Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@belen ääh, miten turhauttavaa. Jospa se viiva sieltä ilmestyisi kumminkin vielä :)
Edelleen totean omasta navasta vaan että kyllä odottavan aika on pitkä. Tänäänkin mulla on ollut erinäisiä tuntemuksia, ikäänkuin jomottelua tai polttelua tuolla alavatsalla ja munasarjojen (?) kohdalla.. yritän olla ajattelematta asiaa ja herättelemättä toiveita, kun netistä olen lukenut että samanlaisia oireita on moni saanut Teroluteista.. plaah.
En ihan vielä tossa kohtaa heittäis pyyhettä kehään. Se voi näkyä vaikka dpo12… tai 14….Täällä testattu herkällä testillä räikyvän valkoinen nega, dpo 9-10. Ei löydy viivaa tai haamua edes hyvällä mielikuvituksella eli kylläpä se taisi olla tässä tämän kierron osalta..![]()
Sitten vasta luovutetaan kun menkat alkaa! Ikävä kuitenkin toi fiilis ja ymmärrän, miksi tuntuu, ettei tärpännyt. Mutta kuitenkin, menkat ei oo alkaneet vielä… Raskastahan se on pysyä positiivisena kierrosta toiseen.Mitäs muille kuuluu? Onko testejä tehty? Onko valonpilkahduksia?
Itselläni tuli eilen jo tunne, että ei muuten tärpännytkään ja tänään sitten kurkkasin Ouraa, niin pieni pudotus lämmöissä cyclogestista huolimatta (on edelleen follikkelivaiheeseen verrattuna kyllä koholla), eli oliskohan se keltarauhanen siellä taustalla lakannut toimimasta... testejä en ole tehnyt. Monet itkut on jo itketty, mutta nyt sitten kidun parin päivän ajan ennen kuin vuoto alkaa. Sydän särkyy tähän, taas kerran, ja mietin, jaksanko enää jatkaa yrittämistä. Onko tämä enää sen arvoista, kun sydän särkyy kierto toisensa perään ja olen täysi haamu muutaman vuoden takaisesta itsestäni.
No näinhän se on, ja itselleen on aina vaikeampaa valaa luottamusta ja toivoa kuin muilleSitten vasta luovutetaan kun menkat alkaa! Ikävä kuitenkin toi fiilis ja ymmärrän, miksi tuntuu, ettei tärpännyt. Mutta kuitenkin, menkat ei oo alkaneet vielä… Raskastahan se on pysyä positiivisena kierrosta toiseen.
Itsellä vähän jotain tuntemuksia ja turvotusta alavatsassa, mutta en toisaalta yleensä seuraa kiertoani näin tarkasti, niin vaikea sanoa, onko siinä mitään erikoista. Ja samat oireethan ne voi sekä raskauteen että menkkoihin liittyä.
Minä oon ollut kaksi kertaa raskaana, ja kummastakaan en kokenut isompia oireita ennen plussaa (ja en juurikaan sen jälkeenkään)! Esikoisesta muistelen tunteneeni oloni hieman nuhaiseksi, toisesta (keskeytysNo näinhän se on, ja itselleen on aina vaikeampaa valaa luottamusta ja toivoa kuin muillemutta näinhän se on, vielä ei ole mitään varmuutta.
Minua taas hämää ”oireettomuus”, jotenkin kuvittelin että sitä heti tietäisi oireista, että on raskaanaNyt siis dpo11. Ajattelin, että oksentelisin jo valtoimenaan. Ei ole mitään turvotusta tai oloja. Mutta kai sekin mahdollista sitten on.
![]()