Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mihin asti meinasit jaksaa odotella?Yritetään pysyä positiivisena.
Kiva, että tänne on tullu lisää turisijoita. :)
Kävin ostamassa nyt sitten niitä raskaustestejä (ihan 4)… Kaapissa yks digi vielä sitä oikeeta testipäivää varten (14.6.).
En tiedä mitä oon sekoillu laskiessa tabletteja tai tätä viestiä kirjoittaessa. Mulla ei tarvi siis syödä enää kuin viikko psykoosinestolääkettä ja sen jälkeen 2 viikkoa minipillereitä. Eli tarkalleen ottaen enää ois 3vkoa ja 2 pvää minipillereitä. Se menee äkkiäTarkistin pilleripurkit niin vielä 3 viikkoa psykoosinestolääkettä ja sen jälkeen vielä 2 viikkoa minipillereitä niin sitte voi toisen lapsen yrittäminen alkaa tää psykoosinestolääkityksen lopettaminen on pitkä projekti, 3 kk menee vähentäessä ja lopettaessa. Toinen psykoosinestolääkitys sitte jatkuu raskaudenkin aikana mutta se on sallittu raskaana ja imettättäessä. Oon tyytyväinen että on niin vakavat diagnoosit että ei tarvi empiä että käyttääkö lääkitystä mielenterveyteen raskauden aikana vai ei
Pupuilu on pop! Tehän pääsette tositoimiin jo pian juhannuksen jälkeen... Mitäs muuta tai parempaa sitä valoisina kesäöinä ihminen voisikaan tehdä?En tiedä mitä oon sekoillu laskiessa tabletteja tai tätä viestiä kirjoittaessa. Mulla ei tarvi siis syödä enää kuin viikko psykoosinestolääkettä ja sen jälkeen 2 viikkoa minipillereitä. Eli tarkalleen ottaen enää ois 3vkoa ja 2 pvää minipillereitä. Se menee äkkiä
No siis en jaksanu, mutta nyt on vasta dpo10 ja nega tuli. En silti vielä usko sitä. Nyt on vahva tunne… Mut seki voi olla väärä vielä kuitenkin aikaa oikeeseen testipäivään…Mihin asti meinasit jaksaa odotella?
Mites siellä tänään?No siis en jaksanu, mutta nyt on vasta dpo10 ja nega tuli. En silti vielä usko sitä. Nyt on vahva tunne… Mut seki voi olla väärä vielä kuitenkin aikaa oikeeseen testipäivään…
No tein taas herkän testin. Siihen ei tullu mitään. Mä olin näkevinäni jotakin, mutta tais olla viivalasit päässä. Ei näy mitään. Nyt mulla ei oo herkkiä testejä enää paitsi yks digi ja säästän sen siihen perjantaihin. Ihmeellistä vihlontaa oli eilen oikealla, vaikka se alkio vietiin vasemmalle. Alkaa oleen aika pelonsekaiset fiilikset…Mites siellä tänään?
Kuvittelen myös näkeväni jotain hailua avasitko testiä? Kovasti tsemppiä tähän viikkoon, kumpa sieltä onnistuminen tulisi! Meinaatko malttaa odottaa perjantaille testien kanssa?No tein taas herkän testin. Siihen ei tullu mitään. Mä olin näkevinäni jotakin, mutta tais olla viivalasit päässä. Ei näy mitään. Nyt mulla ei oo herkkiä testejä enää paitsi yks digi ja säästän sen siihen perjantaihin. Ihmeellistä vihlontaa oli eilen oikealla, vaikka se alkio vietiin vasemmalle. Alkaa oleen aika pelonsekaiset fiilikset…
En tiedä miten selviän tästä viikosta… töissä…
Nyt dpo12/pp10
kyllä mulla tuossa vaiheessa on jo plussa näkynyt jos on näkyäkseen. ei kaikilla tietenkään samallalailla näyMulla pitäisi alkaa menkat lauantaina. Nyt on keskiviikko niin onkohan liian aikaista testata.. Rinnat on ollut ajoittain kipeät ja outoja tuntemuksia vatsassa.
tule sitten kertomaan miten käviMulla pitäisi alkaa menkat lauantaina. Nyt on keskiviikko niin onkohan liian aikaista testata.. Rinnat on ollut ajoittain kipeät ja outoja tuntemuksia vatsassa.