Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin hulinaa tää arkeen paluu ettei ole kunnolla ehtinyt osallistua keskusteluihin, mutta joka ilta luen! 😄 Täällä ovistesti tuli positiiviseksi eilen ja viimeisen pakastealkion siirto tehdään tällä viikolla 🙏✨ Jospa nyt!
Tsemppiä kaikille, ja @Puar älä ole meidän takia pahoillasi - aina ihana kuulla kun joku palstalainen onnistuu ☺️🫶

@Puar ei syytä huonoon omaatuntoon! Nämä on niin henkimaailman juttuja kellä onnistuu ja miten tai milloin, että tärkeintä että onnistuu 🥳
Ja toivottavasti kaikki on hyvin ❤️

Keskenmeno on kyllä sellainen, että en minäkään oikeasti osannut sitä ekalla kertaa pelätä.. enkä todellakaan osannut varautua, että olisi tuulimunaraskaus vaikka tiesin, että sellaisiakin maailmaan mahtuu.. ja en arvannut, että meillä näin pitkä ja kivikkoinen taival tulee olemaan, vaikka vaikeaksi tiesin.. kun diagnoosin 23-vuotiaana sain.. eli kohta 17 vuotta sitten... Mutta en todellakaan silloin kokenut vielä olevani valmis perhe-elämään.. sitten on ollut niin monia tilanteita burn outtia yms.. että elämä menee ihan ihmeellisiä polkuja.. ja yritän ajatella, että kaikelle on syynsä... Jotta tätä jaksaisi...

Tokalla kertaa jo kyllä pelkäsin keskenmenon vaaraa.. vaikka yritin olla positiivinen.. se ihme tiputteluvuoto ei auttanut asiaa.. vaikka sekään nyt ei kerro mitään suuntaan tai toiseen... 🤦‍♀️🙄

Toki tässäkin yritän mennä positiivisen kautta, parempi spontaanisti ja näinkin aikaisin, eli tilanne oli ohi aiemmin, mitä edellisessä edes asiaa huomattiin.

Ja toivottavasti uus kerta tulisi nopeammin, eikä menisi kuukausia... Toki tänä keväänä kait se pitää hoitoihin yksityiselle hakeutua, jos ei nyt ihmeitä tapahdu.. 🤔

Mutta kerro @Puar ihmeessä kuulumisia, niin saadaan iloita tässä yrittämisen lomassa 🥳

@pääskyläinen mahtavaa! Tsemppiä ❤️

@Höperö piinapäiviä 😁 eli testaatko viikonloppuna vai sinnitteletkö pitempään?

Niin hulinaa tää arkeen paluu ettei ole kunnolla ehtinyt osallistua keskusteluihin, mutta joka ilta luen! 😄 Täällä ovistesti tuli positiiviseksi eilen ja viimeisen pakastealkion siirto tehdään tällä viikolla 🙏✨ Jospa nyt!
Tsemppiä kaikille, ja @Puar älä ole meidän takia pahoillasi - aina ihana kuulla kun joku palstalainen onnistuu ☺️🫶
Kaikki sormet ja varpaat ristissä! 🤞

@Höperö piinapäiviä 😁 eli testaatko viikonloppuna vai sinnitteletkö pitempään?
No omalla kierron pituudella olis varmaan järkevää odottaa vielä ainakin viikko, mutta nyt kun tää tuli puheeksi ni saa nähdä malttaako mennä viikonlopun yli 🤭 onneks on paljon kaikkea meneillään niin tää asia ei pyöri ihan koko ajan päässä. Tälle kierrolle ei ne odotuksetkaan oo niin kovin korkealla, kun tallettelut oli vähän etukäteen.

Onnea @Puar ❤️✨ ihania uutisia ja älä yhtään tunne syyllisyyttä, ihana iloita muiden uutisia.

@pääskyläinen tsemppiä alkion siirtoon ✨

Täällä kp3 nyt ja aika huoh olo. Oli niin hyvä fiilis viime kierron keskikohdilla, että tää on meidän kierto, kunnes lämpömittausten mukaan, jos siihen nyt luottaa, ovis olisikin tullut paljon myöhemmin kun luultiin (testeillä en taas saanut ovista kiinni). Luteaali jäi sitten tämän myötä naurettavan lyhyeksi. Nyt mietityttää että onkohan tälläisiä kiertoja ollut enemmänkin tietämättä, että onko meillä ollut toivoakaan. No, tän uuden kierron katson nyt tarkkaan, saapahan sitten dataa sitä varten jos hoitoihin joudutaan. Ja ehkäpä tämä sitten auttaisi pääsemään niihin hoitoihin nopeamminkin.

Hei kaikki!

Täällä yksi uusi vauvakuumeilija. Täytin juuri 37v., ennestään perheestä löytyy puolison lisäksi kaksi poikaa. Aika pitkään pohdittiin kolmannen yrittämistä. Välillä oli elämäntilanne ja oma jaksaminen sellaista, ettei uskallettu aloittaa yritystä vaikka periaatteessa oltaisiin haluttu kolmonen jo aiemmin. Mutta nyt on jaksaminen selkeästi parempaa ja ikää tulee koko ajan lisää (ja mahdollista ikäeroa sisaruksiin), joten nyt uskallettiin lähteä kunnolla yrittämään. Lopetin minipillerit tammikuun alussa ja nyt mennään kp 5 eli ovista odotellessa.

