Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
PÀivitystÀ edelliseen. Vuoto olikin vain aamulla hieman kirkasta verta. Sen jÀlkeen ei mitÀÀn. Mulla alkaa menkat aina joko super runsaina tai sitten aluksi tulee jotain rusehtava pientÀ. Nyt oon hyvin hÀmmentynyt mitÀ ihmettÀ tÀÀ meinaa, kun edelleenkÀÀn ei mitÀÀn pms oireita. EhkÀ kÀyn tÀnÀÀn varuilta ostamassa uuden testin.
 
VielĂ€ tasan 2vkoa minipillereitĂ€ ja sitte voi alkaa yrittĂ€minen đŸ˜±đŸ˜± On se tĂ€mĂ€kin tuskallista odotusta etenkin kun töissĂ€ tökkii ja haluaisi mammalomille! Aiemmasta lapsesta mulla vielĂ€ 63 pĂ€ivÀÀ pitĂ€mĂ€ttĂ€ mutta jotenkin tuntuu vaikealle ilmoittaa töissĂ€ ettĂ€ jĂ€isi ne pitĂ€mÀÀn syksyllĂ€ kun töissĂ€ muutenkin tiukkaa.
 
VielĂ€ tasan 2vkoa minipillereitĂ€ ja sitte voi alkaa yrittĂ€minen đŸ˜±đŸ˜± On se tĂ€mĂ€kin tuskallista odotusta etenkin kun töissĂ€ tökkii ja haluaisi mammalomille! Aiemmasta lapsesta mulla vielĂ€ 63 pĂ€ivÀÀ pitĂ€mĂ€ttĂ€ mutta jotenkin tuntuu vaikealle ilmoittaa töissĂ€ ettĂ€ jĂ€isi ne pitĂ€mÀÀn syksyllĂ€ kun töissĂ€ muutenkin tiukkaa.
Sinun lapsi tarvitsee sinua aina enemmĂ€n kun mitĂ€ töissĂ€ tarvitaan, lapsi vaan ei osaa sanoa sitĂ€ niin selvĂ€sti kuin töistĂ€ sanotaan. Oma perhe menee aina työpaikan edelle! Vaikka hankalahan se on jos on oikein tunnollinen työntekijĂ€, tiedĂ€n tunteen 😅 mutta kerran se vain kirpasee! EikĂ€ työnantajan tarvitse sitĂ€ edes "ymmĂ€rtÀÀ", se on sinun oikeus pitÀÀ ne pĂ€ivĂ€t đŸ€—
 
VielĂ€ tasan 2vkoa minipillereitĂ€ ja sitte voi alkaa yrittĂ€minen đŸ˜±đŸ˜± On se tĂ€mĂ€kin tuskallista odotusta etenkin kun töissĂ€ tökkii ja haluaisi mammalomille! Aiemmasta lapsesta mulla vielĂ€ 63 pĂ€ivÀÀ pitĂ€mĂ€ttĂ€ mutta jotenkin tuntuu vaikealle ilmoittaa töissĂ€ ettĂ€ jĂ€isi ne pitĂ€mÀÀn syksyllĂ€ kun töissĂ€ muutenkin tiukkaa.
Minulla on myös paria pĂ€ivÀÀ vajaa kaks viikkoo, ettĂ€ saa tĂ€mĂ€n kierukan pois ja pÀÀsis yrittĂ€mÀÀn. Tosiaan tuntuu, ettĂ€ tĂ€mĂ€ aika menee tosi hitaasti eikĂ€ millÀÀn jaksas odottaa 🙈

Jos siltĂ€ yhtÀÀn tuntuu niin tosiaan kannattaa pitÀÀ ne pĂ€ivĂ€t pois 😊
 
Minulla on myös paria pĂ€ivÀÀ vajaa kaks viikkoo, ettĂ€ saa tĂ€mĂ€n kierukan pois ja pÀÀsis yrittĂ€mÀÀn. Tosiaan tuntuu, ettĂ€ tĂ€mĂ€ aika menee tosi hitaasti eikĂ€ millÀÀn jaksas odottaa 🙈

Jos siltĂ€ yhtÀÀn tuntuu niin tosiaan kannattaa pitÀÀ ne pĂ€ivĂ€t pois 😊
JĂ€nnÀÀ đŸ€© PÀÀstÀÀn yhtĂ€ aikaa aloittamaan yritystĂ€ đŸ€­ Toki kiertojemme pituudet voi olla erit niin ei koko aikaa mennĂ€ samaa tahtia. Mulla kierron pituus vaihdellut tosi paljon. Mutta yleensĂ€ ollut jotain 32-38 pĂ€ivÀÀ.
 
