Yritystä keskenmenon jälkeen

En minäkään, koska en löydä mistään sitä oikeaa ryhmää :D oon aina puhelimella täällä, joten voiskohan sit johtua siitä..
 
Voisin tulla tänne mukaan. Marrasvauva oli tulossa, mutta meni kesken heti alkumetereillä. Kirpasi aika kovasti .

Uusi raskaus on tervetullut heti.
 
Se salainen ryhma loytyy tosiaan Keskenmeno-otsikon alta (jos menet foorumin etusivulle), ei siis ole taalla kuumeilijoiden puolella.
 
Timbe mäkin oon aina puhelimella täällä.

Ainakin androidille kun menee siihen foorumin alkuvalikkoon niin siinä on "vauva ja lapsiaiheiset keskustelut" sinne kun menee tulee se "keskenmeno" ja siellä ylimpänä näkyy "Keskenmenon kokeneiden salainen ryhmä" mut se näkyy vaan jos on jo hyväksytty ryhmään. :) koitappa timbe löytää se, sua jo kaivataan! :)

Junibea kans lähettämään pyyntöä salaiseen, tämä ketju kun on siirtynyt sinne :)
 
Nyt laitoin johonkin ryhmään viestiä mutta en tiedä menikö oikeaan, ainakaan tässä puhelimen sovelluksessa ei näy vielä sitä viestiketjua
 
Laitoit sinne esittely ketjuun. Sinne esittelyt ja sitten sen ryhmän sisässä on erikseen se lörpöttely puoli. Nimeltään "Keskenmenon jälkeen raskautuvat" mutta oikeassa ryhmässä jo olit :)
 
Se tunne kun keskenmenosta ei ole ehtinyt edes toipua ja ystävä kertoo olevansa raskaana (vahinkoraskaus) :smiley-angry017

Ja jotenkin vaikka keskenmeno on aika yleistä niin silti aattelee että ei meille ikinä niin käy.. :smiley-ashamed008
tai no yhden kerran aiemminkin kävi, odotin kaksosia mutta toinen meni kesken..
nyt on vaan himppasen paha mieli niin on kai paras mennä peiton alle märhetimään ja toivoa että vuoto loppuis pian..
 
Voi Junibea, minäkin tipahdin marraskuisista:sorry:

Itselläni on edellisestä suhteesta yksi lapsi, joka tärppäsi heti kun annettiin lupa tulla.. Tämä keskeytynyt raskaus sai alkunsa yk4, kesken meni rv6+6. Ajateltiin että aloitetaan heti yrittämään uudestaan, toivottavasti tärppäisi pian, mutta paremmalla lopputuloksella.

Ei sitä itsekään osannut ajatella että keskenmeno osuisi omalle kohdalle, yritin ajatella että mahdollisuus sille että kaikki menisi hyvin on suurempi kuin että saisin keskenmenon.. Noh, nyt on valitettavasti tämäkin koettu, mutta minua lohduttaa se tieto että raskaus ainakin on mahdollinen, toivon kovasti että meillä oli matkassa vain huonoa tuuria, eikä pettymys seuraisi toinen toistaan.. Kuin vain tämä vuoto loppuisi ja saisi negan raskaustestin niin voisi taas aloittaa yrittämisen.

Tsemppiä muille ja plussatuulia. Varmasti rankkaa ja piinaavaa odotella koska on oma vuoro, mutta on se vain sitten kaiken sen arvoista kun saa lapsen syliin asti:smiley-angelic003
 
Anni, pahoittelut keskenmenosta! Ei sitä keskenmenon pelkoa voi uskoa todelliseksi, ennen kuin sen on itse kokenut. :sad001 Tsemppiä odotteluun! Se tuntuu niin pitkältä ajalta odottaa, että vuoto loppuu ja pääsee uuteen yritykseen, kun mieli tahtoo usein niin kovasti jo yrittää uudelleen. :Heartpink
 
anni, pahoittelut km :sad001 ja tsemppiä jälkivuotelun kanssa. Toivottavasti pääsisitte pian uuteen yritykseen :) ja olet oikeassa. Näiden taisteluiden jälkeen pikku nyytin saaminen syliin on kuin lottovoitto!
 
Takaisin
Top