voi ei onpa ikÀvÀÀ! mites teillÀ nyt jatkuu tÀmÀ juttu?Ei ei onnistunut taaskaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
voi ei onpa ikÀvÀÀ! mites teillÀ nyt jatkuu tÀmÀ juttu?Ei ei onnistunut taaskaan.
Sinun lapsi tarvitsee sinua aina enemmÀn kun mitÀ töissÀ tarvitaan, lapsi vaan ei osaa sanoa sitÀ niin selvÀsti kuin töistÀ sanotaan. Oma perhe menee aina työpaikan edelle! Vaikka hankalahan se on jos on oikein tunnollinen työntekijÀ, tiedÀn tunteen mutta kerran se vain kirpasee! EikÀ työnantajan tarvitse sitÀ edes "ymmÀrtÀÀ", se on sinun oikeus pitÀÀ ne pÀivÀtVielÀ tasan 2vkoa minipillereitÀ ja sitte voi alkaa yrittÀminen On se tÀmÀkin tuskallista odotusta etenkin kun töissÀ tökkii ja haluaisi mammalomille! Aiemmasta lapsesta mulla vielÀ 63 pÀivÀÀ pitÀmÀttÀ mutta jotenkin tuntuu vaikealle ilmoittaa töissÀ ettÀ jÀisi ne pitÀmÀÀn syksyllÀ kun töissÀ muutenkin tiukkaa.
Minulla on myös paria pÀivÀÀ vajaa kaks viikkoo, ettÀ saa tÀmÀn kierukan pois ja pÀÀsis yrittÀmÀÀn. Tosiaan tuntuu, ettÀ tÀmÀ aika menee tosi hitaasti eikÀ millÀÀn jaksas odottaaVielÀ tasan 2vkoa minipillereitÀ ja sitte voi alkaa yrittÀminen On se tÀmÀkin tuskallista odotusta etenkin kun töissÀ tökkii ja haluaisi mammalomille! Aiemmasta lapsesta mulla vielÀ 63 pÀivÀÀ pitÀmÀttÀ mutta jotenkin tuntuu vaikealle ilmoittaa töissÀ ettÀ jÀisi ne pitÀmÀÀn syksyllÀ kun töissÀ muutenkin tiukkaa.
JÀnnÀÀ PÀÀstÀÀn yhtÀ aikaa aloittamaan yritystÀ Toki kiertojemme pituudet voi olla erit niin ei koko aikaa mennÀ samaa tahtia. Mulla kierron pituus vaihdellut tosi paljon. Mutta yleensÀ ollut jotain 32-38 pÀivÀÀ.Minulla on myös paria pÀivÀÀ vajaa kaks viikkoo, ettÀ saa tÀmÀn kierukan pois ja pÀÀsis yrittÀmÀÀn. Tosiaan tuntuu, ettÀ tÀmÀ aika menee tosi hitaasti eikÀ millÀÀn jaksas odottaa
Jos siltÀ yhtÀÀn tuntuu niin tosiaan kannattaa pitÀÀ ne pÀivÀt pois
Niin pÀÀstÀÀn Minullakin kierto vaihtelee, mutta yleensÀ ollu siinÀ 24-29 pÀivÀÀ.JÀnnÀÀ PÀÀstÀÀn yhtÀ aikaa aloittamaan yritystÀ Toki kiertojemme pituudet voi olla erit niin ei koko aikaa mennÀ samaa tahtia. Mulla kierron pituus vaihdellut tosi paljon. Mutta yleensÀ ollut jotain 32-38 pÀivÀÀ.
Sulla on lyhyt kierto. Alkaapahan sitte seuraava kierto nopeampaa jos ei tuu tÀrppiÀ. Mulla joskus kierto ollut jopa yli 40 pÀivÀÀ. Mutta siis nyt minipillereiden aikaan ei oo kuukautisia ollenkaan. Oon kuullu ettÀ kierto vanhemmiten lyhenee ettÀ jospa mulla ei enÀÀ ylipitkiÀ kiertoja olisi.Niin pÀÀstÀÀn Minullakin kierto vaihtelee, mutta yleensÀ ollu siinÀ 24-29 pÀivÀÀ.
NiinpÀ Mulla ennen ensimmÀistÀ raskautta oli pillerit kÀytössÀ ja sillon kierto oli suurinpiirtein aina 28 pÀivÀÀ. Raskauksien jÀlkeen kierto rupes vaihtelemaan. Ekan raskauden jÀlkeen oli kÀytössÀ hormonikierukka ja toisen raskauden jÀlkeen on ollu koko ajan kuparikierukka eli syksyllÀ tulee 7 vuotta. Ekan raskauden jÀlkeen kierrot oli pidempiÀ ja tokan jÀlkeen ne lyhenty jossain vaiheessa.Sulla on lyhyt kierto. Alkaapahan sitte seuraava kierto nopeampaa jos ei tuu tÀrppiÀ. Mulla joskus kierto ollut jopa yli 40 pÀivÀÀ. Mutta siis nyt minipillereiden aikaan ei oo kuukautisia ollenkaan. Oon kuullu ettÀ kierto vanhemmiten lyhenee ettÀ jospa mulla ei enÀÀ ylipitkiÀ kiertoja olisi.
