Sandra84
Sukkela juttelija
@Aaltokukka Awwws ihana 
Mulla on testipĂ€ivĂ€ vasta 14.6.! Argh 
Kauheen pitkĂ€ aika mukamas odottaa. Sit alkaa lomakin 

@KesĂ€heinĂ€85

Kiitos.
Toivon todellakin, ettÀ tÀÀ pysyy.
@KesÀheinÀ85
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Aaltokukka Awwws ihanaMulla on testipÀivÀ vasta 14.6.! Argh
Kauheen pitkÀ aika mukamas odottaa. Sit alkaa lomakin
Siis mun tarttee pitÀÀ vain kaksi viikkoa noita varpaita ristissÀ !
@KesÀheinÀ85Kiitos.
Toivon todellakin, ettÀ tÀÀ pysyy.
tuli mieleen, ettÀ mitÀ jos se oli joku kiinnitymisyritys, mutta ei kai vielÀ?MitÀs tÀnne kuuluu?
MikÀhÀn taas lie... Ovis plussa oli testissÀ keskiviikkona ja nyt aamulla vessassa kÀynnin jÀlkeen kamala kramppi tms. alavatsa oli 10min kivikova... Ja vielÀkin n. 2 tunnin pÀÀstÀ vasen puoli hieman hellÀnÀ... Voisko oikeasti olla ettÀ ovis tapahtui vasta nyt ja vasemmalta...ja ettÀ samalla puhkesi kysta... Vai voikohan olla virtsarakko on liittyvÀÀ.. kaikkea sitÀ...![]()
Hih! SiinÀ se kunto kasvaa samalla kohisten kun pupuilee harva se pÀivÀ.Mulla on ollut kierto ihan sekaisin punktiosta. PÀÀtin silti tikuttaa ovulaatiota koko kierron ja tÀnÀÀn kp 30 se sitten tuli
SinÀnsÀ ei niin vÀliÀ, kun eka siirto tulee vasta syksyllÀ, mut tietenkÀÀn ei voi jÀttÀÀ yrittÀmÀttÀ
Alkaa kyllÀ olla jo vÀhÀn kisavÀsymystÀ, kun ovistesti alko vilkuttaa reilu 2 vko sitten ja sen jÀlkeen on talleteltu vÀhintÀÀn joka toinen pÀivÀ![]()
Toiveet ei oo korkeella, mut aina kannattaa yrittÀÀ![]()
Tervetuloa keskustelemaanHaluaisin liittyÀ tÀnne keskusteluun mukaanTÀytÀn elokuussa 35 vuotta. Minulla ja miehellÀni on kaksi lasta vuosina 2015 ja 2017 syntyneet poika ja tyttö. MeidÀn lapsiluvun piti olla tÀysi, mutta asia jotenkin vain tuli puheeksi uudelleen vÀhÀn aika sitten ja mietimme pitÀisikö sittenkin vielÀ yrittÀÀ kolmatta ja tÀssÀ sitÀ nyt ollaan
Hetki pitÀisi kumminkin vielÀ malttaa, koska sain ajan kierukan poistolle vasta kesÀkuun lopulle.
VÀlillÀ kyllÀ vÀhÀn mietityttÀÀ, kun edellisestÀ raskaudesta on jo kauan ja lapset ovat muutenkin isompia, ettÀ miten sitÀ jaksaisi aloittaa kaiken "alusta" vauvan kanssa, jos sitÀ enÀÀ edes raskaaksi tulee. Mutta sitten toisaalta taas mietin, ettÀ kaduttaako enemmÀn, jos sitÀ ei edes yritÀ.
KiitosTervetuloa keskustelemaanluulen ettÀ monet on miettinyt samaa ettÀ jaksaako "aloittaa taas alusta". Mutta minusta ainakin kuulostaa hyvÀlle, ettÀ jos molemmilla on vahva tunne ettÀ vielÀ yksi lapsi mahtuu perheeseen, niin miksi ei antaisi raskautumiselle mahdollisuuden. EihÀn se ole itsestÀÀn selvÀÀ tÀrppÀÀkö. Mutta ymmÀrrÀn kyllÀ ettÀ myös epÀilyttÀÀ ja huolettaa.
MinÀhÀn olin 30 vuotiaaksi saakka ihan varma etten halua yhtÀÀn lasta. Sitten mieli muuttui ettÀ "ehkÀ joskus, mutta ei vielÀ". Sitten se vielÀ muuttui "nyt on oikea hetki lapselle". SiitÀ 9kk pÀÀstÀ raskauduin. Ja nyt kun mulla on ollut tÀmÀ eka lapsi niin koko ajan on ollut vauvakuumemeillÀkin alkaa raskauden yritys vasta 3.5 viikon pÀÀstÀ ettÀ saan lopetettua yhden lÀÀkkeen ja syön minipilleriliuskan loppuun.
mites siellÀ @Sandra84 menee?![]()