JĂ€nnÀÀ đŸ€© PÀÀstÀÀn yhtĂ€ aikaa aloittamaan yritystĂ€ đŸ€­ Toki kiertojemme pituudet voi olla erit niin ei koko aikaa mennĂ€ samaa tahtia. Mulla kierron pituus vaihdellut tosi paljon. Mutta yleensĂ€ ollut jotain 32-38 pĂ€ivÀÀ.
Niin pÀÀstÀÀn 😄 Minullakin kierto vaihtelee, mutta yleensĂ€ ollu siinĂ€ 24-29 pĂ€ivÀÀ.
 
Niin pÀÀstÀÀn 😄 Minullakin kierto vaihtelee, mutta yleensĂ€ ollu siinĂ€ 24-29 pĂ€ivÀÀ.
Sulla on lyhyt kierto. Alkaapahan sitte seuraava kierto nopeampaa jos ei tuu tĂ€rppiĂ€. đŸ€­ Mulla joskus kierto ollut jopa yli 40 pĂ€ivÀÀ. Mutta siis nyt minipillereiden aikaan ei oo kuukautisia ollenkaan. Oon kuullu ettĂ€ kierto vanhemmiten lyhenee ettĂ€ jospa mulla ei enÀÀ ylipitkiĂ€ kiertoja olisi.
 
Sulla on lyhyt kierto. Alkaapahan sitte seuraava kierto nopeampaa jos ei tuu tĂ€rppiĂ€. đŸ€­ Mulla joskus kierto ollut jopa yli 40 pĂ€ivÀÀ. Mutta siis nyt minipillereiden aikaan ei oo kuukautisia ollenkaan. Oon kuullu ettĂ€ kierto vanhemmiten lyhenee ettĂ€ jospa mulla ei enÀÀ ylipitkiĂ€ kiertoja olisi.
NiinpĂ€ 😅 Mulla ennen ensimmĂ€istĂ€ raskautta oli pillerit kĂ€ytössĂ€ ja sillon kierto oli suurinpiirtein aina 28 pĂ€ivÀÀ. Raskauksien jĂ€lkeen kierto rupes vaihtelemaan. Ekan raskauden jĂ€lkeen oli kĂ€ytössĂ€ hormonikierukka ja toisen raskauden jĂ€lkeen on ollu koko ajan kuparikierukka eli syksyllĂ€ tulee 7 vuotta. Ekan raskauden jĂ€lkeen kierrot oli pidempiĂ€ ja tokan jĂ€lkeen ne lyhenty jossain vaiheessa.
 
TÀÀllĂ€ dpo10 ja vielĂ€ on ainaki viiva vĂ€hĂ€n vahvistunut đŸ™â€ïž

Mutta miten ihmeessĂ€ sitĂ€ saisi tĂ€mĂ€m hirveĂ€n epĂ€ilyksen pois ja voisi odottaa nyt vauvaa eikĂ€ keskenmenoa? 😭😭 toki vielĂ€ tosi aikaista mutta kolme keskenmenoa takana (varhaisia) niin ei ole yhtÀÀn uskoa raskauden jatkumiselle 😱
 

Liitteet

  • IMG_1097.jpeg
    IMG_1097.jpeg
    383.7 KB · Katsottu: 51
TsemppiÀ @Rimpukka ! Toivotaan ettÀ pysyy matkassa!
En kyllÀ osaa neuvoa muuta kuin, ettÀ koita jÀrjestÀÀ muuta ajateltavaa.
Ja kait se sitten vĂ€hĂ€n helpottaa kun menkat ovat myöhĂ€ssĂ€ jo useamman pĂ€ivĂ€n ja tulee tasavahvat viivat.. đŸ€”

Itse varmasti pelkÀÀn sitten jos uudelleen raskauden, niin edellisen keskenmenon viikkoihin asti...eli rv9/10
Viimeksi uskalsin kertoa muutamalle lÀhipiirissÀ rv6/7 kohdalla.. mutta jos toinen tilaisuus tulee, niin odotan kyllÀ varhaisultraa rv8 ja siitÀ vielÀ varmaankin pitÀÀ odotella rv12 asti... Ennen kuin uskallan luottaa..
 
