Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Sandra84 mites, onko kp1 vai?
Täällä tänään pientä tiputtelua päivällä...kp25... Dpo 10 kait... Että tais taas olla turhaa toiveajattelua
Samaa toivon täällä... Ei ole ainakaan vielä voimistunut.... Saapa huomata...
Minkä aikaa ajattelit pantata digiä? Mulla ois apteekin perustesti kaapissa.. pitäisiköhän aamulla testata, jos ei vuoto yöllä ala.... Tai sit vaan odottaa... Säästyypä rahat....
No höh!Täällä kans kp1
Tosi hyvä suunnitelma! Koita parantua! Mulla flunssa vetelee viimesiään ja antibiootit loppuu su. Toki miehelle nousi nyt kuume ja pelottaa et vaikuttaako se nyt johonkin…Tsemppiä @Sandra84 hoitoihin! Minä odottelen että nää menkat loppuu.. sain lisäksi vielä flunssan kuumeen kera.. Noh menee samoilla lääkkeillä...
Miehen kanssa vähän sovittiin, että otetaan kesä rennommin, jatketaan kuitenkin yritystä.. ja elokuussa soitan yksityiselle ajan ensikäynnille, jos ei siihen mennessä tärppää.. uskoisinpa ettei nyt yht äkkiä onnistu luomusti, kun ei ole tähänkään asti onnistunut
Okei! Pitääpä kysyä mitä ovat mieltä!Vasta sinkin @Rimpukka tuonne letrozol keskusteluun äsken.. kannattaa keskustella hoitavan tahon kanssa. Ollaan kaikki yksilöitä ja reagoidaan lääkkeisiin eri tavalla. Ei letrozol ihmelääke ole, käsittääkseni voi kestää parikin kiertoa ennen kuin vaikutus kunnolla näkyy.. kun lääke ehtii vaikuttaa pitempään...
Alota folaatti ainakin jo! Jee!Minä täällä edelleen seurailen ketjua. Menee vielä 2kk ennen kuin päästään yrittää raskautta. Mulla pitää ensin yks lääke lopettaa kun sitä ei saa raskaana käyttää. Sitte aion syödä minipilleriliuskan loppuun ja jännääminen voi alkaa On tää vauvakuume kutkuttavaa.
Varasin yksityiselle ajan että mitataan kaikki mahdolliset verikoearvot ja tietää aloittaa mahdollisen rautakuurin ym. Pitäsköhän aloittaa folaatin ja b12-vitamiinin syöminen jo ennen verikoetta. Vois kyllä olla ihan hyvä. Antakaa vinkkejä mitä tässä voi nyt 2kk ennen yritystä huomioida.
Vielä on onneksi aikaa, toivottavasti ottavat kasvupyrähdyksen!Keskiviikkona näkee saako mitään punktiosta… Nyt ei näyttänyt hyvältä… yks isompi folli vaan.