Kesäheinä85
Sanaisen arkkunsa ammentaja
En kyllä näe mitään...Hain testin kun aamulla kananmuna haisi niin julmetun kamalalta! Pregnancy test checker-sovellus kertoo että tämä on plussa? Ehkä haamujen haamu tai höpönlöpöä? :))) Mitä olet mieltä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En kyllä näe mitään...Hain testin kun aamulla kananmuna haisi niin julmetun kamalalta! Pregnancy test checker-sovellus kertoo että tämä on plussa? Ehkä haamujen haamu tai höpönlöpöä? :))) Mitä olet mieltä?
Tämän aamun testi tässä. Kp28/28-30Hain testin kun aamulla kananmuna haisi niin julmetun kamalalta! Pregnancy test checker-sovellus kertoo että tämä on plussa? Ehkä haamujen haamu tai höpönlöpöä? :))) Mitä olet mieltä?
Toukokuussa aloin opiskelemaan kauppiksen avoimen yliopiston kursseja. Sain tehtyä kaikki kesäkurssit jo, enkä heinäkuussa hirveesti ehtiskään, kun esikoinen on päikystä lomalla.Mitä puuhaatte piinaviikoilla, varsinkin jos ootte kärsimättömiä luonteita?
Mä oon päättänyt, että en testaa nyt ennen ku ihan aikaisintaan lauantaina, jos ei menkat ala, mutta yritän pärjätä maanantaihin. Ma pitäis suunnilleen alkaa menkat vanhan normikierron mukaan.
Töissä on supertylsää ja taapero kesälomilla mummin luona, nii tuntuu niiiiiiiiin pitkältä päivät kaikkien oireiden tunnustelujen kanssaNäin vloppuna mun 2 kk vanhaa kummilasta, niin vauvakuume vain paheni
kuussa aloin opiskelemaan avoimen yliopiston kursseja, niin pidin itseni kiireisenä. Nyt kun esikoinen on lomalla päiväkodista, en pysty heinäkuun aikana hirveesti opiskelemaan ja itseasiassa kävin jo kauppatieteiden kaikki kesäkurssit.
![]()
Hei vauu mitä suunnitelmia, tsemppiä opiskeluihin!Toukokuussa aloin opiskelemaan kauppiksen avoimen yliopiston kursseja. Sain tehtyä kaikki kesäkurssit jo, enkä heinäkuussa hirveesti ehtiskään, kun esikoinen on päikystä lomalla.
Mut heti elokuussa jatkan taas opintoja, tällä kertaa tähtään korottamaan vanhoja YO-kirjoituksia, kirjoittamaan uusia ja lääkiksen pääsykokeeseen. Ruotsia opiskelen heinäkuussakin worddiven ja duolingon avulla.
Sitäpä tässä itsekin mietin, mitä sitä keksisi niille viikoille, että aika menisi nopeamminMitä puuhaatte piinaviikoilla, varsinkin jos ootte kärsimättömiä luonteita?
Mä oon päättänyt, että en testaa nyt ennen ku ihan aikaisintaan lauantaina, jos ei menkat ala, mutta yritän pärjätä maanantaihin. Ma pitäis suunnilleen alkaa menkat vanhan normikierron mukaan.
Töissä on supertylsää ja taapero kesälomilla mummin luona, nii tuntuu niiiiiiiiin pitkältä päivät kaikkien oireiden tunnustelujen kanssaNäin vloppuna mun 2 kk vanhaa kummilasta, niin vauvakuume vain paheni
![]()
Mä oon hokenut nyt tätä itelleni, että jos oon raskaana (ja kaikki menee hyvin) nii 40 viikkoa pitää malttaa odottaa sitä vauvaakin, niin kyllä nyt pitää jaksaa viekä yks viikko odottaa testaamistaMiettikäpä miten pitkä odotusaika on ku tää piina viikkokin tuntuu niin pitkältä,
Sit jos tärppää niin pitää alkaa jännittään jatkuuko se.. ehkä pitäs tosiaan vaan yrittää ottaa rennosti ja vaikka urheilla ja seurustella ihmisten kanssa
Jännät paikat on monella