Yritystä keskenmenon jälkeen

Huomenta ja tsemppiä lääkäriin menijöille myös täältä! :)

Mistä näen, onko minut lisätty salaiseen ryhmään? Yritin etsiä profiilini kautta, mutta en löydä mitään sellaista. Miramaria on kuitenkin ollut online pyyntöni jälkeen.
 
Tsemppiä lääkäriin menijöille!
Mulle tuli hyväksyntä siihen ryhmään, mutta ei siellä ollu keskustelua, ja se keskustelun nimi oli kaikkea muuta kuin km ryhmä :D sainkohan sit vahingossa väärän linkin.
 
Kiitos Mimmu! Timbe, mietinkin liittymisviestiä kirjoittaessani, että kuinkahan paljon noita salaisia ryhmiä on. Että haenkohan edes oikeaan ryhmään.
 
Onhan niitä varmaan tosi paljon, mutta en tiedä kans mihin itse hain :D

Ja ai niin, muoks*
Timbe 19/31 yk 18
 
Minä ainaki laitoin vaan että yritystä keskenmenon jälkeen salaseen ryhmään haluaisin ja oikeeseen oli sit laittanu :) miramarialle tulee varmaa päivänaikana aika paljon viestejä mut toivotaan että pian pääsisitte tuonne toiselleki puolelle :)
 
Tuleeko ovulaatio keskenmenon jälkeen? Mä toivon, että tulis kun mä en testaa nii en tiiä mutta me harrastellaan oikeestaa joka päivä niin eipä niitä sit tarvii tietääkkään, vai? Paitsi tietenkin silleen jos haluu tietää tuleeko niitä mutta tuskin ne vaikuttaa mun raskautumiseen. Olis ihana raskautua heti ja viel tälleen kevään kynnyksellä ku säät on nii ihanat. Okei ei ne säät nyt vaikuta mut kuitenkin :D Vitsi mulla on ollu pari päivää närästystä, eikä mul ikinä muuten oo.. mutta en kyllä viel oo millään voinut tulla raskaaksi. Mä mietin tossa eilen että ku oon kuullut että niissä raskaushormooneissa voi mennä aikaa että ne laskee nii miten mulla oli jo laskenut kokonaan ne siinä alle viikossa.. Mä luulen, että ennen vuotoa ne on jo alkanut laskemaan. Vitsi kun näitä kysymyksiä tulee nyt vasta mieleen eikä silloin kuin olisi voinut lääkäriltä kysyä :)
 
Päivitän tänne kanssa vielä, kun kaikilla ei ole vielä oikeuksia tonne salattuun. Eli, siellä se mollukka näkyi, 17 mm iso. On kuulemma niin hyvän kokoinen, että lääkäri päätti, että huomenna irrotuspiikki. Huomenna siis Pregyl piikki vatsamakkaraan ja ensi maanantaina keltsut käyttöön.

Jasmi, ihan hyvin voit jo ovuloida. Mulle sanottiin kyllä, että aika iso km:n jälkeisistä kierroista on ovuloimattomia. Ainakin semmoisista, joissa raskaus on ehtinyt jo vähän pidemmälle.
 
Kokeile Timbe jos pääsisit tuosta forumin etusivun kautta.. Sieltä keskenmeno ja mul näkyy ylimpänä se salainen ryhmä linkki.
 
Takaisin
Top