TÀÀllÀ dpo10 ja vielÀ on ainaki viiva vÀhÀn vahvistunut
Mutta miten ihmeessÀ sitÀ saisi tÀmÀm hirveÀn epÀilyksen pois ja voisi odottaa nyt vauvaa eikÀ keskenmenoa? toki vielÀ tosi aikaista mutta kolme keskenmenoa takana (varhaisia) niin ei ole yhtÀÀn uskoa raskauden jatkumiselle
Sivusta taas huutelen, ettÀ tuo epÀilys raskauden jatkumisesta on tosi raastavaa aikaa. Oma suorani on lapsi, kkm, lapsi, km, vkm, km, lapsi ja viimeisessÀ onnistuneessa raskaudessa pelko ja kauhu keskenmenosta alkoi kunnolla helpottaa vasta kun liikkeet alkoi tuntua. MinÀ sanoisin myös, ettÀ kannattaa yrittÀÀ alussa kÀÀntÀÀ ajatukset johonkin muuhun (vaikka se vaikeaa onkin). EikÀ kannata ottaa stressiÀ siitÀ, ettÀ pitÀisi pystyÀ nauttimaan ja iloitsemaan raskaudesta heti alusta alkaen. KyllÀ nekin tunteet ainakin itselleni on lopulta aikanaan tulleet mukaan. TsemppiÀ kaikille eri tilanteisiin!TsemppiÀ @Rimpukka ! Toivotaan ettÀ pysyy matkassa!
En kyllÀ osaa neuvoa muuta kuin, ettÀ koita jÀrjestÀÀ muuta ajateltavaa.
Ja kait se sitten vÀhÀn helpottaa kun menkat ovat myöhÀssÀ jo useamman pÀivÀn ja tulee tasavahvat viivat..
Itse varmasti pelkÀÀn sitten jos uudelleen raskauden, niin edellisen keskenmenon viikkoihin asti...eli rv9/10
Viimeksi uskalsin kertoa muutamalle lÀhipiirissÀ rv6/7 kohdalla.. mutta jos toinen tilaisuus tulee, niin odotan kyllÀ varhaisultraa rv8 ja siitÀ vielÀ varmaankin pitÀÀ odotella rv12 asti... Ennen kuin uskallan luottaa..
TsemppiÀ! Jospa tulis tÀllÀ kertaa tÀrppi HyvÀÀ juhannusta!HyvÀÀ juhannusta kaikille!
TÀÀllÀ ovis todennÀköisesti tulossa su-ti, varalta talleteltu eilen.. nyt vkl ulkomaan reissu ja su ja ma lisÀÀ talletuksia..
Juu, enÀÀ 6 pÀivÀÀ jÀljellÀ minipillereitÀ. Voi ettÀ jÀnnÀÀ kuinkahan monta kiertoa sitÀ joutuu yrittÀÀ vai tÀrppÀÀköhÀn ollenkaan vÀhÀn kyllÀ mietityttÀÀ ettÀ kahden lapsen kanssa ei varmaan oo niin helppoa kuin nyt yhden.Tervetuloa pÀÀskylÀinen!
@Kaaho pÀivÀt vÀhenee! Onkos enÀÀ 6 jÀljellÀ?
Me kotiuduttiin eilen, tein ovistestin, jossa testiviiva oli hieman kontrolliviivaa heikompi.. joten varmaankin toissapÀivÀnÀ eli lauantaina olisi ollut tasavahvat.. ja minulla testiviiva on noissa testeissÀ lÀhes olematon kunnes yhtenÀ pÀivÀnÀ pomppaa tasavahvaksi ja seuraavana on jo vaaleampi taas...
tunsin myös la-su yönÀ pienen "krampin" vasemmalla puolella, ennen nukahtamista... Kp13... Noh talleteltiin varalta vielÀ eilen kp14, kun ajattelin, ettÀ ovis saattoi olla silloin edellisenÀ yönÀ...eli alle 24 tuntia... mutta oltiin ystÀvÀperheen luona ja heidÀn viereisessÀ makkarissa ei oikein kehdannut asialle mitÀÀn tehdÀ...
Tuntemusten mukaan nyt siis dpo1
Nyt sitten piinailua taas sellaiset 10-12 pÀivÀÀ.. kierto kun on ollut reilun vuoden nyt n. 24-26 pÀivÀÀ...
Onneksi on taas lauantaina lomareissuun lÀhtö ja paluu kotiin siinÀ odotetun kp1 tienoilla, niin ei ehdi hirveÀsti miettiÀ...
Samalla toki 39 synttÀripÀivÀ...olis maailman paras synttÀrilahja ettei menkat alkaisikaan...