On ollut kiva lukea teidän kuulumisia ja toivon kovasti plussatuulia kaikille! Ja paljon onnea @Puar plussasta! :smiling face with heart-eyes:

Mä tein siirron eteenpäin asiassa ja laitoin Ovumiaan viestiä, että mitä vois vielä tutkia ja mitä tehdään. 🙏🏻 Tänään kp6 ja hedelmällisyysmonitori (clearblue) pyysi tekemään ekan testin. Vielä ei tietty mitään ovista ole…

Liitteet

• IMG_7281.jpeg
    IMG_7281.jpeg
    582.9 KB · Katsottu: 141
@belen viimeksi piti tyhjentää lääkkeillä... Vuoto kesti silloin kauemmin ja muistaakseni meni kuukausi ekoihin menkkoihin... 🤔 Ja melkein heti oli kyllä sitten aika säännöllistä.. vaikka onhan tässä ollut viime aikoina vaikka ja mitä häiriötä... 🙈

Kiitos @pääskyläinen ja tsemppiä 🧡 toivottavasti tarraa lujasti kiinni ja pysyy matkassa 🙏🏻

Eilen oli jo melkein yhtä tummat viivat ovistestissä, niin piti toisemme kellistää, kaiken varalta... 😅
Tänään tulikin sitten käytännössä heti testiin näkyviin kaksi viivaa.. tähän asti on saanut odottaa minuutin tai kaksi sitä toista viivaa. Ja nyt tummui yhtä vahvaksi 🥳 mahtavaa, kerkesin jo melkein maani myydä, että nyt kroppa lopetti toiminnan...🙄 Kun reilu kaks viikkoa tikutin ovista.. oon vain niin malttamaton.. 🙈
Pakkohan se on tänäänkin sitten... Luulis riittävän.. kun viimeksikin riitti.. tai jos mies vain jaksaa, niin sitte vielä huomennakin 😁 mulle kyllä käy, kun meni tässä yli kuukausi ilman... 🙈 Km ja flunssat.. 🙈

Jei @Kesäheinä85 !

Täällä kp12, ovistestit nega. Kp8-9 näytti että olisi vahvempaa viivaa (ei posi) mutta nyt taas haaleampaa. Miten lie tuo LH taso kehossa vaihtelee/aaltoilee kehossa ennen ovista 🤨

Onko kellään mitään hyvää sanottavaa Raskauskeijun OneStep ovistesteistä? Tilasin tosi ison kasan edullisesti mutta ensivaikutelma muutaman pvän perusteella on että laatu ei ole kummoinen. Värjäytyvät voimakkaasti punaiseksi, viivoja vaikea lukea tämän vuoksi testiajan puitteissa. Onkohan nää ihan susia..? 😅

En oo kokeillut muita ovistestejä ku mitä lähiapteekeista saa.. tai no taisin kerran tai pari tilata yliopiston apteekista niiden ovistestejä.. parhaiten mulla on toiminut nuo
1737392291148.jpeg

Ja tässä vuosien kokemuksella, mulle paras aika on tehdä testi klo 16 jälkeen.. teen yleensä töiden jälkeen kotona klo 17 aikoihin, toki joskus venyy myöhempäänkin.. 🤔

Alussa oli testejä joissa oli että testata aiemmin päivällä.. oon sitten kokeillut testata aamupäivällä, päivällä ja iltapäivällä/alkuillasta.. ja tuo iltapäivä/alkuilta on mulla se ajankohta milloin plussa näkyy.. muutoin saattaa jäädä huomaamatta. 🙄

Nää on kans ollu ihan ok
1737392538499.jpeg

Se tosiaan voi aaltoilla se lutenisoiva hormoni ja voi tulla kaksi piikkiä, jos ekalla ovulaatio jääkin jostain syystä tapahtumatta.. ja joskus voi tulla lähekkäin kaksi ovistakin... 🙈

Mulle on toiminu vaan Pregcheckin ovistestit. En saanu oikein muita sillee pelittään.
Mulla kp10 ja hedelmällisyysmonitori näyttää, että korkea hedelmällisyys ja povaa viikonlopulle ovista. Mä oon lauantain urheilemassa, mutta onhan siinä ilta aikaa 😃😎
Nyt alkoi yrittäminen kyllä. Ihan sama vaikka pitäs odottaa 2kk laihdutuslääkkeen jälkeen. 🤷🏼‍♀️🥳

Onko kellään mitään hyvää sanottavaa Raskauskeijun OneStep ovistesteistä? Tilasin tosi ison kasan edullisesti mutta ensivaikutelma muutaman pvän perusteella on että laatu ei ole kummoinen. Värjäytyvät voimakkaasti punaiseksi, viivoja vaikea lukea tämän vuoksi testiajan puitteissa. Onkohan nää ihan susia..? 😅
Eipä juuri 😅 Minäkin tilasin ison kasan, käytiin ehkä 5 kpl ja möin loput Torissa pois. En muista että tausta olis värjäytynyt punaiseksi, mut testiviiva oli silleen hassusti kaksosainen - esim. viivan alareuna oli tumma = positiivinen, mutta yläreuna vaaleampi = ei vielä positiivinen 🤨 Vaikea selittää, mutta testiviiva oli ikäänkuin pitkittäin kahtiajakautunut. Clearbluen digitestit on miun luottokamppeita, kalliita joo mutta toimii eikä tarvii arpoa.

Takaisin