Yritystä keskenmenon jälkeen

Mulla näyttäis vihdoin vuoto loppuvan. Tänään on 7 vuotopäivä. Nyt vuotaa enää vanhaa verta, ei kirkasta.
Mulla on tuskallisen pitkät kierrot, mutta eihän tässä auta muu kun odotella.
 
Mulla on nyt menossa viides vuotopäivä, eikä loppua näy.. Mutta eiköhän se tästä, mulla on onneksi säännöllinen 25-28 päivän kierto, että jos tässä kierrossa tulis ovis niin sen pitäis olla vähän yli viikon päästä :)
 
Moikka! Uusi kirjoittaja esittäytyy, olen jo hetken aikaa seurannut palstaa taustalta ja täytyy kyllä todeta, että olen saanut tästä valtavasti vertaistukea, vaikken ole itse keskusteluun osallistunutkaan. Taustalla selittämätöntä lapsettomuutta kohta 3 vuotta. Viime syksynä sain vihdoin elämäni ensimmäisen plussan, joka päättyi viime jouluna keskeytyneeseen keskenmenoon viikolla 12, sikiö oli kuollut jo hetkeä aiemmin. Aika rankka on prosessi kokonaisuudessaan ollut, ei tällaista kyllä toivoisi kenellekään. Plussatuulia kaikille!
 
Kiitos Anskunen, samoin myös sinulle! Kuten täällä muutkin ovat todenneet, ei näitä tunteita oikein pysty ymmärtämään, jos ei ole keskenmenoa kokenut. Jatkuva tunteiden vuoristorata on aika kuluttavaa, puhumattakaan tästä pitkittyneestä ja epätoivoisestakin lapsentekoprosessista, josta romantiikka on välillä melko kaukana :)
 
Itsestäni voisin kertoa vielä sen verran, että ennen plussausta aloitimme lapsettomuushoidon julkisella puolella. Testeissä minulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta, johon aloitin lääkityksen. Kun kaikki testit yms. oli käyty läpi, aloitin syömään clomifeniä. Ensimmäisestä clomi-kierrosta tuli plussa, joka sitten päättyi kuitenkin keskeytyneeseen keskenmenoon. Nyt olen yrittänyt raskautua jo muutaman kierron ajan, mutta tuloksetta.
 
Mulla menossa 9 vuotopäivä. Onneks tulee enää vaan pientä tuhrua.. Onko normaalia että on kipuja tässä vaiheessa vielä? Tuntus enemmän olevan munasarjoissa kipu kun kohdussa.. ovulaatiokipuja ne tuskin on koska mulla on pitkät kierrot 35-55 päivää.
 
Junibea, mulla tuntui koko sen ajan, kun jälkivuotoa oli (3 viikkoa) lievää supistuskipua kohdussa. Lisäksi vasemmassa munasarjassa kipuili kysta, jonka sain ilmeisesti kylkiäisenä keskenmenon jälkeen.
 
Mun äiti ainaki varotteli kohdun ulkoisesta jos sattuu munasarjoista enemmänki. Mutta en tiiä miten se oikeesti pitää paikassa
 
Junibea, mulla kipuili välillä tosi kovaa kohdunalue ja välillä ei ollenkaan km aikana.. Eli varmasti kun kohtu yrittää tyhjentyä niin aiheuttaa kipua
 
Oletteko testailleet milloin on raskaustesti alkanut näyttämään negaa keskenmenon jälkeen? tänään on kp8 keskenmenosta laskettuna, aamulla tein testin ja näkyi vielä toinen erittäin haalea viiva.. Negaksi sen kuitenkin luokittelisin, eihän se hormoni niin äkkiä kehosta poistu. Vuotoa on vielä mutta näyttäis olevan vähenemään päin :) Mietin vain että jokohan sitä viikonloppuna uskaltaisi alkaa yrittämään uutta raskautta..
 
Mulla oli jo sillon viimeisenä eli 5 vuotopäivänä verikokeissa se hcg (vai mikä olikaan ) nii 2. Ja raskaustestii en tehnyt mut kyllähän siinäkin olisi ollut nega
 
Tajusin tässä että varmaan turha alkaa testaileen edes ovista niin kauan kun raskaustesti näyttää plussaa, kun eikös jotkut saa ovistesteihin kaks viivaa kun ovat raskaana:eek: huoh.. ei kai auta kuin odotella.. täytyy testata uudestaan kun vuoto on kokonaan loppunut..:sorry:
 
Joo niin mä oon ymmärtänyt. Vissiin ei voi edes tulla niin pitkään kun on sitä raskaushormoonia kehossa. Me alotettiin heti kun vuoto oli loppunut :) ekan kerran jälkeen vuoti sen jälkeen vielä sitä ruskeeta mut johtu varmaa siitä rassauksesta. Hyvä vaan koska sen jälkeen tuli loputkin pois :D mutta ei tosiaan paljoo tullut sen jälkeen.
 
En tiiä kyllä täällä pari on jotka on tullu ja toivon kovasti että itekki raskautuisin heti, yritys kova :wink joku sanoi että on sitä mieltä että sponttaanin keskenmenon jälkeen tulisi helpommin ja itellä oli just semmonen ja tapahtui jo 5+ jotai joten mahiksii on toivottavasti :)
Junibea eikös sullakin ollut iha sponttaani ja aika alussa ?
 
oli spontaani ja heti alussa. n.viikon ehdin iloita raskaudesta kunnes tuli noro-virus ja seuraavana päivänä aloin vuotaa verta. tänään eka päivä kun ei oi edes tuhrua tullut ja jos kp:t lasketaan ekasta vuotopäivästä niin kp 10 tänään. mulla on tosiaan pitkä kierto niin en ovulaatiota odottele vielä pariin viikkoon.
 
joo mulla on nyt 18/31 nii periaatteessa mulla oli just ovis jos oli, siis jos ei kierto mennyt sekasin tosta keskenmenosta. Mulla välillä saattaa olla enemmänkin kuin tuo 31 mut nyt ennen tota km raskautta oli monta kuukautta tasan toi 31.
 
Mä niin toivon, että tulisin raskaaksi jo tästä kierrosta kun sillo kun tulin raskaaksi meillä oli tasan yhden kerran niin että mies päätti tulla sisään.. ja nyt on melkein joka päivä. En todellakaa haluu nähä verta housuissa pitkään aikaa :smiley-angry016
 
Takaisin
Top