Yritystä keskenmenon jälkeen

Tervetuloa Jasmi ja Pönttö ja pahoittelut keskenmenoista! :sad001

Itse ostin keskenmenon jälkeen Raskauskeijusta niitä herkimpiä (10 mlU) liuskatestejä, jotta sain edullisesti varmuuden että plussa muutuu negaksi ja on sitten uusia yrityksiä varten valmiina kasa testejä. :)

Täälläkin olis perinnöllinen rasitus kaksosille,äidinäidillä ollut kaksoisveljekset ja isänkin puolella isovanhemmilla kaksossisarukset (en tarkemmin tiedä kellä). En ihan tarkkaan tiedä onko ollut identtiset vai monimunaiset. Itseä kyllä hirvittää ajatus miten pärjäisi kaksosten kanssa, vaikka toisaalta ajatus ehkä hieman kiehtookin. Mutta tulisi nyt edes se yksi.

Täällä pudotaan sitten tosi korkeelta jos täti tulee viikonloppuna kylään. Nännit on nimittäin hieman kipuilleet, alavatsassa on "tuntunut kummalliselta". huulet on rohtuneet kun en ole muistanut juoda tarpeeksi vettä --> eli janottaa enemmän, hetkittäin tarttumut kummallisia hajuja nenään, vessakin ehkä ravaan hieman useammin, oon nukkunut paremmin ja nähnyt unia. Että näin. Onkohan vain mielikuvituksen tuotosta kun näin aikaisin tuntuu tältä?o_O

Ja täälläkin odotellaan salaiseen ryhmään pääsyä, tosin vasta laitoin viestiä.

Kp 24/28-30
 
Eitzu, kiitos listasta mitä oireita sulla on ni sai iteki lisää tuulta purjeisiin ja toivoo plussaan nimittäin täälläki rohtuneet huulet ja unia näkee nyt joka yö plus ne kaikki muut.. hitto jos tuleeki nega :/

Mut on ne oireet sullaki lupaavat :) millo meinasit testata? :)
Kp25/28
 
Esikoinen, aattelin yrittää malttaa lauantaihin, mut voi olla etten malta, tänään oon pyöritellyt et jos nyt edes keskiviikkoon malttaisin. :) Noilla herkillä liuskoillahan voisi kai testata jo nyt... Arvaa vain poltteleeko kaapissa. :)
 
Jasmi93 ja Pönttö, pahoittelut menetyksistänne. :sad001 Kurjaa, kun ryhmä vaan kasvaa, saisi alkaa tyhjentyäkin samaa vauhtia.

Esikoiselle ja Eltzulle plussatuulta testeihin!!

Me käytiin tänään miehen kanssa kevään ekalla pyörälenkillä! Ihana kevätilma ja jotenkin tuntui hyvältä ja toiveikkaalta tämä elämä. Ei uskoisi fiilisten perusteella, että huomenna olisi pitänyt olla meidän pikkuisen laskettu aika. Oikein huvittaa, kuinka kierron edetessä uskon taas vahvasti, että vielä mekin pikkuinen saadaan. Ei varmaan vielä tässä kierrossa, mutta joku päivä. :shy:
 
Joku muuten kyseli hyvistä ovistesteistä. Mä olen tykännyt RFSU:n testeistä. Ne ovat helppoa tulkita, antavat hailakkaa ja alkavat selvästi tummua vasta juuri oviksen alla ja sitten antavatkin jo helposti tulkittavan plussan. Ei tarvitse montaa päivää tikkuja tihrustella ja arpoa, onko plussa vai ei.
 
Kiitos starling ovistestivinkistä! :)Noita taidan seuraavaksi kokeilla. En taida käyttää enää mitään Raskauskeijun testejä, koska ne herkimmät, 10miu, raskaustestit näyttivät raskauden myöhemmin kuin esim. First signal ja niillä tuli hailakampaa viivaa kuin apteekin omalla, joka on vain 25miu. :wacky:

Minäkin laitan viestiä salaiseen ryhmään liittymisestä - vai onko se tarkoitettu vain teille kauemmin kirjoittaneille?
 
