@belen ääh, miten turhauttavaa. Jospa se viiva sieltä ilmestyisi kumminkin vielä :)
Edelleen totean omasta navasta vaan että kyllä odottavan aika on pitkä. Tänäänkin mulla on ollut erinäisiä tuntemuksia, ikäänkuin jomottelua tai polttelua tuolla alavatsalla ja munasarjojen (?) kohdalla.. yritän olla ajattelematta asiaa ja herättelemättä toiveita, kun netistä olen lukenut että samanlaisia oireita on moni saanut Teroluteista.. plaah.
Sama juttu, aika kuluu karmean hitaasti… ihan samassa veneessä ollaan! Pelkään myös, että herää turhia toiveita.
Minä huomasin eilen pientä vaaleanpunaista tiputtelua, sitä tuli pyyhkiessä pariin otteeseen ja sittemmin loppui. Edellispäivänä oli vatsakipuja, nekin loppuivat. Mieskin on jo googlaillut ja sanoi, että saattavat liittyä kiinnittymiseen. No niin saattavat, mutta saattavat olla jotain muutakin, esim. minulla cyclogestiin liittyvää.
Mies vaikuttaa optimistiselta, mutta minä en vain pysty kuvittelemaan sitä lopputulosta, että pääsisin edes testin tekemään.
Eilen kaiken googlailun keskellä löysin vielä lämpöjen putoamiseen liittyvän ”implantation dipin”, jonka esiintyminen ei kyllä vahvista kiinnittymistä, vaan sekin voi johtua hormonaalisista muutoksista. Seuraan Ouran kanssa lämpötiloja, ja aloin murehtia, että sellainenkin täytyisi vielä lämpötiloista löytää.
Noh! Tänään oli sitten lämmöissä pieni pudotus, niin ensimmäinen ajatus oli, että kuukautiset alkavat, eli eipä tullut ”jes, implantation dip” -oloa. Cyclogestiä kuitenkin vielä 4 annosta käyttämättä, se pitää kuukautiset todennäköisesti joka tapauksessa väh. 4 päivää poissa, mutta vähän lannistunut olo tästä tuli.
Ja aina sormus on voinut olla huonosti.
Mutta päätinpä, että huomenna en katso Ouran lämpötiloja tai googlaile mitään. Jospa yrittäisin vain elää. Elämä menee ihan ohi tässä murehtimisessa, analysoinnissa ja googlailussa.