TÀÀllĂ€ dpo10 ja vielĂ€ on ainaki viiva vĂ€hĂ€n vahvistunut đŸ™â€ïž

Mutta miten ihmeessĂ€ sitĂ€ saisi tĂ€mĂ€m hirveĂ€n epĂ€ilyksen pois ja voisi odottaa nyt vauvaa eikĂ€ keskenmenoa? 😭😭 toki vielĂ€ tosi aikaista mutta kolme keskenmenoa takana (varhaisia) niin ei ole yhtÀÀn uskoa raskauden jatkumiselle 😱
TsemppiÀ @Rimpukka ! Toivotaan ettÀ pysyy matkassa!
En kyllÀ osaa neuvoa muuta kuin, ettÀ koita jÀrjestÀÀ muuta ajateltavaa.
Ja kait se sitten vĂ€hĂ€n helpottaa kun menkat ovat myöhĂ€ssĂ€ jo useamman pĂ€ivĂ€n ja tulee tasavahvat viivat.. đŸ€”

Itse varmasti pelkÀÀn sitten jos uudelleen raskauden, niin edellisen keskenmenon viikkoihin asti...eli rv9/10
Viimeksi uskalsin kertoa muutamalle lÀhipiirissÀ rv6/7 kohdalla.. mutta jos toinen tilaisuus tulee, niin odotan kyllÀ varhaisultraa rv8 ja siitÀ vielÀ varmaankin pitÀÀ odotella rv12 asti... Ennen kuin uskallan luottaa..
Sivusta taas huutelen, ettĂ€ tuo epĂ€ilys raskauden jatkumisesta on tosi raastavaa aikaa. Oma suorani on lapsi, kkm, lapsi, km, vkm, km, lapsi ja viimeisessĂ€ onnistuneessa raskaudessa pelko ja kauhu keskenmenosta alkoi kunnolla helpottaa vasta kun liikkeet alkoi tuntua. MinĂ€ sanoisin myös, ettĂ€ kannattaa yrittÀÀ alussa kÀÀntÀÀ ajatukset johonkin muuhun (vaikka se vaikeaa onkin). EikĂ€ kannata ottaa stressiĂ€ siitĂ€, ettĂ€ pitĂ€isi pystyĂ€ nauttimaan ja iloitsemaan raskaudesta heti alusta alkaen. KyllĂ€ nekin tunteet ainakin itselleni on lopulta aikanaan tulleet mukaan. TsemppiĂ€ kaikille eri tilanteisiin! ❀
 
HyvÀÀ juhannusta kaikille!
TÀÀllĂ€ ovis todennĂ€köisesti tulossa su-ti, varalta talleteltu eilen.. nyt vkl ulkomaan reissu ja su ja ma lisÀÀ talletuksia.. đŸ€Ș
TsemppiĂ€! Jospa tulis tĂ€llĂ€ kertaa tĂ€rppi đŸ˜â€ïž HyvÀÀ juhannusta!

Mulla kituutusta minipillereiden kanssa 9 pĂ€ivÀÀ. KyllĂ€ tÀÀ aika kuluu hitaasti 😆
 
Uusi kuumeilija ilmoittautuu đŸ€— IkÀÀ 36 vuotta, aktiivista yritystĂ€ takana noin 10 kk. Hakeuduttiin lapsettomuustutkimuksiin noin 6 kk yrittĂ€misen jĂ€lkeen. Minulla todettiin matala AMH (0,86), miehellĂ€ siittiövasta-aineita. Kierto itsellĂ€ kuitenkin sÀÀnnöllinen 28-29 vrk, ovulaatiot löytyy tikuttamalla yleensĂ€ kp13-15. Kuukautiset olleet aina niukahkot 2-3 vuotopĂ€ivÀÀ, viime vuosina siitĂ€ hieman niukentuneet 1-2 vuotopĂ€ivÀÀn. Äidin aikaisin alkanut menopaussi huolettaa, itsellĂ€kin kun se on hyvin todennĂ€köisesti edessĂ€ 😔

EpĂ€toivoon ei olle vielĂ€ vaivuttu 😏 Nyt kesĂ€kuussa oli hoidonsuunnittelukĂ€ynti ja jo heinĂ€kuun kiertoon pyritÀÀn tekemÀÀn ensimmĂ€inen inseminaatio Letrozolien kanssa. JĂ€nnĂ€t ajat siis edessĂ€.. Kp27 menossa.

Kahlasin koko tĂ€mĂ€n ketjun lĂ€pi ennen kuin uskaltauduin itse kirjoittamaan 😅 @Kaakkuri n tilanne toi toivoa, ettĂ€ vielĂ€ tĂ€llĂ€ iĂ€llĂ€ ja matalalla AMH:lla voi onnistua đŸ„°
 
Tervetuloa pÀÀskylÀinen!
@Kaaho pÀivÀt vÀhenee! Onkos enÀÀ 6 jÀljellÀ?