Pönttö, hyvä kun sanoit noista raskauskeijun testeistä! Täytyykin suhtautua niihin varauksella kun niitä tekee! Ja ei mun ymmärtääkseni salaisessa ryhmässä mitää rajoitteita ole. Itsekkin vasta muutaman päivän vasta kirjoitellut tänne.
 
Pönttö, olen testannut myös raskauskeijun liuskilla, mutta noi RFSU:n testit ovat toimineet mulla paljon paremmin ja jättävät vähemmän arpomisen varaan.
 
Joo, Eitzu86, petyin niihin testeihin kovasti. Empiiriset tutkimukseni osoitti ne epätarkoiksi verrattuna moniin muihin. Olisi mielenkiintoista kuulla, onko muilla samoja kokemuksia. Itse testailin niillä kahdessa eri raskaudessa ja molemmissa luulin negakierroksi aluksi noiden testien takia.
 
Puhutteko nyt semmosista liuskoista vai mistä. Mä oon käyttänyt vaa niitä apteekin omia mut niistä tulee iso lovi lompakkoon, että ajattelin nyt netistä tilata vähän halvempia. Jos tiedätte jotain hyviä ja halpoja nii saa suositella ;D
 
Pönttö, oho! No kerron miten mulle käy kun jossain vaihees testailen. Ei siis välttämättä pidä pettyä jos nega tulee.. onneksi on pari digiä joilla sitten varmistaa asia menkkoja ei ala kuulumaan.
 
Tervetuloa keskustelemaan jasmi93 ja Pönttö. Pahoittelut keskenmenoistanne.

Pönttö: Mulla ainakin lh-huippu menee sen verran nopsaa ohi, että mikäli mulla ei olis kovia kipuja tai en ahkerasti tikuttelis, niin en kanssa saisi sitä kiinni. Esim. pe-iltana viiva selkeästi kontrolliviivaa haaleampi (mutta näkyvissä selvästi kuitenkin), la-aamuna (n.klo:8) melkeinpä tasavahva, n. klo:12 selvästi kontrolliviivaa vahvempi., su-iltapäivänä ei enää mitään. Luulen, että la-iltanakin olisi ollut enää hailakka, joten ahkeran tikuttelun vuoksi sain tikkuunkin plussan. Eli suosittelen siinä oviksen lähetessä tikuttamaan sen kaksi kertaa päivässä.

Juttelitte noista kaksosista. Me, kun aloitettiin clomit, niin mies oli ihan into piukeena, että jospa tulisi kaksoset. Ollaan haaveiltu vielä kolmesta yhteisestä lapsesta, joten eipä tuo nyt maailmanloppu olisi, vaikka työlästä varmasti tulisikin olemaan. Itseäkin ehkä vähän kutkuttaisi ajatus kaksosista, mutta riskien (ja kaikkien muiden jo olleiden vaikeuksien vuoksi) pelkäisin, ettei mun kroppa tulisi kuitenkaan sellaista kestämään. Kun nyt tulisi edes se yksi:signs003

Mäkin käyn heti laittaan pyynnön menemään salaiseen ryhmään.

Kp 20/31 (tässä kierrossa). JES...pääsin kakkosella alkavalle kp:lle :talk017:wacky::grin
 
Joo, kerro Eitzu sitten kokemuksia! Ekan kerran testasin niillä negan päivää ennen menkkojen oletettua alkua ja heikon plussan siitä kahden päivän kuluttua. Apteekin oma näytti tuona plussapäivänä paljon selkeämpää viivaa. Tokan kerran testasin niillä negan samana päivänä kun first signal antoi plussan (noiden testien pitäisi olla molempien 10miu).
 
Jasmi93, joo puhuttiin pöntön kanssa raskauskeijulta tilattavista herkistä liuska raskaustesteistä. Ja nimi on pelkkä Miramaria. Itsekkin etsin ensin admin-miramariaa. :)
 
Mäkin laitoin pyyntöä suljettuun ryhmään :)

Pahoitteluni kovista kokemuksista uusille ryhmäläisille! :sad001

Blaah kylläpä tympäsi katsoa salkkareista Sannin synnytystä :sad001 kaikkia tuommosia oon koittanut vältellä mutta oli muitakin katsojia niin koitin keskittyä kaikkeen muuhun... ja huominen lääkäriaika jännittää :sad001
 
Takaisin
Top