Pikaista paranemista!Meillä äidillä alko aika myöhään vaihdevuodet, mutta jospa nää on vaan kropan sekoiluja sit.
Mulla ennen hoitoja oli aika aikaisin ovis, olisko voinu johtua siitä hoitamattomasta kilpparista? Ja nyt sit taas oli vaan niin aikaiseen. Just matkalla testaamaan ovista kp7. Katon Premomilla että miten käy viivojen. Tässä flunssaa edelleen poden ja saikkuakin sain kolme päivää.
@Fi-ia Eiks oo ärsyttäviä yllättävät menot tiedän niin ton tunteen! Toivottavasti pääset syksyllä lääkäriin. Hyvä se on tarkistuttaa paikat ja asiat
Ai niin. Hyi että. Mä jouduin varaan 40-vee papan! Ja multa pitäs ottaa kaks, koska mulla on kaksi kohdunkaulaa… Ronkkimisen vuosi 2024!!!
Esikoinen parantu, mutta nyt sitten kuopukselle nousi pieni lämpö. Katotaan säästynkö itse siltä taudilta. Välillä kyllä tuntuu, että ois tulossa ja sitten taas ei mitään.
Minä taas varasin 35v papan
Kp 21 menossa, arvelen, että viikonloppuna menkat alkaa viimeistään. Flo ennustaa menkkojen alun vasta ensi viikon tiistaihin, mutta en usko, että kierto on 28 päivää. Yleensä se on ollu 26-27 tässä muutamana kertana. Jotenkin veikkaan, että tää kierto on nyt tuostakin lyhyempi.