Me kotiuduttiin eilen, tein ovistestin, jossa testiviiva oli hieman kontrolliviivaa heikompi.. joten varmaankin toissapÀivÀnÀ eli lauantaina olisi ollut tasavahvat.. ja minulla testiviiva on noissa testeissÀ lÀhes olematon kunnes yhtenÀ pÀivÀnÀ pomppaa tasavahvaksi ja seuraavana on jo vaaleampi taas...
tunsin myös la-su yönĂ€ pienen "krampin" vasemmalla puolella, ennen nukahtamista... Kp13... Noh talleteltiin varalta vielĂ€ eilen kp14, kun ajattelin, ettĂ€ ovis saattoi olla silloin edellisenĂ€ yönĂ€...eli alle 24 tuntia... mutta oltiin ystĂ€vĂ€perheen luona ja heidĂ€n viereisessĂ€ makkarissa ei oikein kehdannut asialle mitÀÀn tehdĂ€... đŸ€­

Tuntemusten mukaan nyt siis dpo1 đŸ€”
Nyt sitten piinailua taas sellaiset 10-12 pÀivÀÀ.. kierto kun on ollut reilun vuoden nyt n. 24-26 pÀivÀÀ...
Onneksi on taas lauantaina lomareissuun lĂ€htö ja paluu kotiin siinĂ€ odotetun kp1 tienoilla, niin ei ehdi hirveĂ€sti miettiĂ€... 🙈
Samalla toki 39 synttĂ€ripĂ€ivĂ€...olis maailman paras synttĂ€rilahja ettei menkat alkaisikaan... đŸ€”
 
Tervetuloa pÀÀskylÀinen!
@Kaaho pÀivÀt vÀhenee! Onkos enÀÀ 6 jÀljellÀ?

Me kotiuduttiin eilen, tein ovistestin, jossa testiviiva oli hieman kontrolliviivaa heikompi.. joten varmaankin toissapÀivÀnÀ eli lauantaina olisi ollut tasavahvat.. ja minulla testiviiva on noissa testeissÀ lÀhes olematon kunnes yhtenÀ pÀivÀnÀ pomppaa tasavahvaksi ja seuraavana on jo vaaleampi taas...
tunsin myös la-su yönĂ€ pienen "krampin" vasemmalla puolella, ennen nukahtamista... Kp13... Noh talleteltiin varalta vielĂ€ eilen kp14, kun ajattelin, ettĂ€ ovis saattoi olla silloin edellisenĂ€ yönĂ€...eli alle 24 tuntia... mutta oltiin ystĂ€vĂ€perheen luona ja heidĂ€n viereisessĂ€ makkarissa ei oikein kehdannut asialle mitÀÀn tehdĂ€... đŸ€­

Tuntemusten mukaan nyt siis dpo1 đŸ€”
Nyt sitten piinailua taas sellaiset 10-12 pÀivÀÀ.. kierto kun on ollut reilun vuoden nyt n. 24-26 pÀivÀÀ...
Onneksi on taas lauantaina lomareissuun lĂ€htö ja paluu kotiin siinĂ€ odotetun kp1 tienoilla, niin ei ehdi hirveĂ€sti miettiĂ€... 🙈
Samalla toki 39 synttĂ€ripĂ€ivĂ€...olis maailman paras synttĂ€rilahja ettei menkat alkaisikaan... đŸ€”
Juu, enÀÀ 6 pĂ€ivÀÀ jĂ€ljellĂ€ minipillereitĂ€. đŸ€© Voi ettĂ€ jĂ€nnÀÀ kuinkahan monta kiertoa sitĂ€ joutuu yrittÀÀ đŸ€­ vai tĂ€rppÀÀköhĂ€n ollenkaan đŸ˜± vĂ€hĂ€n kyllĂ€ mietityttÀÀ ettĂ€ kahden lapsen kanssa ei varmaan oo niin helppoa kuin nyt yhden.

En saa nyt linkattua mutta @Nanesalla kans pĂ€ivĂ€t vĂ€henee đŸ€©đŸ˜

Ja jospa @KesĂ€heinĂ€85 nyt tallettelut tuottas tulosta. 😍 onneksi sulla on tekemistĂ€ niin piinapĂ€ivĂ€t ei tunnu niin pitkiltĂ€ 😊
 
Takaisin
Top