehota tässä kierrossa. Epäilen, etten ovuloinut siinä edellisessä (heti km:n jälkeisessä kierrossa), kun kierto venyi 44 päiväiseksi, enkä ovista bongannut tikuillakaan. Toivotaan, että tästä otetaan tärpit! :happy:

Mulla on ollut tänään niiiiiiiiin ärtynyt olo. Kaikki vaan ärsyttää ja pitäisi olla ihan vaan omassa rauhassa jossain takametsässä..ärsyttää, ku ärsyttää :arghh:. Voi, ku olis jo viikko eteenpäin!!

Kp 21/31 (tässä kierrossa)
 
Jasmi ma oon tullu siihen tulokseen, etta jos km alkaa vuotaa spontaanisti, niin hyvinkin voi ovuloida heti sen jalkeen, niinkuin mulle kavi. Jos taas tyhjennetaan laakkeilla tai kaavinnalla, niin ekassa kierrossa luultavasti ei ovuloi.
 
Mullekaan ei oo tullu vastausta ryhmästä, ei oikeasta eikä mistään hullunkurisesta väärästäkään :grin

Ei Katapultti, ei ollenkaan tommoisia päätelmiä ovuloimattomuudesta lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen, sillä haluan tärpin heti! :excited001 :wink(Viime viikolla km ja lääkkeellinen (loppu)tyhjennys. En tajua, miksi se edes tarvittiin, koska vuodin n. 1000 litraa mm. lääkärin pöydälle)

Totta puhuen, aikaisemmissa kahdessa km:ssa oon menty samalla kaavalla: kahdet menkat ja sitten kolmannesta kierrosta uudestaan raskaaksi. En vaan jaksa odottaa niin kauan! :smiley-bounce022 Tätä toista lasta yritetty jo reippaasti yli vuosi.
 
Käyttääkö kukaan semmoisia raskaustesti liuskoja, jos käyttää nii mitä suosittelette ajattelin laittaa tilaukseen kun ei viitsi aina ostaa niitä apteekin kalliita.
 
No siis mehan tehtiin ekaa plussaa 1,5 vuotta, joten ma en todellakaan odottanut etta tarppais heti uudelleen. Oottelin vaan ekoja menkkoja km:n jalkeen ja pissin ovistikkuihin. 6 viikkoa km:n jalkeen tuli vihdoin "ovisplussa", mut kun se ei kolmen paivan jalkeenkaan lahtenyt haalistumaan niin tein varmuuden vuoksi raskaustestin ja sekin naytti plussaa, ja digikin naytti heti 2-3 viikkoa.
 
Mimmu saanut hyviä uutisia ja ohjeita folliultrasta! :)

Mäkin odottelen vielä vastausta suljetun ryhmän pyyntöön.

Tänään nyt sitten on se päivä, kun piti olla laskettu aika. Ja odotuksista ja toiveista poiketen en ole raskaana. Päivä on ollut samanlainen kuin kaikki muutkin. Ei ole tullut itkua, vaikka aamupäivästä olin ehkä hieman alakuloinen. En ole silti ihan hirveästi asiaa edes ajatellut. Kai tämän on joillain tavalla pystynyt hyväksymään, että näin kävi, vaikka se niin väärältä edelleen tuntuu. Mies tuntui ottavan asian raskaammin.

kp 7/30-31
 
Hei, laittakaa yksityisviesti Miramarialle. Siellä valikossa on kohta yksityisviestit, sitten painakaa aloita uusi keskustelu ja sitten kirjoitin vaan nimenalkua niin se jo ehdottaa Miramariaa. Kyllä se hetkisen kestikin mulla päästä tuonne. Juu, kyllä sieltä ainakin viekä puolet puuttuu!

Voi Starling, mikä päivä. Toivottavasti saatte tosi nopeaan uuden raskauden alulle!
Minniliini, jännät paikat sulla.

Tulkaa ihmeessä tosiaan tonne toiselle puolelle.
 
Hei te ihanaiset. Olen seuraillut keskustelujanne hiljaa mutta hartaasti ja pyysin itsekin päästä tuohon salaiseen ryhmään :) itsekin löysin ryhmän pienen etsinnän jälkeen mutta kun etsii miramarian nimeä etusivun vierellä olevasta sarakkeesta kohdasta Käyttäjät niin hänelle pääsee kirjoittamaan viestin. Eli siis käyttäjät->miramaria->aloita keskustelu
 
Timbe, ei se mullakaan se linkki toiminut :) Mutta oikea ketju kylläkin löytyi.

Kääk! Eikö se linkki toimi? No voihan. Laitan siis vastaisuudessa ohjeen, mistä ryhmän löytää! :) Lisäilen tosiaan ryhmään aina kun ehdin - joskus saattaa kestää muutama päivä, sillä en aivan joka päivä ole foorumilla. Ja laitan tosiaan liittymispyyntöön vastauksen, kun olen lisännyt ko henkilön ryhmään. :)

(Anteeksi, että tulen ryhmään härkkimään. Huomasin sattumalta, että tänne oli tullut kysymyksiä salaiseen ryhmään liittyen.)
 
Takaisin
Top