Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt kun noita flunssia taa-as tuntuu kiertävän niin oireiden itselle ilmetessä kannattaa tehdä koronatesti Korona nostaa veren tukosriskiä ja siten on riski istukan toimivuudelle... Jo aivan alkuraskausaikana siihen saa verenohennuslääkkeet.@StarStrike tervetuloa mukaan keskustelemaan ja tsemppiä yritykseen
Minulla on jotenkin sellainen tunne, että tää kierto tulee olemaan lyhyempi, mutta katotaan. Esikoisellakin on pieni flunssa, toivottavasti ei tuosta pahene ja nyt välillä tuntuu itselläkin, että onkohan flunssa tulossa.
Enpä tiennytkään, kiitos tiedostaNyt kun noita flunssia taa-as tuntuu kiertävän niin oireiden itselle ilmetessä kannattaa tehdä koronatesti Korona nostaa veren tukosriskiä ja siten on riski istukan toimivuudelle... Jo aivan alkuraskausaikana siihen saa verenohennuslääkkeet.
En tiennyt minäkään, kunnes tuolla odottajien keskustelussa tuli ilmi. Varmistin asian taaperon neuvolalääkärikäynnin yhteydessä lääkäriltä...Enpä tiennytkään, kiitos tiedosta
@Indigo Anteeksi en muista mikä tilanne teillä on (vain luomu-yritys / hoidot mahdolliset), mutta liittyen tuohon "kiinnittyminen tapahtuu mutta jotain vialla" -ajatukseen: Meille tehtiin eka inseminaatio tällä viikolla. Sain suoraan tukilääkkeeksi Terolut 10 mg aamuin illoin kp:ille 18-29. Synteettistä keltarauhashormonia siis, ylläpitämään kohdun limakalvoa mahdl. raskautta varten. Miulla ei ole ollut lyhyen luteaalivaiheen ongelmaa eikä tiputtelua ennen menkkoja, mutta Terolutit määrättiin silti. Jos raskaustesti pos kp29 alkaa Lugesteronit, joita jatketaan koko alkuraskaus. Kiittelinkin gyneä siitä, että tukilääkket määrättiin heti eikä ajatuksella "kokeillaan ensin ilman ja jos ei toimi niin sitten". Ovulaation induktiotahan käytetään käsittääkseni myös luomuyrittäjillä, voisko gyneltä kysäistä olisiko oviksen jälkeiset tukilääkkeetkin mahdollista saada..?Mulla alkoi vuoto… Ajallaan, kierto sen 28. Luulen että kiinnittymisyritys ja jotain vialla niin siten ei nyt jatku.
Meillä äidillä alko aika myöhään vaihdevuodet, mutta jospa nää on vaan kropan sekoiluja sit.…kyllähän menkkojen iän mukaan pitäisi vielä alkaa, yleensähän vaihdevuodet alkaa 43-53 vuoden iässä... Ellei suvussa ole alkanut aiemmin...