Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä
Tein testin, ainakin se oli nega. Sain antibiootteja lisäksi 😀😀😀 mulla on kunnon pillerikokoelma! Kilpparilääkkeet, dhea, zumenon ja antibiootti plus vitamiinit 😂
No luulen et kierto alkaa parin päivän päästä ja sit saaki lopettaa jo zumenonin ja dhean….
 
Kiiitos @Kesäheinä85 🩷! Kyllä tää tästä.

Kp27… Nyt kyllä alkaa tuntuun siltä, että huomenna tulee oleen kp1… Ellei jo tänään. Aika hurjaa. Pitää mennä ennen kuutta tarkistaan onko kierto alkanu🫢 Kun jos kierto alkaa klo 18 jälkeen, niin sit se pitää laskea alkaneeksi seuraavasta päivästä. 😁 Sit pitää äkkiä mennä apteekkiin osteleen kaapit täyteen hormoonipiikkejä. 🫢
 
Samaa toivon täällä... Ei ole ainakaan vielä voimistunut.... 🙏🏻 Saapa huomata... 😬
Minkä aikaa ajattelit pantata digiä? Mulla ois apteekin perustesti kaapissa.. pitäisiköhän aamulla testata, jos ei vuoto yöllä ala.... 🤔 Tai sit vaan odottaa... Säästyypä rahat.... 🤷‍♀️
 
Samaa toivon täällä... Ei ole ainakaan vielä voimistunut.... 🙏🏻 Saapa huomata... 😬
Minkä aikaa ajattelit pantata digiä? Mulla ois apteekin perustesti kaapissa.. pitäisiköhän aamulla testata, jos ei vuoto yöllä ala.... 🤔 Tai sit vaan odottaa... Säästyypä rahat.... 🤷‍♀️

Jaa-a… Jos ei ylihuomenna ala nii sit teen… 😀
 
Tsemppiä @Sandra84 hoitoihin! Minä odottelen että nää menkat loppuu.. sain lisäksi vielä flunssan kuumeen kera.. Noh menee samoilla lääkkeillä... 🤷‍♀️
Miehen kanssa vähän sovittiin, että otetaan kesä rennommin, jatketaan kuitenkin yritystä.. ja elokuussa soitan yksityiselle ajan ensikäynnille, jos ei siihen mennessä tärppää.. uskoisinpa ettei nyt yht äkkiä onnistu luomusti, kun ei ole tähänkään asti onnistunut 🙈
 
Tsemppiä @Sandra84 hoitoihin! Minä odottelen että nää menkat loppuu.. sain lisäksi vielä flunssan kuumeen kera.. Noh menee samoilla lääkkeillä... 🤷‍♀️
Miehen kanssa vähän sovittiin, että otetaan kesä rennommin, jatketaan kuitenkin yritystä.. ja elokuussa soitan yksityiselle ajan ensikäynnille, jos ei siihen mennessä tärppää.. uskoisinpa ettei nyt yht äkkiä onnistu luomusti, kun ei ole tähänkään asti onnistunut 🙈
Tosi hyvä suunnitelma! Koita parantua! 🩷 Mulla flunssa vetelee viimesiään ja antibiootit loppuu su. Toki miehelle nousi nyt kuume ja pelottaa et vaikuttaako se nyt johonkin…
 
laitan nyt tännekin nämä minun pohdinnat 😅

Täällä dpo11 ja testi nega. Eli tässä kierrossa ei tullyt tärppiä. Letrot siis ekaa kertaa oli tässä kierrossa enkä kyllä huomannut mitään eroa edellisiin kiertoihin 🙄 en tiedä sitten vaikuttaako se, että annostus oli se pienin 2,5 mg.

Onko kellään nostettu annosta esm 5 mg :aan? mietin, että saisiko sille enemmän munasoluja kypsymään ja täten olemattoman osumatarkkuuden paremmaksi? en toki voi ominpäin lääkitystä muuttaa, mutta mietin vain. Ovis tuli Letrojen kanssa kp 17-18 niin kuin ilman Letrojakin.
 
Vasta sinkin @Rimpukka tuonne letrozol keskusteluun äsken.. kannattaa keskustella hoitavan tahon kanssa. Ollaan kaikki yksilöitä ja reagoidaan lääkkeisiin eri tavalla. Ei letrozol ihmelääke ole, käsittääkseni voi kestää parikin kiertoa ennen kuin vaikutus kunnolla näkyy.. kun lääke ehtii vaikuttaa pitempään... 🤷‍♀️
 
Vasta sinkin @Rimpukka tuonne letrozol keskusteluun äsken.. kannattaa keskustella hoitavan tahon kanssa. Ollaan kaikki yksilöitä ja reagoidaan lääkkeisiin eri tavalla. Ei letrozol ihmelääke ole, käsittääkseni voi kestää parikin kiertoa ennen kuin vaikutus kunnolla näkyy.. kun lääke ehtii vaikuttaa pitempään... 🤷‍♀️
Okei! Pitääpä kysyä mitä ovat mieltä!
 
Minä täällä edelleen seurailen ketjua. Menee vielä 2kk ennen kuin päästään yrittää raskautta. Mulla pitää ensin yks lääke lopettaa kun sitä ei saa raskaana käyttää. Sitte aion syödä minipilleriliuskan loppuun ja jännääminen voi alkaa 🤩 On tää vauvakuume kutkuttavaa.

Varasin yksityiselle ajan että mitataan kaikki mahdolliset verikoearvot ja tietää aloittaa mahdollisen rautakuurin ym. Pitäsköhän aloittaa folaatin ja b12-vitamiinin syöminen jo ennen verikoetta. Vois kyllä olla ihan hyvä. Antakaa vinkkejä mitä tässä voi nyt 2kk ennen yritystä huomioida.
 
Minä täällä edelleen seurailen ketjua. Menee vielä 2kk ennen kuin päästään yrittää raskautta. Mulla pitää ensin yks lääke lopettaa kun sitä ei saa raskaana käyttää. Sitte aion syödä minipilleriliuskan loppuun ja jännääminen voi alkaa 🤩 On tää vauvakuume kutkuttavaa.

Varasin yksityiselle ajan että mitataan kaikki mahdolliset verikoearvot ja tietää aloittaa mahdollisen rautakuurin ym. Pitäsköhän aloittaa folaatin ja b12-vitamiinin syöminen jo ennen verikoetta. Vois kyllä olla ihan hyvä. Antakaa vinkkejä mitä tässä voi nyt 2kk ennen yritystä huomioida.
Alota folaatti ainakin jo! 😀 Jee!
Mulla perjantaina ultra nii näkee onko folleja kasvamassa 🩷
 
Täällä tuli tosiaan eka plussa sunnuntaina (tai haamulainen jo lauantaina dpo9) ja kivasti on vahvistunut 🤩 jännä, taas plussa pärähti kun lopetin ylimääräisen sokerin syönnin ja aloitin tarkemman ruokavalion, taitaa olla kolmas kerta tälleen 😳 voi olla toki vaan sattumaa mutta pistää miettiin mitä kaikkea se sokeri oikeasti sekottaa kropassa 🙄

Kovasti tärppionnea muillekin, toistaiseksi siis ainakin siirryn kuumeilemasta jännittään pysyykö matkassa 🫣

IMG_1205.jpeg
 
Takaisin
Top