Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä
Heippa! En ole vuosiin kirjoitellut tänne enkä ajatellut enää tänne tulevani… Kuitenkin päätettiin vielä kokeilla saataisiinko ”vielä yksi” lapsi tähän maailmaan. En tiedä joko jotain tapahtuu, kun uskoakseni ovis oli 3 päivää sitten. Siihen liittyvät menkkamaiset kivut eivät kuitenkaan lähteneet vielä pois, vaan mulla on maha- ja selkäsärkyä sekä pahoinvointia… Näinköhän? Kyseessä mahdollinen 4. lapsi ja olen jo 42v, ja ekaa kertaa koko homma hieman jännittää! Tulin tänne vertaistuen toivossa. :)
 
Tämä on kyllä tärkeä vertaistukipaikka, kun on muitakin 35+ täällä 😊

Tikuttelin nyt kuitenkin edelleenkin ja ei vaan tuu ovis+, mutta kuitenkin illalla oli ovislimat 😵‍💫 Vaihdoin jo noista rupusista onestepeistä Apteekin ovistesteihin, mut ei vaa vahvistu. Haen kyllä pregcheckejä ja CB digejä ens kiertoon. Ja jos taas on jotkut 1 pvän menkat nii pakko voittaa pelkoni ja mennä sinne gynelle 😭 Mulla vaan on tukostaipumus, niin en tiedä voisko ees aloittaa OI? 🤔

Soriii tällainen kunnon "olen kaiken toivon heittänyt" tilitys, kun turhauttaa nega ovistestit 🫠
 
Fi-ia, mihin aikaan vuorokaudesta testaat?
Minulla apteekin testit ovat toimineet hyvin.
Ihan haaleaa viivaa näyttävät, kunnes sitten ovis päivänä tai jo korkeintaan vuorokautta ennen lähtee tummumaan.. toki sekin on tietty yksilöllistä miten hormoni pitoisuus lähtee nousuun...
Ja testaan 17-21 välillä, aamupäivällä tai päivällä testatessa en saanut ovista kiinni...
Vuoden testasin kaksi kertaa päivässä ja nyt vuosi on mennyt iltapäivällä/illalla ja aina olen saanut oviksen kiinni... 12-15 kiertopäivä.. ja kierto 24-26 päivää.. 🤔

Toki minullakin oli 22 syksyllä ja keväällä ovuloimattomia kiertoja.. varmaankin ihan PCOSn takia.. sit söin letrozoleja muutaman kierron, raskauduin ja piti keskeyttää... Sit tyhjennysvuodon jälkeen kierto on taas ollut vuoden säännöllinen ja ovis on löytynyt.. että jotain positiivista negatiivisesta tilanteesta... Kait... 🤔
 
Oon aina testaillut klo 13-16 ja oon tähän asti saanut kiinni tosi helposti. Nyt sit oon testannut 2 krt, aamulla ja iltapäivällä, eikä nappaa. Luulen (ja toivon) kyllä, että se vaan on nyt siirtynyt, kun oottelen sitä niin innoissani 😂

Mulla on 2 kuukautisappia, toisessa on v. 2012 saakka tiedot ja Premomin aloitin vuoden vaihteessa. Premom on itseasiassa siirtänyt nyt oviksen sunnuntaille, et jospa se siellä vaan oottaa tuloaan 🤞🏻🤞🏻

Mulle lisäpainetta luo puolison aiempi haluttomuus, niin jänskään nyt ehkä myös sitä, että jaksaako hän vielä kuinka monta päivää tässä kierrossa 🙈
 
Mä mietin, että oliks mulla jo ovis kun eilen oli vähän sellasia limoja, mutta ne voi vaan enteillä tulevaakin… toissapäivänä eli kp10 ainakin talleteltiin, varmaan tänäänkin rennolla fiiliksellä ☀️ mun paino humahti -1,5kg alas yhtäkkiä 🥰
 

Liitteet

  • IMG_1821.jpeg
    IMG_1821.jpeg
    354.1 KB · Katsottu: 31
Mulla on vähän sellanen luovuttajafiilis jo🤔 lueskelen kyllä täällä näitä aina ja toivon niiin kaikille plussia, mutta omalta kohalta jotenki semmonen olo, että ei taida enää onnistua 😅 varmaan just jotain itsensäsuojelemista. Viime kierrossakin jätettiin kokonaan väliin oviksen hyödyntäminen kun taidettiin molemmat tarvita vähän taukoa.
 
Hyvä Nanesa! Ei muuta kuin tsemppiä!

Täällä dpo5... Ehkä alavatsassa jotain erilaista tuntemusta... Noh kahtellaan.. yritän ottaa rauhallisesti enkä taas innostu heti... 🙈
Huomenna reissuun, niin tulee onneksi muuta ajateltavaa 😅
Kiitos 😍

Toivotaan parasta, että tärppi olisi käynyt ❤️ Se on hyvä, että saa muutakin ajateltavaa niin päivät menee nopeemmin 😊
 
Takaisin
Top